Uitlaat geluid
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: vr 6 okt 2006 9:24
- Locatie: Leiden, Zuid-Holland NL
Hoi werd paar weken terug aangehouden toen het donker was door een vieserd. En hij had 3 dingen over mijn auto te klagen en wou ook 3 boetes geven! :o
Nou het ging over het volgende:
Op mijn hoedenplank heb ik in het midden een Blacklight buisje liggen ( geen neon ).
Mijn auto is zwart gespoten maar deurstijlen en alles zijn nog orginele kleur daar wou die ook zware boete voor gaan geven.
En hij wou nog een dikke prent gaan geven vanwege me uitlaat, Want hij vond dat dat te veel lawaai maakte.
Het zou bijmekaar iets van 400 euro gaan koste zei die..
Ik kwaad op die gozer, En begon uit me dak te gaan. vond dat die meeting moest doen en eerst in eff in de wet regeling moet gaan kijken. hij dreigde toen van als ik je nog een keer zie rijden krijg je alle boetes.
Nou is mijn vraag hoeveel geluid mag een clio 1 maken. (1.2)
En dat van die kleur is gelul toch?
Grtz Raymond
Oja ff fototje van me auto
[img]http://img260.imageshack.us/my.php?imag ... 189yj3.jpg[/img][/img]
Nou het ging over het volgende:
Op mijn hoedenplank heb ik in het midden een Blacklight buisje liggen ( geen neon ).
Mijn auto is zwart gespoten maar deurstijlen en alles zijn nog orginele kleur daar wou die ook zware boete voor gaan geven.
En hij wou nog een dikke prent gaan geven vanwege me uitlaat, Want hij vond dat dat te veel lawaai maakte.
Het zou bijmekaar iets van 400 euro gaan koste zei die..
Ik kwaad op die gozer, En begon uit me dak te gaan. vond dat die meeting moest doen en eerst in eff in de wet regeling moet gaan kijken. hij dreigde toen van als ik je nog een keer zie rijden krijg je alle boetes.
Nou is mijn vraag hoeveel geluid mag een clio 1 maken. (1.2)
En dat van die kleur is gelul toch?
Grtz Raymond
Oja ff fototje van me auto
[img]http://img260.imageshack.us/my.php?imag ... 189yj3.jpg[/img][/img]
dat van die verlichting klopt wel, dat mag idd niet volgens mij.
wat was er dan mis met de kleur, je auto is anders van kleur dan dat er op kenteken staat??. Dat is echt onzin, daar mogen ze geen boete voor geven.
uitlaat geluid moeten ze idd eerst meten volgens mij voordat ze daar een boete voor kunnen geven
wat was er dan mis met de kleur, je auto is anders van kleur dan dat er op kenteken staat??. Dat is echt onzin, daar mogen ze geen boete voor geven.
uitlaat geluid moeten ze idd eerst meten volgens mij voordat ze daar een boete voor kunnen geven
R5GTT. Drive it like you stole it
Ik ben 2 weken geleden ook gepakt met me uitlaat. Er is niks gemeten en heb een boete gehad van 150,- Meneer agent vond hem niet gasdicht...
Maar ik ga hem nooit betalen, hij heeft helemaal geen bewijs ofwat.
Ook had hij mijn kentekenbewijs Deel1 ingenomen en deze kreeg ik pas terug als ik me originele uitlaat er weer onder had. Ik was rond 9 uur aangehouden en om 14 uur ging ik terug met een originele uitlaat... Boete heeft hij niet verscheurt
Maar ik ga hem nooit betalen, hij heeft helemaal geen bewijs ofwat.
Ook had hij mijn kentekenbewijs Deel1 ingenomen en deze kreeg ik pas terug als ik me originele uitlaat er weer onder had. Ik was rond 9 uur aangehouden en om 14 uur ging ik terug met een originele uitlaat... Boete heeft hij niet verscheurt
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: vr 6 okt 2006 9:24
- Locatie: Leiden, Zuid-Holland NL
Hehe ja ik wou zeggen ga naar de politie vanwege diefstal omdat ze je geld afpakkenRemon-CL10 schreef:Ik ben 2 weken geleden ook gepakt met me uitlaat. Er is niks gemeten en heb een boete gehad van 150,- Meneer agent vond hem niet gasdicht...
