ik heb op dit moment een 1.3 16v maar daar kan ik nix meer mee
nu heb ik een nieuwe op het ook maar dat is een 1.0
en eigenlijk wil ik daar dan een 1.6 in gooien maar kan dat zomaar
of moet je heel veel aanpassen en vooral
krijg je dan niet veel gezeik met de rdw/apk
had nog wat bedacht als dat niet kan kan ik dan niet mijn eigen kentekens houden
en het chassisnummer overzetten
overzetten
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: zo 17 aug 2003 22:14
- Locatie: haarlem
- Contacteer:
racing
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
heb t idee dat t niet om een Renault gaat
Maar in principe kun je dat prima doen, maakt voor de apk geen fuck uit
Maar in principe kun je dat prima doen, maakt voor de apk geen fuck uit
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
. , : ; ! ? HOOFD- en kleine letter mogen ook gebruikt worden!
Over welke auto hebben we het hier? Type, jaartal, etc.
Het chassisnummer overzetten heet volgens mij omkatten en is illegaal zover ik weet, of je moet de auto opnieuw bij de RDW aan gaan bieden voor kenteken keuring etc.
Over welke auto hebben we het hier? Type, jaartal, etc.
Het chassisnummer overzetten heet volgens mij omkatten en is illegaal zover ik weet, of je moet de auto opnieuw bij de RDW aan gaan bieden voor kenteken keuring etc.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
denk dat het hier om een daihatsjoe charada gaatCalle schreef:. , : ; ! ? HOOFD- en kleine letter mogen ook gebruikt worden!
Over welke auto hebben we het hier? Type, jaartal, etc.
Het chassisnummer overzetten heet volgens mij omkatten en is illegaal zover ik weet, of je moet de auto opnieuw bij de RDW aan gaan bieden voor kenteken keuring etc.
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: zo 17 aug 2003 22:14
- Locatie: haarlem
- Contacteer:
het gaat inderdaad niet over een renault sorry
ik ben weleens op meetings geweest met mijn charade
en het gaat er inderdaad om dat een 1.0 een 3 pitter is en een
1.6 een 4 pitter
volgens mij mag het niet maar hoe dat precies zit weet ik niet
ik ben weleens op meetings geweest met mijn charade
en het gaat er inderdaad om dat een 1.0 een 3 pitter is en een
1.6 een 4 pitter
volgens mij mag het niet maar hoe dat precies zit weet ik niet
racing
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
met vier/vier cilinder mag het ook zomaar niet, al denken de meeste van wel
als je bv een renault 4 1.2 neem en je hangt daar een clio sport blok in met 200 pk mag dat niet, als je meer dan een aantal %en vermogenswinst creeert moet men zowieso de auto opnieuw aan de rdw aanbieden ter keuring
als je bv een renault 4 1.2 neem en je hangt daar een clio sport blok in met 200 pk mag dat niet, als je meer dan een aantal %en vermogenswinst creeert moet men zowieso de auto opnieuw aan de rdw aanbieden ter keuring
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: zo 17 aug 2003 22:14
- Locatie: haarlem
- Contacteer:
das jammer
dan gaat de koop niet door vrees ik
dan gaat de koop niet door vrees ik
racing
Daar zijn een hoop mensen niet van op de hoogte en er zijn ook weinig APK stations die daar moeilijk over doen.Luco/Alpine-racer schreef: als je meer dan een aantal %en vermogenswinst creeert moet men zowieso de auto opnieuw aan de rdw aanbieden ter keuring
Brandstof en aantal cylinders staan vermeldt op je kenteken dus daar zit je aan vast, de eerste APK keuring heb je dan een groot probleem. Wel is het makkelijker om het te laten wijzigen als er voor die uitvoering al een typegoedkeuring is, zoals bijvoorbeeld met een 3 en 4 cylinder charade het geval zou zijn. Maar dan nog zal je hem bij de RDW moeten laten keuren (en dus komen er kosten bij), je moet even kijken of dat voor zo'n auto wel de moeite waard is, er zijn er genoeg te krijgen.
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: zo 17 aug 2003 22:14
- Locatie: haarlem
- Contacteer:
ja ik heb nu een 1.3 alleen is die te rot om verder mee te gaan
nu heb ik echt een nette gevonden alleen kom ik er net achter dat dat een 1.0 is en dat is wel heel erg jammer
nu heb ik echt een nette gevonden alleen kom ik er net achter dat dat een 1.0 is en dat is wel heel erg jammer
racing
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
apk kan er wel niet moeilijk over doen maar geloof me als je een ongeluk krijgt men een 5je die origineel bv een 1.2 motor heeft met 70 pk en je hangt er een 2.0 met 170 pk in dat je echt een heel groot probleem kunt krijgen waarbij de verzekering ook wel eens niet uit kan betalen, omdat je auto niet is zoals die verzekerd zou moeten zijn
wees er dus voorzichtig mee
ik geloof dat het rond de 20% is
wees er dus voorzichtig mee
ik geloof dat het rond de 20% is
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
klopt helemaal, had het niet goed doorgelezen,Bram schreef:Volgens mij gaat het erom dat die 1.0 auto een 3 pitter is en die 1.6 een4 pitter is...
Dan mag het volgens mij niet...
maar zolang het aantal cilinders gelijk blijft, en je niet meer dan een bepaald percentage vermogen komt, is het geoorloofd
Maar omkatten mag idd niet
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: zo 17 aug 2003 22:14
- Locatie: haarlem
- Contacteer:
zijn snelle karretjes he
racing
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: zo 17 aug 2003 22:14
- Locatie: haarlem
- Contacteer:
bedankt voor jullie snelle en duidelijke reactie ook al ben ik geen renault rijden
ik had deze vraag op meerdere forums neergezet aangezien ik snel antwoord wou, dat is gelukt
is ook wel gebleken aan welk forum je wat hebt en welke niet sommige reageren vol afschuw omdat ik niet hun merk rij maarja beetje triest
dankje
ik had deze vraag op meerdere forums neergezet aangezien ik snel antwoord wou, dat is gelukt
is ook wel gebleken aan welk forum je wat hebt en welke niet sommige reageren vol afschuw omdat ik niet hun merk rij maarja beetje triest
dankje
racing