Mark 5T cup Megane
heb ik liggen enkel display niet
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/megane%20klaar_zps7zysmpsy.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/megane%20klaar%203_zpsg13ae3tg.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/megane%20klaar%205_zpsjw6s2xxf.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/megane%20klaar%206_zpsil7jq4vs.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/megane%20klaar%203_zpsg13ae3tg.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/megane%20klaar%205_zpsjw6s2xxf.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/megane%20klaar%206_zpsil7jq4vs.jpg[/img]
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
nu staat die spoilert niet zo raar meer he steefie
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
ja ben ik ook angstig voor .
ben bang dat ik iets te veel ga liften in een bocht met alle gevolgen van dien
heb ook nog nooit in dat ding kunnen proefrijden dus zal wel spannend worden
ben bang dat ik iets te veel ga liften in een bocht met alle gevolgen van dien
heb ook nog nooit in dat ding kunnen proefrijden dus zal wel spannend worden
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Wat een kneiter Mark!! Bekende garage boxen ook Heel veel succes!!
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
-
- Berichten: 163
- Lid geworden op: ma 24 aug 2015 9:57
- Car: Clio 2 rs fase 2
Ziet er gaaf uit mark
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Erg geslaagd zo Mark!
- Rik Hamberg
- Berichten: 2448
- Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
- Car: Clio IV R.S. (JS)
- Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)
Strak werk!!
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Erg vet geworden Mark!!
Tot zondag! Ik verwacht als blijkbaar 1 van de hoofdsponsoren wel koffie ;);)
Tot zondag! Ik verwacht als blijkbaar 1 van de hoofdsponsoren wel koffie ;);)
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
alles staat klaar.
voor hoofdsponsor Senseo apparaat meegenomen.
neem jij de koffie / pitspoes mee??
voor hoofdsponsor Senseo apparaat meegenomen.
neem jij de koffie / pitspoes mee??
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
smorgens 6h vertrokken.
veel regen onderweg
gelukkig vlak voor zandvoort werd het droog.
ik stond in pitbox 12 samen met arjan oudejans en zijn cup clio3 (de oude eigenaar van de megane)
snel afladen en naar de keuring (een formaliteit was geslaagd in enkele minuten )
ik had me ingeschreven voor de toerklasse vanwege het feit dat ik voor het eerst met de megane ging rijden op semislicks
(nog geen enkele kilometer proefgereden )
Was btw ook erg zenuwachtig iest wat ik met de clio nog nooit gehad heb.
tijdens vrije training om 10h van start en na 2 ronden voelde de auto zo goed vertrouwd dat ik besloot dan gewoon maar voluit te gaan.
ik reed voor het eerst op de Nankang semis die echt verbazingwekkend goed aanvoelden (had ik niet verwacht)
wat bleek ik reed echt iedereen zoek!!! (2.06)
samen met een zwarte evo Mercedes 190 die echter op vol slicks reed. (reed 2.04)
de complete vrije training gereden puur om kilometers te maken.
ging dus super.
helaas kwam de racecontrol tot de conclusie dat ik te hard ging voor de toerklasse en werd ik dus gepromoveerd naar de sportklasse.
door deze verandering had ik dus erg weinig tijd om mijn auto klaar te maken en te controleren voor de kwalificatie van de sport omdat deze al om 10.45 h startte.
dus enkel olie gepeild en benzine gevuld en de baan weer op.
ik was nog hartstikke moe en heb mijn tijd ook niet kunnen verbeteren helaas maar was toch uiterst tevreden met mijn 2.06
dit bleek de 29e plaats te zijn van 42 autos inclusief de Mercedes slk (nieuwe klasse) gaan ook verbazingwekkend mooi hard!!!
Race 1 weer op de semis gestart en uitgereden.
echt leuke strijd gehad met verschillende autos waarvan eigenlijk iedereen op slicks stond .
ik hoefde me dus echt niet te schamen!
zelfs mijn plek verbeterd naar de 21e positie van de 42.
Race 2 hiervoor had ik ruim de tijd en daarom besloten om ook maar voor slicks te gaan.
dit pakte echter compleet verkeerd uit.
of het nu een te lage spanning was of een leeg lopende band of misschien een gewoon te slechte slick geen idee.
maar in de opwarmronde bij het opwarmen van de banden het zogenaamde inslingeren vloog mijn linkervoorband van de velg.
met het gevolg dat ik van de baan schoot.
hierdoor heb ik de 2e race dus niet kunnen rijden
alles opgeladen en naar huis we waren dus mooi op tijd thuis.
volgende wedstrijd gaan er nieuwe slicks mee en geen gebruikte meuk meer!!!
al met al toch een geslaagde dag en mooi weer op de koop toe.