Maar ik ga hem nooit betalen, hij heeft helemaal geen bewijs ofwat.
Ook had hij mijn kentekenbewijs Deel1 ingenomen en deze kreeg ik pas terug als ik me originele uitlaat er weer onder had. Ik was rond 9 uur aangehouden en om 14 uur ging ik terug met een originele uitlaat... Boete heeft hij niet verscheurt
Mare gaat ff niet
Oja nog vraagje.. een vriendin smsde me net hoe duur een boete is door rood rijden bij flitspaal?
over dat buisje je mag hem wel op je hoedenplank hebben maar tijdens het rijden mag hij niet aan. Je mag binnen in de auto verlichting aan maar alleen als de politie de lichtbron niet kan zien
over die kleur mag hij niks van zeggen
en het uitlaat geluid is vast gelegd. dat zou je ff moeten opvragen wat jou auto aan geluid mag produceren.
ik weet dat het bij mijn auto 83 db is en mag een uitloop van max 3db hebben.
over die kleur mag hij niks van zeggen
en het uitlaat geluid is vast gelegd. dat zou je ff moeten opvragen wat jou auto aan geluid mag produceren.
ik weet dat het bij mijn auto 83 db is en mag een uitloop van max 3db hebben.
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: vr 6 okt 2006 9:24
- Locatie: Leiden, Zuid-Holland NL
Minderpaz-maniac schreef:door rood kost je volgens deze boete tabel 130 eurotjes
http://www.om.nl/boetebase/
mja niet mijn zorgen
had ze maar niet door rood moeten rijden niet echt uhm
"cool" ofzo
Over het geluid van een uitlaat heb ik een week of 2 geleden nog een discussie gehad met een collega. Die heeft bij de plisie gezeten en maakte een opmerking over de uitlaat die er bij mij onder komt.
Je bent strafbaar, je komt nooit door de keuring, blablabla. Bij de wagen die ik hiervoor had zat ook geen standaart uitlaat onder. Ben er 3 keer mee naar de keuring geweest, nooit geen problemen (op een klein gaatje na de laatste keer, kwestie van dichtmaken en klaar) Collega's van me hoorden me 2 lagen onder hen de garage inrijden, zegt genoeg over het volume denk ik Als er kit naast me stond trok ik gewoon langzamer op of met minder volume Ben al meerdre keren in zo'n fuik terecht gekomen, maar NOOIT maar dan ook NOOIT gezeur over de uitlaat gehad. De collega maakte toen de opmerking: ja maar we houden er niet van als we een PV moeten schrijven, kost teveel tijd. Dus aan de kant en geen meetapparatuur? Jammer joh, aanvechten. Je auto is goedgekeurd anders had je niet op de weg gezeten, bij mij komt er nu een Devil onder en geloof me, zal er wederom niet van wakker liggen dat ik aan de kant wordt gezet. Het enige waar ik me zorgen over zou maken is als ik om 5 uur de deur uit ga en iedereen hier nog ligt te slapen, maar daar hebben we de TV-rechter dan weer voor, heb ik nog een half uurtje of fame ook
Je bent strafbaar, je komt nooit door de keuring, blablabla. Bij de wagen die ik hiervoor had zat ook geen standaart uitlaat onder. Ben er 3 keer mee naar de keuring geweest, nooit geen problemen (op een klein gaatje na de laatste keer, kwestie van dichtmaken en klaar) Collega's van me hoorden me 2 lagen onder hen de garage inrijden, zegt genoeg over het volume denk ik Als er kit naast me stond trok ik gewoon langzamer op of met minder volume Ben al meerdre keren in zo'n fuik terecht gekomen, maar NOOIT maar dan ook NOOIT gezeur over de uitlaat gehad. De collega maakte toen de opmerking: ja maar we houden er niet van als we een PV moeten schrijven, kost teveel tijd. Dus aan de kant en geen meetapparatuur? Jammer joh, aanvechten. Je auto is goedgekeurd anders had je niet op de weg gezeten, bij mij komt er nu een Devil onder en geloof me, zal er wederom niet van wakker liggen dat ik aan de kant wordt gezet. Het enige waar ik me zorgen over zou maken is als ik om 5 uur de deur uit ga en iedereen hier nog ligt te slapen, maar daar hebben we de TV-rechter dan weer voor, heb ik nog een half uurtje of fame ook
-
- Berichten: 3934
- Lid geworden op: wo 9 jan 2002 0:00
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Locatie: Middelburg (zeeland,NL)
- Contacteer:
Ik ben ooit 2x gepakt,mijn mc is toen ook 2 keer in beslag genomen voor meting bij het FTO (politie afdeling)
de 1e keer was het 150 euro,de 2e keer 220 euro
bij de 3e keer kan ik alles er af halen wat niet orgineel is,en dan weer naar de rdw gaan om een herkeuring.
