[Daniël's R5TL-T] 02-09: 2019 nog iets

Vertel hier alles over je project.
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

Haha kijk das altijd mooi meegenomen :)

Wat ik zo aan de auto kon vinden...parafan plastic (onderaan de voorruit), raamrubber buitenkant best. zijde, daklijsten en dan idd skirts.
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

Met het fijne weer m'n nieuwe poetsmachine erbij gepakt (DAP900) voor die heerlijke uni-lak van de Clio. Vandaag het dak en de neus gedaan, 1 hit veloce op een raffini oranje gaf een aardig resultaat..denk dat ik naar wol moet uitwijken om alle oxidatie eraf te halen maar het is al een heel stuk opgeknapt. Afgebouwd met mezzo en finale, black hole en EXP. Komende weken tussendoor de verticale panelen afwerken. Volgende week een pakketje van Carclean met in ieder geval een gele raffini pad voor iets meer correctie, natty's blue om de EXP af te toppen en wat klein grut.

[img]https://farm8.staticflickr.com/7610/172 ... 031d_c.jpg[/img]

[img]https://farm9.staticflickr.com/8821/172 ... 849f_c.jpg[/img]


Ook de remmerij van de Clio losgehaald, alles is goed gangbaar en in nette staat...dit jaar wel aan vervanging toe...dus zet ik er meteen 16V remmerij op, stalen remslangen e.d. Zadels heb ik nog wel een setje van liggen. Misschien nog een schroefsetje als het budget het toelaat. Ook komt deze week nog een setje Rainsport 3 binnen voor de voorzijde. Distributie is maar een paar duizend km oud, scheelt de komende tijd ook weer. Vlak na aankoop samen met Bart toch ff kleppen nagekeken, bleek 1 uitlaatklep wat strakjes te staan..ander stelplaatje en ze loopt stationair en onderin meteen een stuk beter, heel fijn blokje zo (Y)

Tevens besloten dat de TL een volledige motorrevisie gaat krijgen...nieuwe zuigers, bussen, oliepomp, hybride turbo, Piper 270. Ben nu nog even wat ruimte aan het maken in de werkplaats, maar ergens in mei gaat het blok eruit om de schade te bekijken, kan de kop gelijk weg voor volledige revisie en het blok & oliekoeler meuk voor reiniging. Dikke rad + Spal fan staan ook op de nominatie. Ben nog niet helemaal uit over wat ik voor luchtkoeling ga doen...CC of IC. Komt nog wel..eerst motortje weer laten tuffen.

Ohja, kreeg vorige week nog een RTC sticker onder mn wisser geschoven in Meppel :D
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
larsdijkstra
Berichten: 1364
Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
Locatie: Twello

Die was evt van Arno. Deed ie bij mij in Ommen, ouwe stickeraar :smile:
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Laat ik nu net m'n piper 270 vorige week verkocht hebben :p

Clio staat er strak bij zo! Denk dat er niet veel nette, rode exemplaren te vinden zijn
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

tutuur schreef:Laat ik nu net m'n piper 270 vorige week verkocht hebben :p
Wat moet je nou met zo'n ding. ;-)
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Maar ehm, daniel.

lijkt me een mooi plan voor een blokje. zal bij mij niet heel veel anders er uit zien. :D
als zal ik gewoon met een frontmount IC gaan rijden. Charge cooler kan altijd nog. ;-)
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

:D Heb ook wel zin om lekker met de carb afstelling te knutselen. Heb er in m'n vakantie mooi wat tijd voor uitgetrokken om met het blokje aan de slag te gaan (L)

Gisteren ook meteen een leuk pakketje ontvangen:

[img]https://farm9.staticflickr.com/8711/170 ... b938_c.jpg[/img]

Volgende week nog een sloop RSi ophalen voor wat dingetjes voor de mijne (Y)
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Sticker was van mij idd! :D Leuke kar man! Viel gelijk op, op de parkeerplaats! ( of was het omdat hij daar moederziel alleen stond :smile: )
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

Haha :D (Y) Gratis parkeren daar he :P

Nog een vraagje voor de Clio kenners...heeft een RSi nu dezelfde ophanging als een 16V? Kan daar gewoon een 16V schroefset onder gaan? Als ik kijk bij GAZ hebben ze verschillende productnummers voor de non-16V, 16V en Williams...maar waar dat verschil in zit..?
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Daniël W. schreef:Haha :D (Y) Gratis parkeren daar he :P

