Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
marco
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 22 feb 2001 0:00
Locatie: maastricht

hallo beste limbo mensen ,ik heb eens een vraagje ,aangezien ik volgende week maandag op keuring moet heb ik de volgende vraag,wie o wie zou mij willen helpen met het plaatsen van een handrem kabel???,als je achter de auto staat is het de linker kant,ik vraag dit omdat ik er zelf helemaal geen verstand van heb en alle hulp is dus welkom,dit hoeft dus ook niet voor niks te gebeuren wil er best een bedrag voor betalen,voor niks gaat de zon op natuurlijk,is anders ook zo sneu want anders komt die niet door de keuring,nou wie o wie wil me helpen :p :p
mvg marco

donderdag avond maastricht
Laatst gewijzigd door marco op ma 24 mar 2003 13:07, 4 keer totaal gewijzigd.
gille
Berichten: 3232
Lid geworden op: wo 30 jan 2002 0:00
Locatie: belgium
Contacteer:

marco schreef:hallo beste limbo mensen ,ik heb eens een vraagje ,aangezien ik volgende week maandag op keuring moet heb ik de volgende vraag,wie o wie zou mij willen helpen met het plaatsen van een handrem kabel???,als je achter de auto staat is het de linker kant,ik vraag dit omdat ik er zelf helemaal geen verstand van heb en alle hulp is dus welkom,dit hoeft dus ook niet voor niks te gebeuren wil er best een bedrag voor betalen,voor niks gaat de zon op natuurlijk,is anders ook zo sneu want anders komt die niet door de keuring,nou wie o wie wil me helpen :p :p
mvg marco
mail me mac-clain eens misschien heeft die wat tijd
marco
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 22 feb 2001 0:00
Locatie: maastricht

dat zou ik kunnen doen gille ,maar heb michel al vorige week lastig gevallen :D ,mischien dat die hier reageert :p ,maar als die tijd en zin heeft graag natuurlijk,
greetz marco
Michel S.
Berichten: 2932
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: Gulpen
Contacteer:

Heb effe geen tijd. Wat is er precies aan de hand??

Is de kabel echt over, of remt die gewoon heel slecht achter??

Misshcien dat ik dit weekend wel een uurtje tijd heb samen met Luc.

Need more info
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
marco
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 22 feb 2001 0:00
Locatie: maastricht

hoi michel,nee de hele kabel is over,ik heb hier al een neiuwe liggen die dus erop moet ,zou het wel op prijs stellen als jij en luc eventueel tijd zouden hebben om het te doen , zoals ik al zei het hoeft niet gratis dus je zegt maar wat je ervoor moet hebben dan
greetz marco
marco
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 22 feb 2001 0:00
Locatie: maastricht

ff topic hooghouden :wink: :p
Michel S.
Berichten: 2932
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: Gulpen
Contacteer:

marco schreef:ff topic hooghouden :wink: :p
dat mag niet,omhoog kicken. Ik zal Luc morgen effe bellen en dan hoor je het morgen van me. kee??
als het door mij en/of Luc gebeurd dan moet het of bij jou gebeuren of op de oprit bij Luc. Mijn garage is mommenteel vol met een Gele GTT en een motor. En ik heb alweer van die klachten gekregen dat ik een bedrijf run omdat ik laatst iemand effe had geholpen met een zekering te vervangen. En niet te vergeten al die auto's wat ik in de garage fix cq werk.

Dat ze allemaal van mij zijn weten ze blijkbaar niet.

groetjes
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Tijn
Berichten: 4320
Lid geworden op: vr 18 mei 2001 0:00
Locatie: Vleuten
Contacteer:

marco schreef:it doesn't matter if you win by a mile or an inch,WINING IS WINING
JANKEN IS JANKEN marco? dat zeiden ze toch helemaal niet in the fast and the furious ?
there is no spoon.
Patrick L.
Berichten: 3295
Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
Locatie: Bunde (L)

Hi Marco,

aangezien ik vol zit dit weekend kan ik je helaas niet helpen, Michel wel zo te zien :)