als die wordt ingenomen krijg je 20 dagen de tijd om de uitlaat tot orginele staat terug te krijgen,en mag je er ook verder niet mee rijden (heb ik wel moeten doen)mits naar plek van herstel en keuring,als je dat niet kan binnen die 20 dagen, dan gaan de kenteken papieren naar het rdw voor een herkeuring.en kan je met de auto op trailer naar rdw
de 1e keer was het 150 euro,de 2e keer 220 euro
bij de 3e keer kan ik alles er af halen wat niet orgineel is,en dan weer naar de rdw gaan om een herkeuring.
als die wordt ingenomen krijg je 20 dagen de tijd om de uitlaat tot orginele staat terug te krijgen,en mag je er ook verder niet mee rijden (heb ik wel moeten doen)mits naar plek van herstel en keuring,als je dat niet kan binnen die 20 dagen, dan gaan de kenteken papieren naar het rdw voor een herkeuring.en kan je met de auto op trailer naar rdw
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
En dan ben je echt zuur Geloof dat wettelijk een max is van 83 db. Dat redt mijn clio overigens ook niet meer
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Berichten: 4602
- Lid geworden op: zo 5 mar 2006 20:50
- Locatie: Oudheusden, Noordbrabant
- Contacteer:
Nu we toch stof van dit topic aan het wegblazen zijn.
Na wat geneus op de RDW site las ik dat je de kleur op je kentekenbewijs kostenloos kunt laten wijzigen.
Gisteren ben ik navraag wezen doen bij de politie, zij stellen dat de vermeldde kleur op het kentekenbewijs en de kleur van de auto overeen moeten komen. Mocht dit niet het geval zijn, kun je gewoon een verbaal aan je broek krijgen. De eigenaar van het voertuig is aansprakelijk voor foutieve gegevens op het kentekenbewijs.
Dat staat ook te lezen op de RDW site.
Na wat geneus op de RDW site las ik dat je de kleur op je kentekenbewijs kostenloos kunt laten wijzigen.
Gisteren ben ik navraag wezen doen bij de politie, zij stellen dat de vermeldde kleur op het kentekenbewijs en de kleur van de auto overeen moeten komen. Mocht dit niet het geval zijn, kun je gewoon een verbaal aan je broek krijgen. De eigenaar van het voertuig is aansprakelijk voor foutieve gegevens op het kentekenbewijs.
Dat staat ook te lezen op de RDW site.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
zo lang 1 stukje van de auto nog originele kleur heeft (rond je chassisnummer lijkt mij het meest logisch) is er niets aan de hand toch?
-
- Berichten: 4602
- Lid geworden op: zo 5 mar 2006 20:50
- Locatie: Oudheusden, Noordbrabant
- Contacteer:
Bovenstaande is het verhaal wat mij verteld werd Paul.
RDW
Nog meer RDW
ps. Ik zal ze van de week wel eens bellen i.v.m. Patries haar Clio. Ik wil voorkomen dat ze ooit een hoop gezanik aan haar hoofd krijgt. Zeker als dat met een kleine moeite voorkomen kan worden.