Nog een vraagje voor de Clio kenners...heeft een RSi nu dezelfde ophanging als een 16V? Kan daar gewoon een 16V schroefset onder gaan? Als ik kijk bij GAZ hebben ze verschillende productnummers voor de non-16V, 16V en Williams...maar waar dat verschil in zit..?
Ja is hetzelfde.
het verschil zit in 2 dingen.
ten eerste een 16v is standaard 30 mm lager als een gewone clio.
en ten tweede er zijn Clio's (met name de lichte motoren) geleverd met een hoh maat van de fusee naar veerpoot van uit mn hoofd 52 mm. bij een 16v en jouw RSI hoort dit 56 mm te zijn (uit mn hoofd).
Maar dit geintje heb ik ooit op mn eerste clio (1.8 RT) ook uitgehaald en gaat gewoon goed. :D
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

Super, goed om te weten (Y) Binnenkort het zwikje maar eens bestellen. Stuurkogels, toplagers e.d. ook gelijk mee vervangen...16V remmerij en stalen slangen komen er ook meteen maar onder. Volgende maand even langs PMP, kijken voor een nieuwe creatie (I)
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Daniël W. schreef:Super, goed om te weten (Y) Binnenkort het zwikje maar eens bestellen. Stuurkogels, toplagers e.d. ook gelijk mee vervangen...16V remmerij en stalen slangen komen er ook meteen maar onder. Volgende maand even langs PMP, kijken voor een nieuwe creatie (I)
toplagers moet je wel goed op letten, die willen nog wel eens breken.

remmen van een RSI zijn 238 mm schijven als ik me niet vergis. Clio 16v is 258. het enige verschil wat hier in zit zijn de rembrackets. Als je alleen die vervangt met andere schijven ben je klaar. je hoeft de klauwen dus niet te vervangen die zijn gewoon gelijk. Achter is het precies hetzelfde van een RSI en 16v.

edit: PMP??


Edit 2: de originele schokdempers zitten normaal met een imbus 7 (?) vast, dit is geen standaard maat. van te voren even controleren dus. :D en verder een diepe ringsleutel 21 dacht ik... Pfff al veel te lang geleden dat ik een clio onderhanden heb gehad. :beer:
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

Idd, ik heb nog een setje 16V zadels liggen. Schijven, blokken en slangen zijn nu toch aardig op..toplagers, spoorstangen en kogels vervang ik mee, kost de wereld ook niet.

PM Performance :) Volgende week eerst even kijken wat de mogelijkheden zijn.
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

Gisteren een donor RSi opgehaald!

[img]https://farm8.staticflickr.com/7673/166 ... 3d8c_c.jpg[/img]

[img]https://farm9.staticflickr.com/8805/172 ... 7a18_c.jpg[/img]

Eeuwige zonde dat deze gesloopt werd, cas helemaal hard, nergens rot. 128dkm gelopen, full options RSi. Nouja...heb ik in ieder geval onderdelen voor de rode. Deuren, achterklep, neus, skirts, interieur...alles wordt overgezet. Ook gaan we de airco overbouwen :D Wordt nog wel een leuke klus.

Er zal eerdaags een adv komen, maar de ophanging rondom, remmerij rondom, uitlaatlijn, stuurhuis, motor en bak gaan de verkoop in.
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

let wel op dat de kabelboom wat anders is bij een airco clio..
en zit er bij deze een electrische stuurpomp in? Dan moet je ook de stuurhuis stuurpomp en dynamo en accu overbouwen.
deze zijn zwaarder!!.

ik zou de boel eerst ombouwen en daarna pas de verkoop in met de rest onderdelen (Y) (zolang je de ruimte hebt uiteraard)

enne, leg die remdrukbegrenser achter maar vast op de plank, zijn bijna niet meer te krijgen. :D

Enne Skirts!! :bang:
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

Haha ja inderdaad...wil eerst alles aan de praat hebben. Motorkabelboom, dash gaat ook over. Stuurpomp is inderdaad elektrisch, stuurhuis wel gewoon hetzelfde gelukkig. Dynamo+beugel is ook helemaal anders ivm de aircopomp die eronder hangt ipv de stuurpomp. Radiator, koelvin, kachelunit, parafanplaten zijn ook allemaal anders. Relaiskast heeft ook meer inhoud.

Goed te weten van de remdrukbegrenzer, deze ziet er gewoon nieuw uit (Y). Klauwen achter zijn ook zeer netjes. Denk dat ik die ook op de plank leg. Nu nog bij de rode kijken of de as gangbaar is voor verlagen, anders deze proberen.

