titel veranderd

Vragen over je auto m.b.t. de NL wetgeving
Primair NL, maar alles is welkom.
Gesloten
bart manders
Berichten: 20
Lid geworden op: di 6 apr 2004 19:56
Locatie: lieshout
Contacteer:

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:stelletje klootz#kken bij die kut gemeente waar ik woon (omg eindhoven) ben laatst met m'n bus (ford transit) op een paal + boom geknalt en als of dat en de schade(2000euro) nog niet erg genoeg was kreeg ik gisteren de rekening voor de boom + toebehoren (N) iemand een gokje ??...........585 euro :evil: (N) (daar had ik m'n gtt toch wel weer wat sneller voor kunnen hebben !) ...........dus ehh...nu zul je wel denken wat heb ik aan dit (zielige) verhaal .. ......niet op bomen knallen en anders zorgen dat je weg bent voor dat de smurfen(politie) komen ...helaas stond mijn bus met de vering aan de grond dus dat vlugt niet zo makkelijk. ..........LET DUS ECHT OP overstekende bomen zijn levensgevaarlijk !!!!!!! :smoke:
5 alive
Jasper16v
Berichten: 4881
Lid geworden op: za 1 dec 2001 0:00
Locatie: Emmen, Drenthe

Het principe vind ik goed, maar wat gebeurt er met dat geld. De gemeente plant er vast geen nieuwe bomen voor weer.

Maar tis wel erg veel geld... (N)
Joost (DoubleYou)
Berichten: 5375
Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Locatie: Netherlands
Contacteer:

Wat is dat voor iets weirds? Een boom kan je niet betalen, die plant je. Dan zeg je toch dat je die boom omzaagt en weer een nieuwe boom plant? Alsof een boom te repareren is :s
Jasper16v
Berichten: 4881
Lid geworden op: za 1 dec 2001 0:00
Locatie: Emmen, Drenthe

Wat als er 30 jaar geleden een boom geplant is voor 50 piek. Hoeveel is die boom nu dan waard?
RenaultclioII16v (Peter)
Berichten: 3702
Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
Car: Talisman sedan
Locatie: St. Annaland
Contacteer:

"Gemeente meubilair" is altijd prijzig!
Een lantaarnpaal is bijna 1500 euri.

Maar voor dat geld kun je heel wat boompies planten
Cleaned Style
Projecttopic
Gebruikersavatar
Mrtn
Berichten: 4809
Lid geworden op: vr 23 aug 2002 9:00
Car: R5GTT
Locatie: Lelystad

heb ik ook eens gehad, maar dan met een houten vierkante paaltje met een stoepje eromheen. Ik stond dus op dat paaltje, of dat paaltje stond in de auto... maar dat maakt niet uit.

Twas gelukkig dat ik casco+ verzekerd was, anders had ik ook voor die kosten opgedraaid!

Ene kant wel logisch, je brengt immers schade toe aan andermans eigendom
Mrtn = Maarten
michel 16v
Berichten: 997
Lid geworden op: za 13 apr 2002 0:00
Locatie: nijverdal
Contacteer:

Jasper16v schreef:Wat als er 30 jaar geleden een boom geplant is voor 50 piek. Hoeveel is die boom nu dan waard?
3000 euro, ligt er aan welk soort boom
StevenK
Berichten: 544
Lid geworden op: wo 2 apr 2003 19:36
Contacteer:

RenaultclioII16v (Peter) schreef:"Gemeente meubilair" is altijd prijzig!
Een lantaarnpaal is bijna 1500 euri.
De enige die ik ooit gepakt heb was er gelukkig één waar bijna elke dag een auto tegenaan zat. 'k Heb er nooit een rekening van gehad.

En dat was maar goed ook, want ik was al goed zuur dat mijn auto geheel afgeschreven had :(
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

erg rot voor je natuurlijk, maar doe toch maar even de topictitel veranderen.
Immer wieder die verdammte Holländer
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Vangrail is ook duur, ik ben dus ook snel doorgereje nadat ik er een mooie blauwe veeg op had gezet ;)

Nu stond die vangrail al scheef en lag er in het gras meerdere diverse stukken auto (veel vw logo's! ;) ).
Maja zul je net zien dat jij dan weer mag opdraaien voor de hele bende.

Dus hup zijscherm terugbuigen en gaan met die gehavende bak :lol:
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Jasper16v schreef:Wat als er 30 jaar geleden een boom geplant is voor 50 piek. Hoeveel is die boom nu dan waard?
30 jaar boom verzorgen is manuren. Wat denk je wat een boom kost?

Vind ik niets meer dan eigen schuld, als iemand jouw boom uit je tuin rijdt moet ie toch ook betalen?

Doe die in vervolg in act asjeblieft ;)
slotje.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gesloten