Suc6 ermee
marco
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 22 feb 2001 0:00
Locatie: maastricht

oke ik hoor het dan wel michel ,alvast bedankt,en waar het gebeurt maakt me niet uit vanmijnpart moet ik naar eindhoven rijden ervoor :p :p :p ,als tie maandag maar door de keuring komt vind ik alles goed :p
greetz marco
marco
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 22 feb 2001 0:00
Locatie: maastricht

oeps patrick vergeten :D ,maakt niet uit hoor pat wat niet gaat gaat niet ,maar wel alvast bedankt :wink:
greetz marco
marco
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 22 feb 2001 0:00
Locatie: maastricht

Tijn schreef:
marco schreef:it doesn't matter if you win by a mile or an inch,WINING IS WINING
JANKEN IS JANKEN marco? dat zeiden ze toch helemaal niet in the fast and the furious ?
??????????????????????????????????????????????
marco
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 22 feb 2001 0:00
Locatie: maastricht

nou ik snap het al ,maar janken schrijf je niet zo volgens mij ,i't zal mij ook een bal wezen ,dus als er iemand weet hoe je winnen moet schrijven in het engels laat het dan ff weten dan ken ik het veranderen ,dacht dat het zo goed was of dat er mischien nog een n bij moest maar goed wie o wie :p
Mark G
Berichten: 807
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 0:00
Locatie: Hoevenen (Antwerpen)
Contacteer:

Winnnnnnning :) (ok.. iets minder kan ook)
marco
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 22 feb 2001 0:00
Locatie: maastricht

nou mensen ,ik dacht vandaag doe het eens zelver,net zoals die mens nico :lol: ,ik vol goede moed begonnen ,eerst eens het makkelijke ,2 remlijdingen waren beroest en moest ik ff schoon maken en dan tectyleren,kut karwei maar toch ,alles lekker schoongemaakt en met tectyl ingesmeerdt,toen op naar de volgende klus de handrem,dat viel dus niet mee,na een half uur te hebben kloten en trekken en weet ik wat allemaal ben ik er maar mee opgehouden ,zag het echt niet meer zitten :( :( ,dus nu doe ik nog een keer beroep op alle technishe mensen van limburg ,wie kan en wil mij hierbij helpen,het lukt me echt niet ik heb het geprobeerd maar ging gewoonweg niet ,ben ook niet zo technish aangelegdt :evil: ,mocht er nu echt niemand kunnen dan ben ik echt genoodzaakt om naar de garage te gaan ,en dan kost het echt euro's,nogmaals ik ben best bereid om ervoor te betalen ,dus als je het doet mag je je rustig een euro'tje vragen geen probleem ,maar ik zit gewoon met het dilema dat ik maandag op keuring moet ,zondag verloopt de keuring dus moet echt maandag gaan ,wie o wie kan mij uit de brand helpen?????,ik weet het is weer veel gevraagdt weer een a twee uurtjes van jullie vrije tijd ,maar het is voor een goed doel :wink: :wink:
nou ik wacht met spanning af en anders wordt het maandag een hele duure keuring :evil: ,
greetz marco
Patrick
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo 14 nov 2001 0:00
Locatie: ulestraten

ehehum hum hum,nou ik wil wel een paar eurotjes verdienen :D
zullen we een prijs afmaken :D
zeg het maar es,waar dacht jij aan :D
wie weet wil ik het wel doen dan :D
ik hoor het wel :D
doei :D haahahahahaha :p :wink:
marco
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 22 feb 2001 0:00
Locatie: maastricht

noem je prijs maar :D :D
maar je weet ik ben maar een arme jongen die niet veel euro'tjes heeft dus houdt dar rekening mee :D
greetz marco
marco
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 22 feb 2001 0:00
Locatie: maastricht

nou kom op zeg eens iets pat :lol:
niemand anders interesse??????
denk dat het maandag een duure keuring wordt :evil: :evil:
greetz marco
Michel S.
Berichten: 2932
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: Gulpen
Contacteer:

ik zal het eens met de vriendin erover hebben of ik morgen anders effe tijd ervoor kan maken.