Zoals het lijkt wordt de rode zilver, gezien de staat van dit plaatwerk is het goedkoper om de rode delen van de cas zilver te spuiten, dan de zilveren delen rood te spuiten. Dan kan het ook al vrij snel...16V neusje gaat er dan wel af. Spannend! To be continued :)
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

Afgelopen week druk geweest met alles in te plannen rondom de Clio...

Eind juni gaat alles eruit en eraf om de auto geheel over te spuiten, motor gaat er dan ook uit. Blijft rood, maar wordt in ieder geval geen Renault kleur :D

Vrijdag bij PM geweest voor de uitlaat, deze komt er eind juli onder. RVS catback wordt het sowieso..maar zeker geen standaard pijpje links (L)
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Gaaf dat je zo'n uitgebreid project maakt van een RSi (Y)
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Goed bezig Daniël!

Voor het overzicht misschien handiger om over de RSI een nieuw topic te openen?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

:)

@Chris: Zou kunnen, maar ben niet van plan hiervan een heel groot lang uitgebreid project te maken...alles is een beetje in stroomversnelling geraakt nu dat ik zo'n knappe donor heb gevonden. Einde zomer verwacht ik de auto klaar te hebben (blijft een daily). Ruiten tinten, beetje audio, wielen opknappen dat soort dingen. Schroefset heb ik verplaatst naar volgend jaar, eerst alleen verlagingsveren eronder knopen. Dan moet de TL nog gebeuren...die pak ik nu waarschijnlijk in z'n geheel aan. Motorruimte opknappen & eindelijk spuiten, interieur afwerken, motor zoals ik em wil hebben, 4pots eronder etc. Nu nog de tijd en ruimte vinden om alles voor elkaar te krijgen :~ :lol:
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

Daniel, nu je een extra clio hebt voor de sloop kun je voor mij de kachel huizen eens van een R5 en Clio 1 met elkaar vergelijken? kan een clio kachelhuis in een r5 in mijn gedachte,, om dat ik graag in mijn project airco wil bouwen en een r5 airco vind je nooit 2ehands
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

Dan kan je mij vast helpen aan het volgende ;-)

http://renault-tuning.com/viewtopic.php?f=129&t=33014
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

Eind juni gaan beide autos uit elkaar, dan kan ik voor jullie gaan kijken :)
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

Afgelopen vrijdag even uit werk naar Raalte gevlogen voor de gezelligheid...sja wat doe je dan als je een uurtje te doden hebt?

[img]https://c2.staticflickr.com/8/7742/1784 ... 9426_c.jpg[/img]

[img]https://c2.staticflickr.com/8/7720/1798 ... 8265_c.jpg[/img]

:p Torsie zat gelukkig niet heel erg vast, nu rondom zo'n 4cm gezakt :D

Overweeg nu sterk toch de 16V neus erop te laten, even kijken of ik de skirts aan de voorzijde lichtelijk moet modificeren om ze passend te krijgen. Ook de afwatering van de happer moet anders ivm het inlaatspruitstuk.

Ook grappig, de airco koudewisselaar (of hoe je dat noemt) in de parafanbak is zo groot, dat er een afneembaar stuk schutbord aan de auto geschroefd zit. Zal vast wel in een 5je passen (Abel!), maar dat zal ik einde maand even goed bestuderen en opmeten + foto's maken. Ook zit de fan unit in de parafanbak ipv in de auto, samen met de kachelweerstand. In de auto zelf zit alleen de luchtgeleiding.
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

ik had zelf ook al een systeem in de parafan bedacht met 2 kleppen, maar als dit past dan zou dat helemaal top zijn natuurlijk :smile:
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Ik heb een Clio 1.4 Baccara gehad met airco. Zat ook zo gemonteerd. Die auto stond een jaar geleden nog op de sloop in Drachten. Een donkergroene 16v body met 1.4 motor. Misschien interessant voor Abel om spullen uit te halen?

Gaaf om er airco op te bouwen Daniël (Y)
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

welke WJ?
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

Over 2,5 week is het alweer zover! Deze week weer een aantal pakketjes mogen ontvangen met spullen voor de Clio...het zou geen auto van mij zijn als er geen aanpassingen aan de kabelboom zouden komen. USB12V in het handschoenvakje+dash, usb poorten in het handschoenvakje voor de sticks van de radio. Achterin (kofferbak) een USB/sig aansluiting. Aparte zekeringkastje voor alles incl. relais voor het schakelen van de USB. CV kabelboompje meteen aangepast voor deze auto. Versterker komt nog onder de bestuurders stoel, platte sub onder de passagiers stoel. Alle bekabeling, speakerkabel e.d. wordt gewoon netjes weggewerkt en aangelegd.

