Achterbank eruit ; geen probleem APK ?

Vragen over je auto m.b.t. de NL wetgeving
Primair NL, maar alles is welkom.
Gesloten
franx
Berichten: 313
Lid geworden op: di 26 sep 2006 22:51

Ik heb destijds m'n achterbank eruit gehaald; (was alles bij elkaar weer 25kg besparing)

In Engeland geeft het geen problemen met APK heb ik gelezen.
Hoe werkt het bij ons ; moet de achterbank voor de keuring op z'n plek zitten of maakt dit niks uit ?
Nielz
Berichten: 50
Lid geworden op: do 12 apr 2007 11:11
Locatie: Bergeijk

franx schreef:Ik heb destijds m'n achterbank eruit gehaald; (was alles bij elkaar weer 25kg besparing)

In Engeland geeft het geen problemen met APK heb ik gelezen.
Hoe werkt het bij ons ; moet de achterbank voor de keuring op z'n plek zitten of maakt dit niks uit ?
maakt niet uit inderdaad.. want je bent niet verplicht om een achterbank te hebben ;)
alleen wanneer hij er inzit moet hij aan de eisen voldoen.
franx
Berichten: 313
Lid geworden op: di 26 sep 2006 22:51

Dank je Niels, ging net iets verderop in "wetgeving" wat posts lezen en daar kwam ik er ook achter dat met 1 stoel voorin (bijrijderstoel ligt er momenteel ook uit tijdelijk) ook geen probleem moet zijn..

komt goed uit allemaal want er moet gekeurd worden en ik ben aan het wachten op subframes voor de nieuwe stoelen. Kan dus gewoon met alleen de bestuurderstoel erin gebeuren. :beer:
paulvanrooij
Berichten: 26465
Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
Car: Twingo GT
Locatie: Oss
Contacteer:

zoals je al zegt bestaan er meerdere topics over dit onderwerp, ik sluit deze daarom..
mocht je toch nog problemen met de apk hebben, of vragen erover, ga dan verder in 1 van die topics!
franx
Berichten: 313
Lid geworden op: di 26 sep 2006 22:51

ok, ik gebruik iemand anders topic voor mijn vragen...
Gesloten