Luc kon in iedergeval niet.

groetjes
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
marco
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 22 feb 2001 0:00
Locatie: maastricht

michel als je dat zou willen doen graag,ik ben nu alweer bezig ermee maar het lukt gewoon niet ,op die oude kabel zitten iets van nokjes die ik er niet uitkrijg,zweet me de tering maar lukt gewoon niet ,ik zou het echt op prijs stellen als je morgen ff erna zou willen kijken,desnoods neem ik jullie achteraf mee gaan we lekker macen op mijn kosten :lol: :lol:,drinken in overvloed,denk ook dat het eraan ligt dat ik niet het juiste materiaal heb ,heb hier zeg maar niks van materiaal liggen ,ook maar eens aanschaffen dan ,maar michel ik zou je eeuwig dankbaar zijn ,
greetz marco
Patrick
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo 14 nov 2001 0:00
Locatie: ulestraten

ik heb morgen misschien wel ff tijd
marco
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 22 feb 2001 0:00
Locatie: maastricht

nou hoop dat morgen dan een van de twee komt :D
of alle twee , lekker gezellie :lol: :wink:
Patrick
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo 14 nov 2001 0:00
Locatie: ulestraten

heb je koffie?????
marco
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 22 feb 2001 0:00
Locatie: maastricht

tuurlijk heb ik koffie ,en ik heb koekies,kano"s,
noem maar op wat je wilt hebben als die kabel er maar op komt :lol:
Moontje Mégane Coupé
Berichten: 945
Lid geworden op: do 2 mei 2002 20:05
Locatie: Zuid-Limburg
Contacteer:

Marco, hoor ik daar koffie ??? Lekker.. :wink:
Maar ja, voor die koffie wil ik wel langskomen, maar die kabel ??? Nee, dat gaat me niet lukken... :(


Dus helaas...
marco
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 22 feb 2001 0:00
Locatie: maastricht

:lol: :lol: :lol: vandaag bijeenkomst bij marc thuis ,koffie en koekies limonade en cake,wie o wie komt er langs :p :p
greetz marco
Moontje Mégane Coupé
Berichten: 945
Lid geworden op: do 2 mei 2002 20:05
Locatie: Zuid-Limburg
Contacteer:

Ikke moet naar een verjaardag, dus helaas zal ik er niet zijn !!! :( :(
Michel S.
Berichten: 2932
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: Gulpen
Contacteer:

Hey Marco.

Ik wil vandaag best effe tijd ervoor maken. Maar dan meot het wel bij mij achterom gebeuren, want dat is een kut klus en zeker zonder het juiste materiaal. Bel mij anders rond 14:30. Dan zouden we het om 15:00 hier kunnen fixxen

ik hoor het wel.

groetjes
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
marco
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 22 feb 2001 0:00
Locatie: maastricht

nou mensen de handrem is gemaakt,thx to michel,michel mijn dank is groot maar dat weet je wel,super dat je vandaag ff tijd hebt gehad om het ff te maken :wink:
enne donderdag zien we mekaar weer bij de mac
greetz marco
Moontje Mégane Coupé
Berichten: 945
Lid geworden op: do 2 mei 2002 20:05
Locatie: Zuid-Limburg
Contacteer:

Ik ben er aanstaande donderdag ook weer...

Same time, same place... :D :D
Patrick L.
Berichten: 3295
Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
Locatie: Bunde (L)

marco schreef:nou mensen de handrem is gemaakt,thx to michel,michel mijn dank is groot maar dat weet je wel,super dat je vandaag ff tijd hebt gehad om het ff te maken :wink:
enne donderdag zien we mekaar weer bij de mac
greetz marco
Cool, succes met de keuring morgen hè :)
marco
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 22 feb 2001 0:00
Locatie: maastricht

thx ik verwacht geen rare dingen , hij moet er zo doorheen komen ,ik laat het jullie wel weten morgen ,greetz marco
Patrick
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo 14 nov 2001 0:00
Locatie: ulestraten

sorry my friend,ik heb het niet gered,gelukkig ben je geholpen :wink: kom de volgende keer tijdig bij me langs dat ik het ff ken inplannen :) vindt het rot als ik je niet kan helpen wegens tijdgebrek of iets dergelijks.
maar nogmaals alles lijkt oke,bel me ff als je erdoor bent :D mzzl.
Patrick L.
Berichten: 3295
Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
Locatie: Bunde (L)

Is er vanavond iemand bij de Mac Geusselt?
Same time, same place? :)
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Jow ik ben daar neem een vriend van me mee, moontje komt ook als 't goed is, dus wie volgt??

Mzzl!
Gesloten