Friday Nightmeeting Leiden.

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Post hier alles mbt de meeting bij het transferium van Leiden.

ACT: F.N. Leiden Verslag.
Laatst gewijzigd door Chris op zo 9 mar 2003 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
rreevvss
Berichten: 205
Lid geworden op: za 27 jul 2002 20:56
Locatie: Den Haag

't was zeer rustig, ongeveer 20-30 auto's en heel wat regen...

misschien volgende keer met beter weer wat drukker?
Tijn
Berichten: 4320
Lid geworden op: vr 18 mei 2001 0:00
Locatie: Vleuten
Contacteer:

zal nog wel wat op gang moeten komen denk ik.....
there is no spoon.
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Ik heb wel eens gehoord dat er al langer meetings werden gehouden daar.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Twingo Sport
Berichten: 157
Lid geworden op: za 8 feb 2003 21:12
Locatie: hellevoetsluis

Ben er ook geweest , maar was volgens mij te vroeg
tussen 9 uur en half 10 .
Een schrale troost ( ben nog een clio williams tegen gekomen en een zilvere gtt ) :-*
Anonymous

Inderdaad ik heb een aantal renaultjes te vroeg zien aankomen, die vervolgens weer weggingen.. terwijl het rond 10 uur aardig "druk was".
Volgende week beter?? en niet te vroeg dan he.. :lol:
Anonymous

P.s. rond 22:15, 22:30 hadden we het aant. auto's getelt die voor de meeting kwamen.. 74. maar alleen de helft van de mensen zaten binnen in de mac, warschijnlijk door die regen, wind en kou.
peter5GTTurbo
Berichten: 2308
Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
Locatie: Katwijk ZH
Contacteer:

Als m`n autootje het weer doet kom ik zeker ook.
Het is bij mij bijna op de hoek.
Anonymous

He gasten,

Ik heb maar weinig renaultjes gezien 2 om precies te zijn een blauwe die bij de kuip vandaan kwam en een zilveren 5gtturbo! (waren zeer strakke bakken)
Ik was er zelf rond 9uur en denk dat het het drukst was rond 9:30uur en waren er zeker gemiddeld 60/70 auto's!
Hoorde van die blauwe clio dat er bij de Kuip maar 20/25 auto's waren mede doordat er een of ander feest was ofzoiets??
Maar vond het zeker geslaagd voor de eerste keer!! :D ondanks die klote wind die er stond en die kou! Maar het ergste was de regen die aan het begin van de avond viel!! maar ja volgende week beter. :(

Oja wat vonden julie trouwens van het terrein?? Was goed toch hiermee hou je een hoop troep buiten want die kunnen niet meer kloten :p beterrrr

ik hoor het wel laterssss TWCM, tot assen en anders tot as vrijdag in Leiden!!!!
Bartjay
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 26 feb 2003 18:53
Locatie: Nieuw-Vennep

Hé....was er ook nog...de rode Clio!!
Weer zat tegen, voor de rest was het top!. Volgende week weer.
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

Nou ja, als t drukker is als Bodegraven, kom ik denk ook wel even kijken daar.
Afgelopen vrijdagavond welgeteld 4 auto's in Bodegraven :evil:
Anonymous

hallo allemaal.... voor eeen leuke avond meeting is het mischien leuk om eens bij de Kuip te gaan kijken daar is een heel parkeerterein beschikbaar gesteld kortom veel ruimte, licht, nu alleen nog een beetje netjes houden en dan kunnen we daar nog wel ff vooruit.....

>>> de ingang naar het parkeerterein is langs het maasgebouw... en daarna zie je het vanzelf

laterzzzz
Tijn
Berichten: 4320
Lid geworden op: vr 18 mei 2001 0:00
Locatie: Vleuten
Contacteer:

de kuip? rotterdam bedoel je ?

:S

niet echt dezelfde regio meer denk ik zo....
there is no spoon.
Bartjay
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 26 feb 2003 18:53
Locatie: Nieuw-Vennep

Vet ding trouwens die blauwe Clio die er was... Donkerblauw met lichtblauwe tribal op zijkant, geblindeerde ruiten en tripple X uit hoedeplank gezaagd met neon eronder.....Zag de 5 ff voorbij rijden, erna niet meer gezien.
Anonymous

He wie komen er nog as vrijdag naar Leiden dan??
Het blijft in iedergeval DROOG!!!!!!!!!!!!!!! beterrrrrrrr
Anonymous

Misschien kom ik wel, zit nog ff te twijfelen tussen FNB en leiden.
Anonymous

Misschien rare vraag waar is FNB ook al weer dat is toch gewoon bodegraven? Als het bodegrave is weet het wel ben daar vaak geweest voordat Silverdome erwas!!
Anonymous

FNB is idd bodegraven
Dimitri2.0
Berichten: 428
Lid geworden op: zo 6 okt 2002 19:55
Locatie: Z-H

kleine kans dat ik even ook ff kom kijken
Anonymous

He gasten,

Goed en positief nieuws vanuit Leiden!! Zoals julie weten is er sinds 2 weken een meeting bij het Transferium in Leiden. En zoals overal aangekondigd hebben wij toestemming om daar te staan! Voor degene die nog twijfelde stond er gisteren in de krant het volgende 'Groep autoliefhebbers gebruikt Transferium voor 'Car-meeting'

Wat er verder in staat moet je maar lezen op http://www.racing-leiden.com en dan in het forum onder de topic meeting. Het is namenlijk te groot om het over te tikken!!