RDW
Nog meer RDW
ps. Ik zal ze van de week wel eens bellen i.v.m. Patries haar Clio. Ik wil voorkomen dat ze ooit een hoop gezanik aan haar hoofd krijgt. Zeker als dat met een kleine moeite voorkomen kan worden.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Berichten: 3934
- Lid geworden op: wo 9 jan 2002 0:00
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Locatie: Middelburg (zeeland,NL)
- Contacteer:
ik moet 87dB hebben bij 2500 toeren,dit ken ik nu wel uit mn hoofdMike (spitsoor) schreef:En dan ben je echt zuur Geloof dat wettelijk een max is van 83 db. Dat redt mijn clio overigens ook niet meer
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Het gaat volgens mij niet om de kleur die er van de buitenkant opzit. Zolang ergens (desnoods onder de vloerbedekking van je kofferbak) de originele kleur zit, mogen ze je niet aanklagen.Duupke (Ronald) schreef:Bovenstaande is het verhaal wat mij verteld werd Paul.
RDW
Nog meer RDW
ps. Ik zal ze van de week wel eens bellen i.v.m. Patries haar Clio. Ik wil voorkomen dat ze ooit een hoop gezanik aan haar hoofd krijgt. Zeker als dat met een kleine moeite voorkomen kan worden.
-
- Berichten: 4602
- Lid geworden op: zo 5 mar 2006 20:50
- Locatie: Oudheusden, Noordbrabant
- Contacteer:
Morgenmiddag ff bellen, ik zal wel laten weten wat ze me daar vertellen.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
of dit danrdw schreef:Is uw voertuig binnen vier weken APK-plichtig dan kunt u direct bij de keuring van de wijziging een APK-keuring aanvragen op het RDW-keurinsgstation.
-
- Berichten: 4602
- Lid geworden op: zo 5 mar 2006 20:50
- Locatie: Oudheusden, Noordbrabant
- Contacteer:
De Clio hoeft nog niet voor APK, en wijziging van kleur kun je zo regelen, zonder keuring bij de RDW.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Berichten: 4602
- Lid geworden op: zo 5 mar 2006 20:50
- Locatie: Oudheusden, Noordbrabant
- Contacteer:
Vrijdagochtend de RDW gebeld, kenteken moet gewijzigd worden...
Ik nog van: "Ja maar, de binnenzijde van de koffer- en motorruimte zijn nog in de originele kleur."
Niks ervan, de auto is aan de buitenzijde geel, kenteken moet dan echt gewijzigd worden.
Ik ga de boel opsturen, en leg in een briefje nogmaals uit hoe de situatie is. We zien wel hoe de papieren terugkomen.
Ik nog van: "Ja maar, de binnenzijde van de koffer- en motorruimte zijn nog in de originele kleur."
Niks ervan, de auto is aan de buitenzijde geel, kenteken moet dan echt gewijzigd worden.
Ik ga de boel opsturen, en leg in een briefje nogmaals uit hoe de situatie is. We zien wel hoe de papieren terugkomen.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Duupke (Ronald) schreef:Vrijdagochtend de RDW gebeld, kenteken moet gewijzigd worden...
Ik nog van: "Ja maar, de binnenzijde van de koffer- en motorruimte zijn nog in de originele kleur."
Niks ervan, de auto is aan de buitenzijde geel, kenteken moet dan echt gewijzigd worden.
Bel komende week nog maar een met het RDW, grote kans dat je dan een andere uitspraak krijgt, er zitten daar nu niet echt 'experts' om het zo te zeggen. Reacties van het RDW altijd via email of fax doen, is mijn eigen ervaring, heb je dit tenminste zwart op wit.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
klinkt als een vrolijke rdw-medewerker
leuk briefje erbij met de juiste foto en het komt allemaal goed
leuk briefje erbij met de juiste foto en het komt allemaal goed
-
- Berichten: 4602
- Lid geworden op: zo 5 mar 2006 20:50
- Locatie: Oudheusden, Noordbrabant
- Contacteer:
Ik was al bang dat ik erg bot overkwam, maar de medewerkster van de RDW heeft mij gewoon heel vriendelijk te woord gestaan.
Kwam door mijn zwoele telefoonstem, denk ik.
Kwam door mijn zwoele telefoonstem, denk ik.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Berichten: 4602
- Lid geworden op: zo 5 mar 2006 20:50
- Locatie: Oudheusden, Noordbrabant
- Contacteer:
Ruim 2 weken verder en de Clio heeft een hagelnieuw kentekenbewijs...
Duplicaatcode is gewoon 00 gebleven, kleur is gewijzigd in geel.