Steef en Martijn/Marlies Hartstikke leuk dat jullie er waren
heb op zon dag eigenlijk gewoon te weinig tijd om gezellig te buurten das wel jammer.
veel regen onderweg
gelukkig vlak voor zandvoort werd het droog.
ik stond in pitbox 12 samen met arjan oudejans en zijn cup clio3 (de oude eigenaar van de megane)
snel afladen en naar de keuring (een formaliteit was geslaagd in enkele minuten )
ik had me ingeschreven voor de toerklasse vanwege het feit dat ik voor het eerst met de megane ging rijden op semislicks
(nog geen enkele kilometer proefgereden )
Was btw ook erg zenuwachtig iest wat ik met de clio nog nooit gehad heb.
tijdens vrije training om 10h van start en na 2 ronden voelde de auto zo goed vertrouwd dat ik besloot dan gewoon maar voluit te gaan.
ik reed voor het eerst op de Nankang semis die echt verbazingwekkend goed aanvoelden (had ik niet verwacht)
wat bleek ik reed echt iedereen zoek!!! (2.06)
samen met een zwarte evo Mercedes 190 die echter op vol slicks reed. (reed 2.04)
de complete vrije training gereden puur om kilometers te maken.
ging dus super.
helaas kwam de racecontrol tot de conclusie dat ik te hard ging voor de toerklasse en werd ik dus gepromoveerd naar de sportklasse.
door deze verandering had ik dus erg weinig tijd om mijn auto klaar te maken en te controleren voor de kwalificatie van de sport omdat deze al om 10.45 h startte.
dus enkel olie gepeild en benzine gevuld en de baan weer op.
ik was nog hartstikke moe en heb mijn tijd ook niet kunnen verbeteren helaas maar was toch uiterst tevreden met mijn 2.06
dit bleek de 29e plaats te zijn van 42 autos inclusief de Mercedes slk (nieuwe klasse) gaan ook verbazingwekkend mooi hard!!!
Race 1 weer op de semis gestart en uitgereden.
echt leuke strijd gehad met verschillende autos waarvan eigenlijk iedereen op slicks stond .
ik hoefde me dus echt niet te schamen!
zelfs mijn plek verbeterd naar de 21e positie van de 42.
Race 2 hiervoor had ik ruim de tijd en daarom besloten om ook maar voor slicks te gaan.
dit pakte echter compleet verkeerd uit.
of het nu een te lage spanning was of een leeg lopende band of misschien een gewoon te slechte slick geen idee.
maar in de opwarmronde bij het opwarmen van de banden het zogenaamde inslingeren vloog mijn linkervoorband van de velg.
met het gevolg dat ik van de baan schoot.
hierdoor heb ik de 2e race dus niet kunnen rijden
alles opgeladen en naar huis we waren dus mooi op tijd thuis.
volgende wedstrijd gaan er nieuwe slicks mee en geen gebruikte meuk meer!!!
al met al toch een geslaagde dag en mooi weer op de koop toe.
Steef en Martijn/Marlies Hartstikke leuk dat jullie er waren
heb op zon dag eigenlijk gewoon te weinig tijd om gezellig te buurten das wel jammer.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/IMG-20160328-WA0016_zps3o13najo.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/20160327_105654_zps2dpisyb1.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/IMG-20160328-WA0012_zps7zrfgdo5.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/IMG-20160328-WA0009_zpsxshxd8nf.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/IMG-20160328-WA0018_zps5jta0yb6.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/IMG-20160328-WA0017_zpskwlsnuvq.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/20160327_105654_zps2dpisyb1.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/IMG-20160328-WA0012_zps7zrfgdo5.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/IMG-20160328-WA0009_zpsxshxd8nf.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/IMG-20160328-WA0018_zps5jta0yb6.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/IMG-20160328-WA0017_zpskwlsnuvq.jpg[/img]
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
- Rik Hamberg
- Berichten: 2448
- Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
- Car: Clio IV R.S. (JS)
- Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)
Goed bezig Mark!!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Goed werk Mark! Jammer van het bandje maar volgende keer beter
-
- Berichten: 4640
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Lekker Mark, jammer van het bandje idd! Loopt goed hard zo'n megane!
ben film aan het uploaden op YouTube maar gaat nog niet zo vlot.
zou er al op moeten staan maar kan de link nog niet vinden.
zou er al op moeten staan maar kan de link nog niet vinden.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Ja zuur van het klappertje, maargoed je hebt met die semi's toch mooi gereden.
