Achterbank eruit ; geen probleem APK ?

Vragen over je auto m.b.t. de NL wetgeving
Primair NL, maar alles is welkom.

Achterbank eruit ; geen probleem APK ?

Postby franx » Wed 16 Apr 2008 18:20

Ik heb destijds m'n achterbank eruit gehaald; (was alles bij elkaar weer 25kg besparing)

In Engeland geeft het geen problemen met APK heb ik gelezen.
Hoe werkt het bij ons ; moet de achterbank voor de keuring op z'n plek zitten of maakt dit niks uit ?
franx

Re: Achterbank eruit ; geen probleem APK ?

Postby Nielz » Wed 16 Apr 2008 18:32

franx wrote:Ik heb destijds m'n achterbank eruit gehaald; (was alles bij elkaar weer 25kg besparing)

In Engeland geeft het geen problemen met APK heb ik gelezen.
Hoe werkt het bij ons ; moet de achterbank voor de keuring op z'n plek zitten of maakt dit niks uit ?

maakt niet uit inderdaad.. want je bent niet verplicht om een achterbank te hebben ;)
alleen wanneer hij er inzit moet hij aan de eisen voldoen.
Nielz

Postby franx » Wed 16 Apr 2008 18:39

Dank je Niels, ging net iets verderop in "wetgeving" wat posts lezen en daar kwam ik er ook achter dat met 1 stoel voorin (bijrijderstoel ligt er momenteel ook uit tijdelijk) ook geen probleem moet zijn..

komt goed uit allemaal want er moet gekeurd worden en ik ben aan het wachten op subframes voor de nieuwe stoelen. Kan dus gewoon met alleen de bestuurderstoel erin gebeuren. :beer:
franx

Postby paulvanrooij » Wed 16 Apr 2008 18:42

zoals je al zegt bestaan er meerdere topics over dit onderwerp, ik sluit deze daarom..
mocht je toch nog problemen met de apk hebben, of vragen erover, ga dan verder in 1 van die topics!
paulvanrooij

Car: Twingo GT

Postby franx » Wed 16 Apr 2008 18:43

ok, ik gebruik iemand anders topic voor mijn vragen...
franx

Return to Wetgeving