Wat dan weer wel vreemd is, is het feit dat een steekproef controleur van de RDW mij verteld dat een kleurwijziging niet doorgegeven hoeft te worden. Dus iedereen blijft elkaar lekker tegen spreken, ik ben wel benieuwd wat er nu gebeurd bij een controle en de agent ziet dat de auto vroeger rood is geweest.
Oh ja, kosten bij de RDW 0,00 Euro. Het oude kentekenbewijs is overigens wel aangetekend opgestuurd aan de RDW, de totale kosten voor een nieuw kentekenbewijs komen daarmee rond de 8 Euro te liggen.
Duplicaatcode is gewoon 00 gebleven, kleur is gewijzigd in geel.
Wat dan weer wel vreemd is, is het feit dat een steekproef controleur van de RDW mij verteld dat een kleurwijziging niet doorgegeven hoeft te worden. Dus iedereen blijft elkaar lekker tegen spreken, ik ben wel benieuwd wat er nu gebeurd bij een controle en de agent ziet dat de auto vroeger rood is geweest.
Oh ja, kosten bij de RDW 0,00 Euro. Het oude kentekenbewijs is overigens wel aangetekend opgestuurd aan de RDW, de totale kosten voor een nieuw kentekenbewijs komen daarmee rond de 8 Euro te liggen.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
vanavond is een maat van mij aangehouden met mijn rsi terwijl ik op vakantie ben.
Ze konden hem nergens op pakken dus zeiden ze dat mijn uitlaat teveel herrie maakt. Het was geen originele einddemper want het was een open pijp volgens hem. Wat nu het geval is ermee: voor zover ik weet is het een originele einddemper die leeg gehaald is en een andere eindstuk opgelast door de vorige eigenaar.
Nu moet hij woensdag naar het bureau met een originele einddemper omdat ze anders mijn kenteken in beslag nemen.
Mag dit zo?
Ze konden hem nergens op pakken dus zeiden ze dat mijn uitlaat teveel herrie maakt. Het was geen originele einddemper want het was een open pijp volgens hem. Wat nu het geval is ermee: voor zover ik weet is het een originele einddemper die leeg gehaald is en een andere eindstuk opgelast door de vorige eigenaar.
Nu moet hij woensdag naar het bureau met een originele einddemper omdat ze anders mijn kenteken in beslag nemen.
Mag dit zo?
-
- Berichten: 1743
- Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Ik heb een vrij forse remus eronder liggen, open luchtfilter en alles, ding makt toch goed herrie en ik schakel eigenlijk nooit onder de 300 toeren dus je hoort de uitlaat vaak wel. En het is een 1400 dus rij toch wel vrij stevig met het gas om een beetje vooruit te komen.
Maar ik heb in nederland al controles gehad, geen problemen, wel complimenten hoe netjes de auto eruit zag en dat ik alle papieren en apk bewijs bij elkaar had. Zelfs in belgie waar ze echt streng zijn nog geen problemen gehad. Op school zijn vaak zat mensen door politie eruit gepikt of staande gehouden met commentaar op alles en nog wat.
Maar ik denk dat het ook wel ene beetje aan je rijstijl ligt, en of je een echte herrie pijp eronder hebt of niet.
Maar ik moet zeggen (even afkloppen) dat ze er bij mij nog geen mee hebben gemaakt. Scheelt dat ik in limburg rijd, in de randstad is het veel erger blijkbaar.
Maar met boetes enzo, tja als het echt te hard is en het is duidelijk hoorbaar, dan ben je wel de zak als er een rotte loopt. Ik zit net rond het randje...
Kenteken in beslag nemen is dus een optie als ze echt kunnen aantonen of als het echt hoorbaar is dat je veels teveel herrie maakt.
Maar ik heb in nederland al controles gehad, geen problemen, wel complimenten hoe netjes de auto eruit zag en dat ik alle papieren en apk bewijs bij elkaar had. Zelfs in belgie waar ze echt streng zijn nog geen problemen gehad. Op school zijn vaak zat mensen door politie eruit gepikt of staande gehouden met commentaar op alles en nog wat.
Maar ik denk dat het ook wel ene beetje aan je rijstijl ligt, en of je een echte herrie pijp eronder hebt of niet.
Maar ik moet zeggen (even afkloppen) dat ze er bij mij nog geen mee hebben gemaakt. Scheelt dat ik in limburg rijd, in de randstad is het veel erger blijkbaar.
