Als die afscheurt en je blok tegen het hitteschild aan ligt
Die kantel steun kan overigens best nog prima zijn, zo lang er geen scheuren in zitten en niet teveel uit gedroogd is.
Zou hem lekker vervangen als de motor er uit gaat. De andere 2 motor steunen kun je heel makkelijk bij in principe dus daar hoef je
niets aan te doen als ze er goed uit zien.
Vervangen stuurhuisrubbers, distr en startmotor 19 16v 1993
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Ok duidelijk. Wel gaaf als alles eruit is, kun je overal mooi bij en checken / schoonmaken. Kleppendeksel moet ook nog kaal en zilver gespoten worden. Kun je die het beste laten stralen of is er andere methode voor?
En welke distributie set is de beste keuze?
En welke distributie set is de beste keuze?
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
-
- Berichten: 4640
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
kleppendeksel geen idee, vast iemand die het gedaan heeft.
riem gewoon origineel (Gates dus).
riem gewoon origineel (Gates dus).
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Dacht ik al. En waterpomp?
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
-
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Stralen van klepdeksel is wel mooi maar je moet wel heel zeker weten dat er geen straal grid in achter blijft anders heel veel motorschade.
Zelf heb ik mijn klepdeksel met een schuur tolletje voor op de boormachine kaal gemaakt om de originele coating te verwijderen.
Vervolgens heb ik het klepdeksel geschuurd met een steeds fijnere korrel en als laatste met polijst pasta behandeld voor een glanzend effect.
Kost ahum veel tijd maar dan heb je ook wat
[img]http://i42.photobucket.com/albums/e311/ ... f46c62.jpg[/img]
Zelf heb ik mijn klepdeksel met een schuur tolletje voor op de boormachine kaal gemaakt om de originele coating te verwijderen.
Vervolgens heb ik het klepdeksel geschuurd met een steeds fijnere korrel en als laatste met polijst pasta behandeld voor een glanzend effect.
Kost ahum veel tijd maar dan heb je ook wat
[img]http://i42.photobucket.com/albums/e311/ ... f46c62.jpg[/img]
Anything worth doing is worth doing right!.
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Zo das gaaf!
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
ghehe. Tja, gepolijst is altijd wel super strak als het mooi en schoon is maar je wordt knettergek van het bijhouden als je veel dingen gaat verchromen. Houd je het niet bij dan werk het averechts. Dan krijg je zo'n verwaarloosde bende.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams