Jochem's GTT ...Dyno ..
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Rustig rustig....
Ik zal de 1.2 veer meenemen
Ik zal de 1.2 veer meenemen
Gisteravond waren we "lekker" aan het rommelen aan mijn AT. Tectyleren. Toen deze fijne klus geklaard was gooide Jochem ineens een sleutelbos mijn richting op. Het waren de sleutels van de YP-45-RG, tja, daar kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen. Na een paar keer afslaan had ik eindelijk de koppeling onder de knie... Vervolgens km of 10 warm gereden, en vervolgens steeds ietsjes harder. Totdat Jochem zei, geef nou maar eens echt gas. Nou vind ik dat ik best wat mee heb gemaakt, maar dit is gewoon levensgevaarlijk bizar, niet normaal meer. Wat een vermogen! De banden bleven gewoon gummen. Uiteraard had dit ook te maken met het feit dat ik veels te laat door schakelde.
Echter was er ook een keerzijde, bij het invoegen op de A12, wat ideaal is met deze R5 ging het mis en was het vermogen weg.
Ach, Jochem heeft weer wat te doen vandaag.
Echter was er ook een keerzijde, bij het invoegen op de A12, wat ideaal is met deze R5 ging het mis en was het vermogen weg.
Ach, Jochem heeft weer wat te doen vandaag.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Sloper
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Oeps!
Gewoon een slang los geschoten zeker?
Gewoon een slang los geschoten zeker?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Yup
Volgende keer een filmpje hé
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Haha ja nóóit aan gedacht
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Zo her en der wat extra slangenklemmen aangebracht en sommige vervangen.
Na een test rondje...werd de inlaat tempratuur wat hoger dan normaal..
Mmmm wat nu weer...?
Doet de charge cooler nog wel wat...stroomt t water er nog door heen.....?
Euh nee dus ...
Terug naar de schuur..ja 12v op de stekkers..naar uit de regeluinit komt niets.
Tijd voor een andere pomp.
Maar welke ....?
Het is een Bosch geworden.
Helaas met grotere aansluitingen dan mijn huidige dus ik moest ff improviseren.
[img]https://i.imgur.com/HJXK8i8.jpg[/img]
Maar t draait weer...en ongeveer 5 graden koelere inlaat temp.
Zit nu rond de 30 graden bij t gas der op.
Nu nog ff de druk regelen.
Heb nu een groene actuator veer derin zitten..1 bar maar
de druk meter geeft maar 0.6 aan.
Dus nog eens ff uitzoeken hoe dat zit.
Heb nog een 1.2 liggen...
Na een test rondje...werd de inlaat tempratuur wat hoger dan normaal..
Mmmm wat nu weer...?
Doet de charge cooler nog wel wat...stroomt t water er nog door heen.....?
Euh nee dus ...
Terug naar de schuur..ja 12v op de stekkers..naar uit de regeluinit komt niets.
Tijd voor een andere pomp.
Maar welke ....?
Het is een Bosch geworden.
Helaas met grotere aansluitingen dan mijn huidige dus ik moest ff improviseren.
[img]https://i.imgur.com/HJXK8i8.jpg[/img]
Maar t draait weer...en ongeveer 5 graden koelere inlaat temp.
Zit nu rond de 30 graden bij t gas der op.
Nu nog ff de druk regelen.
Heb nu een groene actuator veer derin zitten..1 bar maar
de druk meter geeft maar 0.6 aan.
Dus nog eens ff uitzoeken hoe dat zit.
Heb nog een 1.2 liggen...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Afgelopen Zaterdag naar Goes geweest ..
De 5 op de dyno...ff kijken wat ie er uit gooit.
En ofdat ik de druk verder op wil schroeven.
Als de druk omhoog zou gaan dan zou Henk ook even zijn hoofd moeten buigen over de stand alone.
Op de weg er na toe zat ik nog flink t dubben wat te doen..
Aangezien de 5 bij licht vochtig weer redelijk last had van wielspin ...zelfs bij 140 in de 5de versnelling.
Eerst maar eens rollen en kijken wat ie doet...op 0.7 bar.
[img]https://i.imgur.com/vq6qlyx.jpg[/img]
Nou dit is t resultaat..
Ik hou het maar zo ...ik weet dat er meer in zit.
Maar t zit in een 5je ...t is goed zo .
De 5 op de dyno...ff kijken wat ie er uit gooit.
En ofdat ik de druk verder op wil schroeven.
Als de druk omhoog zou gaan dan zou Henk ook even zijn hoofd moeten buigen over de stand alone.
Op de weg er na toe zat ik nog flink t dubben wat te doen..
Aangezien de 5 bij licht vochtig weer redelijk last had van wielspin ...zelfs bij 140 in de 5de versnelling.
Eerst maar eens rollen en kijken wat ie doet...op 0.7 bar.
[img]https://i.imgur.com/vq6qlyx.jpg[/img]
Nou dit is t resultaat..
Ik hou het maar zo ...ik weet dat er meer in zit.
Maar t zit in een 5je ...t is goed zo .
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
Erg netjes Jochem
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Mooi resultaat Jochem!
Ik blijf alleen zeggen dat je die gt2871r moet ditchen voor een gt28r. Zeker gezien je power goals geeft dit je een stuk meer low end!
Ik blijf alleen zeggen dat je die gt2871r moet ditchen voor een gt28r. Zeker gezien je power goals geeft dit je een stuk meer low end!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
tutuur schreef:Mooi resultaat Jochem!
Ik blijf alleen zeggen dat je die gt2871r moet ditchen voor een gt28r. Zeker gezien je power goals geeft dit je een stuk meer low end!
Klopt....
Helaas geld op..
T moet maar zo
-
- Berichten: 1298
- Lid geworden op: zo 11 mar 2007 20:53
- Car: Clio III RS Lux 2008
- Locatie: Berghem
Mooie cijfers
Durf jij wel zo hard te gaan?!
Durf jij wel zo hard te gaan?!
-
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: ma 21 mei 2007 18:34
Mooie cijfers Jochem
De vijf stond er erg netjes bij
De vijf stond er erg netjes bij
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Nog niet harder dan 180 geweest....zit je wel zo .Niels V Dijk schreef:Mooie cijfers
Durf jij wel zo hard te gaan?!
120 naar 180 in 5 gaat redelijk vlot..
Toch Arco ?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Helemaal dikke prima voor in een 5 toch? T moet ook wel rijdbaar blijven!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Inderdaad Willeon...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18299
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Absurd gewoon, maar wel leukJochem de Haas schreef:Nog niet harder dan 180 geweest....zit je wel zo .Niels V Dijk schreef:Mooie cijfers
Durf jij wel zo hard te gaan?!
120 naar 180 in 5 gaat redelijk vlot..
Toch Arco ?
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Best veel pk voor zo een licht wagentje..
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Ja toch wel ?
-
- Berichten: 132
- Lid geworden op: zo 14 aug 2005 8:45
- Locatie: Rupelmonde (Kruibeke)
- Contacteer:
Fijne vermogen Jochem, fijne opstelling voor de GT. Nice job !