Maar met boetes enzo, tja als het echt te hard is en het is duidelijk hoorbaar, dan ben je wel de zak als er een rotte loopt. Ik zit net rond het randje...
Kenteken in beslag nemen is dus een optie als ze echt kunnen aantonen of als het echt hoorbaar is dat je veels teveel herrie maakt.
-
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Moet zeggen dat de Remus onder mijn 19 16v me nog nooit problemen heeft opgeleverd, ondanks dat na de cat er geen enkele middendemper meer zit alleen de remus als einddemper,vind hem dan als nog vrij stil
hij maakt wel meer herrie als bv. een peugeot 205 mi16 met rechte pijp en alleen een einddemper.
Maar een japstyle uitlaat maakt toch al gauw meer herrie als de mijne.
Maar een japstyle uitlaat maakt toch al gauw meer herrie als de mijne.
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Laffe dingen zijn dat die Sebring en Remus dingen.. komt praktisch geen geluid uit ook al zit er geen demper meer tussen..Roald schreef:Moet zeggen dat de Remus onder mijn 19 16v me nog nooit problemen heeft opgeleverd, ondanks dat na de cat er geen enkele middendemper meer zit alleen de remus als einddemper,vind hem dan als nog vrij stil
Die GroupN Devil van voor tot achter onder de 19.. dat was pas belachelijk
Klonk wel mooi maar i.c.m. een gestript interieur zonder isolatie werd je er knettergek van.. tevens was het gewoon vragen om gezeur..
-
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Gezien de 19 16v m'n daily driver is vind ik het wel prima zo met de remus, toch een beetje toon en brom in het geluid zonder dat het als een gigantische rioleringsbuis gaat klinkenRonald1916V schreef:Laffe dingen zijn dat die Sebring en Remus dingen.. komt praktisch geen geluid uit ook al zit er geen demper meer tussen..Roald schreef:Moet zeggen dat de Remus onder mijn 19 16v me nog nooit problemen heeft opgeleverd, ondanks dat na de cat er geen enkele middendemper meer zit alleen de remus als einddemper,vind hem dan als nog vrij stil
Die GroupN Devil van voor tot achter onder de 19.. dat was pas belachelijk
Klonk wel mooi maar i.c.m. een gestript interieur zonder isolatie werd je er knettergek van.. tevens was het gewoon vragen om gezeur..
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Heb er inderdaad nu ook niet zo veel herrie meer in.. eerder vond ik dat altijd wel mooi.. zal wel oud worden denk ikSteven schreef:Standaard dempers roeleren echt de pan uit en je gaat er net zo snel mee
Immer wieder die verdammte Holländer
ik heb compleet Devil van voor tot achter (spaghetti, decat, middenpijp en einddemper) moet zeggen valt best mee dat geluid, zal wel geen group huppeldepup ofzo zijn maar ben eens gemeten omdat bromsnor 't lawaaierig vond en dat zat op een druppel na net onder de maximale grens
Trust me. I know what I'm doing.
-
- Berichten: 61
- Lid geworden op: zo 21 dec 2008 19:29
nee, mag niet. ze moeten eerst een objectieve meting doen om te bewijzen dat het niet goed zit. misschien is het volgens bromsnor teveel herrie, maar kom je er met een objectieve meting alsnog doorheen.Pascal-X schreef:vanavond is een maat van mij aangehouden met mijn rsi terwijl ik op vakantie ben.
Ze konden hem nergens op pakken dus zeiden ze dat mijn uitlaat teveel herrie maakt. Het was geen originele einddemper want het was een open pijp volgens hem. Wat nu het geval is ermee: voor zover ik weet is het een originele einddemper die leeg gehaald is en een andere eindstuk opgelast door de vorige eigenaar.
Nu moet hij woensdag naar het bureau met een originele einddemper omdat ze anders mijn kenteken in beslag nemen.
Mag dit zo?
ik zou als eigenaar zelf naar het politiebureau gaan zonder ook maar iets aan de uitlaat te doen, om je kentekenpapieren vragen of iig een echte meting, omdat ze op basis van wat ze zeggen niets officieels kunnen maken en dus ook nooit je kentekenbewijs in mogen nemen.