Ik vraag me overigens af of je met die oudere slicks tov de verse semi's uberhaupt veel had gewonnen, wat ik van Luco altijd begreep dat het verschil ongeveer 2 sec's per rondje is op circuits als Zandvoort, maar dan wel allebei nieuw
Wat reed Arjan voor tijden met die auto?
Gewoon mooie prestatie voor zo'n testdag in raceverband, op naar de volgende
Ik vraag me overigens af of je met die oudere slicks tov de verse semi's uberhaupt veel had gewonnen, wat ik van Luco altijd begreep dat het verschil ongeveer 2 sec's per rondje is op circuits als Zandvoort, maar dan wel allebei nieuw
Wat reed Arjan voor tijden met die auto?
Gewoon mooie prestatie voor zo'n testdag in raceverband, op naar de volgende
Hehe filmpje is geupload.
arjan reed wel 3 seconden sneller als ik.
nieuwe slicks zijn er al dus volgende keer beter
https://www.youtube.com/watch?v=t9KdcZ8AUAA
arjan reed wel 3 seconden sneller als ik.
nieuwe slicks zijn er al dus volgende keer beter
https://www.youtube.com/watch?v=t9KdcZ8AUAA
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Steven schreef:Ja zuur van het klappertje, maargoed je hebt met die semi's toch mooi gereden.
Ik vraag me overigens af of je met die oudere slicks tov de verse semi's uberhaupt veel had gewonnen, wat ik van Luco altijd begreep dat het verschil ongeveer 2 sec's per rondje is op circuits als Zandvoort, maar dan wel allebei nieuw
Wat reed Arjan voor tijden met die auto?
Gewoon mooie prestatie voor zo'n testdag in raceverband, op naar de volgende
Ik heb op nieuwe interstate banden endurance gereden (dat zijn ongeveer dezelfde banden als die nankangs, zelfde fabriek en compound) en dat kost gewoon 4-5 seconden per ronde vergeleken met nieuwe dunlop slicks.
Dus 2:00 moet mogelijk zijn Markie ;);) (Arjan reed ook 2:00 op nieuwe banden)
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
topper Mark!!
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
pff als ik dat haal dan ben ik echt super blij.
gaan we zien met een verse set hankooks.
enige betaalbare band die nog leverbaar is in 16 inch.
is 4-5 seconden niet heel erg veel martijn?
gaan we zien met een verse set hankooks.
enige betaalbare band die nog leverbaar is in 16 inch.
is 4-5 seconden niet heel erg veel martijn?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 4640
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Dat is wel het verschil tussen semi slicks en goede vol slicks ja, als de hankooks een beetje vergelijkbaar zijn met de dunlops ga je dat ook wel redden.
Wel echt oppassen met vol slicks, de grens is veel smaller dan op semis en dat i.c.m. het bekende karakter van de megane kan wel eens verrassend zijn
Wel echt oppassen met vol slicks, de grens is veel smaller dan op semis en dat i.c.m. het bekende karakter van de megane kan wel eens verrassend zijn
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Niet bang laten maken
Grens dit grens dat, gewoon gas geven en jezelf vertrouwen en hup, mee naar huis die bekers
Grens dit grens dat, gewoon gas geven en jezelf vertrouwen en hup, mee naar huis die bekers
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
ok gaan we ervaren dan!
vindt het uitbreken reuze meevallen overigens.
auto geeft heel veel vertrouwen meer als de clio.
die was ook staartlistiger vondt ik.
@steef net zoals mijn monumentsleutel!
vindt het uitbreken reuze meevallen overigens.
auto geeft heel veel vertrouwen meer als de clio.
die was ook staartlistiger vondt ik.
@steef net zoals mijn monumentsleutel!
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
gevonden waarom ik geen aandrijving meer had ineens.
het quaife diff is gescheurd.
contact gehad met racing development en het blijkt dat quaiffe hier een vervangen sterker onderdeel voor leverbaar heeft.
deze dus maar besteld.
fotos zeggen meer.
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/diff%202_zpsrkg5yumx.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/diff%203_zpspv27ix0k.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/diff%201_zpsmtlye6cc.jpg[/img]
het quaife diff is gescheurd.
contact gehad met racing development en het blijkt dat quaiffe hier een vervangen sterker onderdeel voor leverbaar heeft.
deze dus maar besteld.
fotos zeggen meer.
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/diff%202_zpsrkg5yumx.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/diff%203_zpspv27ix0k.jpg[/img]
[img]http://i600.photobucket.com/albums/tt87/markie5turbo/diff%201_zpsmtlye6cc.jpg[/img]
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl