Thursday Nightmeeting Soest.

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
roeland twingo
Berichten: 375
Lid geworden op: do 30 jan 2003 18:32
Locatie: Soest
Contacteer:

Voor de mensen die het nog niet weten check de site....

http://www.edf-streetforce.nl
Twingo te koop!!!!
Kicker Clio
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 25 jun 2003 16:30

Was zekers leuk ja hey ik ben nu ook lid van de edf :D :D :worship: :worship: RMR CLIO
GTE 16v
Berichten: 364
Lid geworden op: za 1 mar 2003 11:02
Locatie: Baarn
Contacteer:

mooie site man! waneer is ie echt klaar?!
GTE 16v
Berichten: 364
Lid geworden op: za 1 mar 2003 11:02
Locatie: Baarn
Contacteer:

mooi weer vandaag! zal denk ik weer druk worden zo..

komen er nog mensen van de forum?!
roeland twingo
Berichten: 375
Lid geworden op: do 30 jan 2003 18:32
Locatie: Soest
Contacteer:

mis de renaultjes een beetje de laatste tijd??? komen er nog mensen? zou wel gezellig zijn. Vooral de 5 jes.... :wink:
Twingo te koop!!!!
Koen RS
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 20:13
Locatie: Soest City
Contacteer:

elke donderdag avond in soest vanaf ongeveer uur of acht. hopelijk tot dan...
Fight till the end!!!
Koen RS
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 20:13
Locatie: Soest City
Contacteer:

sorry...... http://www.SPAM!.nl
Fight till the end!!!
Robert Clio S.
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 7 jan 2004 0:04
Locatie: Soest

Mensen, binnenkort kom ik weer eens een kijkje nemen. Tja altijd ver rijden om er te komen is geen excuus. Ok donderdagavond-kroegavond, soms moet je keuzes maken in het leven.
Clio 1.4 S strak in de lak!
Robert Clio S.
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 7 jan 2004 0:04
Locatie: Soest

Jeff, wanneer komen er foto's van happer op je Clio online?
Clio 1.4 S strak in de lak!
Robert Clio S.
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 7 jan 2004 0:04
Locatie: Soest

Ja klopt, maar die staat nog niet in favorieten, vandaar dat ik daar nooit kom.
Clio 1.4 S strak in de lak!
roeland twingo
Berichten: 375
Lid geworden op: do 30 jan 2003 18:32
Locatie: Soest
Contacteer:

Graag willen we weer wat meer renault's op de regiomeeting om het duitse gehalte een beetje te evenaren, kom dus gezellig naar de regiomeeting in soest op donderdagavond vanaf 8 uur half 9......
Twingo te koop!!!!
WhiteArrow
Berichten: 56
Lid geworden op: za 7 feb 2004 15:08

Waar is het ook al weer precies? En gaan er vanavond meer mensen?
Robert Clio S.
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 7 jan 2004 0:04
Locatie: Soest

Het is nu verplaatst naar het terrein van de Nijhof een soort van Ikea in Baarn. Heel makkelijk te vinden. Vanaf de A1 afslag Soest/Baarn, Grote rotonde, die draai je helemaal totdat je het industrieterrein opkan, daar is het ergens. Ben er niet geweest op donderdagavond, maar schijnt wel erg druk te zijn! Alle merken auto's zijn daar.

Meer info op EDF
Clio 1.4 S strak in de lak!
Bolkestein
Berichten: 12
Lid geworden op: do 27 jan 2005 15:59

Mannen, ik woon in Amsterdam maar mijn ouders wonen wel in Baarn, nu drink ik elke donderdag avond een borrel in Amsterdam en wil ik graag weten of het de moeite waard is om die borrel af te zeggen en eens even te komen kijken bij de nijhof. Heb zelf een clio 16V met net een nieuw biggelaar blokje erin (35km gereden) een 2.0L 16V is het nu met ongeveer 170 pk. Kan iemand mij laten weten of er meer reno's komen of dat het allemaal duitse bakken zijn ?? Groet Laurens ten Cate
roeland twingo
Berichten: 375
Lid geworden op: do 30 jan 2003 18:32
Locatie: Soest
Contacteer:

he manne ik ga me renaultje verkopen.....ga en huisie kopen dus helaas moet hij weg als iemand hem in goede handen wil nemen. kan je een kijkje nemen op http://www.speurders.nl/autos/renault/6 ... .3202.html en voor de renault liefhebbers kan er altijd wat vanaf natuurlijk
SasjeSuper5
Berichten: 608
Lid geworden op: wo 18 mei 2005 14:20
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Jooo... deze topic is best wel uitgestorven of niet??
Vertel mij eens: is/zijn er nog een meeting in de buurt van Amersfoort??
Nijhof Baarn, is dat nog steeds gaande??
thanx alvast 8)
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Deze meeting bestaat nog wel, maar wordt tegenwoordig voornamelijk door Extreme Driving Force leden bezocht. EDF is een club voor alle typen auto's, op hun meetings is iedereen welkom.

Je kan er allicht eens een kijkje nemen.

http://www.edf-streetforce.nl/news.php
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
SasjeSuper5
Berichten: 608
Lid geworden op: wo 18 mei 2005 14:20
Locatie: Arnhem
Contacteer:

thanx (Y)
Remon
Berichten: 1840
Lid geworden op: wo 8 dec 2004 18:57
Locatie: Soest

Zou wel wat vernieuwing mogen komen! Ben er nou al dik een jaar lang bijna elke week, maar laatste tijd is er weinig speciaals (nieuws) :s Hopen dat er binnekort met het mooie weer weer een beetje mooie Renaults langskomen!
SasjeSuper5
Berichten: 608
Lid geworden op: wo 18 mei 2005 14:20
Locatie: Arnhem
Contacteer:

ik kom a.s. donderdag wel even een kijkje nemen 8)
roeland twingo
Berichten: 375
Lid geworden op: do 30 jan 2003 18:32
Locatie: Soest
Contacteer:

Idd, hebben het ff een jaartje rustig aan gedaan...tevens werd het op de meetings van donderdag avond te druk. Nijhoff in Baarn is voorzover ik weet nooit iets boeiends geweest...utrecht lage weide van zondag avond is een leuke optie. Miischien komt er nog wel een vervolg in soest...maar voorlopig niet iets vast. :wink:

greetz roeland EDF
MikeVV
Berichten: 960
Lid geworden op: do 10 aug 2006 10:41
Locatie: Maarssen-broek
Contacteer:

aangezien ik in soesterberg woon ben ik benieuwed of deze meeting er ook nog is......i9f dat men zin heeft om het weer een keer te proberen!!! :wink:
Remon
Berichten: 1840
Lid geworden op: wo 8 dec 2004 18:57
Locatie: Soest

MikeVV schreef:aangezien ik in soesterberg woon ben ik benieuwed of deze meeting er ook nog is......i9f dat men zin heeft om het weer een keer te proberen!!! :wink:
Volgens mij komen er elke donderdagavond nog wel mensen bij elkaar, maar niet van de RTC. Ik was vroeger ook lid van EDF, toen er nog volop Renaults waren: Jeff met zilveren Clio, Koen met zwarte Clio RS, Roeland met zwarte Twingo en ga zo nog even verder. Zij hebben allemaal hun auto verkocht en hebben afstand genomen van EDF.
EDF in zijn huidige vorm vind ik teveel "aso" dus ben er maar uitgestapt... Vroeger (toen ik nog een scooter had) kwamen er wel tot 150 auto's op een avond vanuit heel Nederland! Nu komen er maximaal een auto of 10 volgens mij.
Die goeie ouwe tijd (L)
Plaats reactie