Wat ik wel wil benadrukken is het volgende. Er staat letterlijk in dat ROND HET TRANSFERIUM BLIJFT HET OVERIGENS TOT EN BEETJE SPORTEN BIJ DE VERKEERLICHTEN; VAN ECHTE STRAATRACERS IS GEEN SPRAKE! En dat willen wij ook zo houden!!!
Dus zoals een renault megane afgelopen vrijdag deed :-* (snel rondjes rijden over het terein en dan handrem bochtjes maken!En dat op een terein waarvan wij dacht hier is het onmogelijk om te kloten) willen wij en ik denk julie ook niet meer zien! Mocht dit wel zozijn dan wordt je daar op aangesproken. Ga je dan toch door, hebben wij met de politie afgesproken om de dan dienst doende agent te bellen en hem zijn kenteken door te geven! dus wees gewaarschuwd.
Dusa mensen met een hard voor auto's is in leiden van harte welkom as vrijdag.

latersss twcm/ racing-leiden.

ps: het is toevallig een Renault maar ik wil er niet mee zeggen dat deze ook lid is van julie club!! waar ik julie club dus niet mee wil benadelen!! het gaat gewoon om die info. :)
Jesper16v
Berichten: 2179
Lid geworden op: wo 12 sep 2001 0:00
Locatie: Nijmegen castle
Contacteer:

Had ik me als bijna eerste aangemeld op die site van jullie, hebben jullie mij eruit gegooid :(

Jesper
Anonymous

??????????? dat kan niet! Want ik kom altijd op deze site door op jou www in het forum te klikken!! Of bedoel je als member?
Want als je je aangemeld hebt via dat formulier kan het zijn dat er iets fout gegaan is. We zijn druk bezich om dit soepeler te krijgen de mensen die zich nu aanmelden doen dit via stephan@racing-leiden.com en dan gaat het wel goed. In iedergeval onze excussen dat dit is gebeurt!! Laterss twcm
Robert dB.
Berichten: 6477
Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
Locatie: Woerden

Was het die megane met motoruitlaat? Zo ja, die is geen RTC-lid :p
Dimitri2.0
Berichten: 428
Lid geworden op: zo 6 okt 2002 19:55
Locatie: Z-H

volgens mij 'n blauwe megane als ik mij niet vergis)
Ik stond daar ook effe.
TIP: ga niet helemaal achteraan staan.
Anonymous

Dat weet ik niet . Het was in iedergeval een donker blauwe met donkere achterlichten(weet niet zeker) en hij had vlammen uit zijn uitlaat!!
Dimitri2.0
Berichten: 428
Lid geworden op: zo 6 okt 2002 19:55
Locatie: Z-H

en had een a4tje met nr 51 op z'n zijruitje
Anonymous

Klopt ja met nummer 51! Hij was er gisteren ook nog maar heeft zich wel rustig gehouden en is niet meer wezen kloten!!! :) Weet niet of hij is weze vlamme maar dat moet kunnen toch???


Gisteren was het mega druk man! Denk dat er gemiddeld 200 auto's waren!!!!En de politie vond het allemaal relaxed verlopen en spraken van een gezellig en een gevoel van saamhorigheid!!! Hun hadden het idee dat het gewoon 1 grote groep was daar!!!Echt perfect gewoon!!!
Verder willen wij wederom bedanken voor degene die er waren en vooral dat het zo rustig is verlopen zonder geouwehoer deze keer!! als het zo doorgaat kunnen we daar nog lang bliijven staan!!!Thanks man

latersssss twcm
Sander101
Berichten: 660
Lid geworden op: di 17 sep 2002 18:39
Locatie: Katwijk aan Zee

Gisteren onderweg naar huis van Zoeterwoude naar Katwijk heb ik nog een rondje gereden over die parkeerplaats maar daar was nog niemand te zien. 1930 is dus echt te vroeg.
Gebruikersavatar
Bas
Bestuurslid
Berichten: 4002
Lid geworden op: ma 8 jan 2001 0:00
Car: Clio IV RS
Locatie: Om de hoek

twcm schreef:...www.racing-leiden...
Lekkeerrrrr runtime errors

Die url nodigt toch wel uit tot een beetje racen he :D
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

Oja das waar ook :D Het is maar een naam maar racing-leiden steunt wel het legaal straatracen!! Kijk maar 6 april op dodare!

en voor die link van rl daar kan je ook de foto's bekijken van gisteravond!!

Lol latersssss
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

leiden was veeeeeeeeeeet! mega druk en lekker dichtbij voor ons van de Noord Holland Crew :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Marcel B.
Berichten: 6751
Lid geworden op: do 4 apr 2002 0:00
Locatie: Nieuw Vennep

reed er om 0:30 nog langs op mijn weg naar z'meer, maar het enige wat ik er zag was een politieauto :)

van de politieauto tuning club :)
Don't walk the grass... smoke it
jef
Berichten: 616
Lid geworden op: vr 26 jul 2002 21:28
Locatie: zoetermeer Car: Twingo II

oxje schreef:reed er om 0:30 nog langs op mijn weg naar z'meer, maar het enige wat ik er zag was een politieauto :)

van de politieauto tuning club :)

tja er word nog steeds elke week in zoetermeer gecontroleerd.. :(
Marcel B.
Berichten: 6751
Lid geworden op: do 4 apr 2002 0:00
Locatie: Nieuw Vennep

jef schreef:
oxje schreef:reed er om 0:30 nog langs op mijn weg naar z'meer, maar het enige wat ik er zag was een politieauto :)

van de politieauto tuning club :)

tja er word nog steeds elke week in zoetermeer gecontroleerd.. :(
Khad het over leiden, ik ging naar zmeer, even stampen in de locomotion :)
Don't walk the grass... smoke it
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Heej maar is leiden een beetje leuk of komt er nog steeds geen kip???
Plaats reactie