[img]https://c1.staticflickr.com/9/8890/1845 ... 8975_c.jpg[/img]

Ook gelijk spullen voor de onderzijde/wielkasten/binnenzijde/motorruimte etc.

[img]https://c1.staticflickr.com/9/8862/1845 ... 8ae0_c.jpg[/img]

Morgen komen nieuwe koplampen en knipperlichten binnen, ook vervang ik meteen alle oranje meuk met silvervisions. Achterlichten zal ik denk ik de oranje glaasjes verwijderen; voorin zaten er meende ik alleen oranje lampjes. Zijknippers worden smokey met silvervisions. Mistlampen 16V komen ietsjes later nog, maar komen er ook nieuw in.

Voor de geinteresserden; rdae.nl haal ik al m'n draad, schuifjes, relais etc etc. Top vent (Y). Toolstation.nl heeft hele goedkope tectyl (50% goedkoper dan bijv. Brezan). Conrad heeft gewoon heel erg veel. CROP (nonpaints.com) heeft superveel qua spuitbussen, verf (ook professioneel) en werkplaatsinrichting, zeer goede aftersales ook.
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

Nieuwe (!) ph1 achterlichten, nieuwe knippers en koplampen inmiddels binnen (L)

[img]https://c1.staticflickr.com/1/416/18766 ... 7829_c.jpg[/img]
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

Afgelopen week de TL en de Automatic naar hun nieuwe onderkomen gebracht..gebroederlijk naast elkaar (L)

[img]https://farm6.staticflickr.com/5680/207 ... c6cd_c.jpg[/img]

Dit weekend een nieuw hart ophalen voor de TL...eerst schorsen en rustig demonteren (U)
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Wow lekker bezig! Ook een goede tip voor die spullen zeg. Internet afspeuren kan je vaak een hoop geld schelen inderdaad!
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Mooi onderkomen zo zeg!! :p
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

:P

Dit is bij m'n broer, garage staat er net (oprit zoals je ziet nog niet verlengd). Hij is er nog wel ff zoet mee! Isoleren en afbouw van binnen, maar de auto's staan in ieder geval binnen :lol: (L)
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

Vorige week voorzichtig begonnen met demontage..

[img]https://c7.staticflickr.com/8/7496/2694 ... 2d1f_c.jpg[/img]

[img]https://c1.staticflickr.com/8/7478/2661 ... a918_c.jpg[/img]

Inmiddels is de motorruimte helemaal leeg...alle beugels, clipjes, kabelbomen, hrc, remleidingen etc. etc. ....en voor 80% schoon en ontdaan van tectyl en vuil e.d.

Dash ligt er ook uit, kwam achter de mat nog een paar roestplekken tegen van de accubak, die moeten nog hersteld worden. Omdat de auto dan toch op transport moet laat ik het voorfront ook meteen maar netjes maken (bumper ophanging heeft z'n afscheid genomen, verder is t allemaal hard). Motorruimte zelf + accubak wordt tevens van een nieuw laagje verf voorzien.

Ondertussen knutselen met het nieuw blokje klaar te maken incl stuurbekrachtiging...ook komt er nog een grotere hrc op, fmic, waarschijnlijk meteen een grotere radiateur. Dan nog het koelsysteem uitvogelen, de kabelboom een beetje naar wens maken, oliekoeler anders positioneren, airbox maken, kvs vat een plek geven, ecu's achter het dashboard een plaats geven, extra meters naar de middenconsole, remmen reviseren...subframe, fusees en beugels krijgen frisse lak, nieuwe draagarmen komen eronder, schroefset opfrissen..ik hoef me de komende tijd niet te vervelen :lol:
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

Motorruimte aangepakt en ze staat weer thuis :foto:

Schutbord strakgemaakt, achterkant weer een nette stuk bitumen erover en meegenomen met het spuitwerk
[img]https://c8.staticflickr.com/9/8705/2828 ... ece4_c.jpg[/img]

De bekende gaten onder de koplampen dicht, nieuwe voorbumper bevestigingspunten
[img]https://c4.staticflickr.com/9/8781/2828 ... 7e1c_c.jpg[/img]

[img]https://c7.staticflickr.com/9/8790/2766 ... ec9f_c.jpg[/img]

(L)
[img]https://c1.staticflickr.com/8/7747/2800 ... 4b7a_c.jpg[/img]

Net even gauw alle stof eraf gewassen, morgen de neus omhoog en het subframe en uitlaat eronder vandaan.
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Plaats reactie