ook een optie past wel bij de rest van de auto.....MartijnG schreef:Gewoon rollen
Renault 5RS 2.0l 16V Bumper stuk-> spuiter
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 787
- Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Contacteer:
Wrappen gaat redelijk aardig, heb ik ook gedaan. Al moet ik zeggen dat het niet super hecht bij mij aan de binnenkant op het kale polyester (je moet net over 't randje gaan).
Het begint ook een beetje te trekken bij de "binnen hoeken" van de koplampen (zal nog wel een plaatje schieten dan weet je wat ik bedoel)
Als je gaat wrappen en de kleur van de rest van de auto wil benaderen zou ik wel langs een bedrijf met kleuren staaltjes rijden ipv online wat bestellen.
Maar waarom niet gewoon met een knikker busje? Met wit moet dat toch wel lukken?
Het begint ook een beetje te trekken bij de "binnen hoeken" van de koplampen (zal nog wel een plaatje schieten dan weet je wat ik bedoel)
Als je gaat wrappen en de kleur van de rest van de auto wil benaderen zou ik wel langs een bedrijf met kleuren staaltjes rijden ipv online wat bestellen.
Maar waarom niet gewoon met een knikker busje? Met wit moet dat toch wel lukken?
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Rollen met schoolbordverf. Kun je je 'slachtoffers' op turven....
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Willeon de Zoete schreef:Rollen met schoolbordverf. Kun je je 'slachtoffers' op turven....
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Een vriend van me, oud-RTC'er, wrapt en kan je misschien wel helpen. Als je interesse hebt dan hoor ik het wel.Joost van der Hammen schreef:of een carbon look.....
Kap laten spuiten auto is ook niet netjes gespoten...... dus dan weer zoned.....
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Past dus precies bij JoostSteven schreef:Ik zou ook zeker wrappen, ziet er knap uit bij Jasper en is leuke bang4buck met strakker resultaat als de knikkerbus
Carbonfolie staat echt zo fout 'tunerig', daar ben je nu gewoon 10 jaar te laat mee
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
bedankt he
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Kap gaat toch gespoten worden, in de zelfde keur al de rest van de auto.
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Beter Joost
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Al die ophef voor niks.
Topic vervuiling.
Topic vervuiling.
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
beetje kan geen kwaat.....
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 387
- Lid geworden op: vr 27 feb 2015 13:32
- Car: Renault Rodeo Turbo
- Locatie: Alkmaar
Niks geen vervuiling, door dit topic ben ik de voordelen van wrappen gaan inzien.
- Een leuke bang4buck en daar hou ik wel van.
- Je loopt tien jaar achter en normaal loop ik zo'n 20+ jaar achter.
- Je kan er dingen mee doen, die met spuiten moeilijk te realiseren zijn.
- Het is makkelijker zelf te doen dan spuiten als je geen cabine hebt.
Voordat ik op dit forum kwam (zeg maar ruim een jaar geleden) had ik er nog nooit van gehoord.
Maar ik ben er mee eens dat als je gewoon een knappe auto wilt zonder afleiding is spuiten mooier.
O ja, nadeel wrappen, slachtoffers turven gaat moeilijker.
- Een leuke bang4buck en daar hou ik wel van.
- Je loopt tien jaar achter en normaal loop ik zo'n 20+ jaar achter.
- Je kan er dingen mee doen, die met spuiten moeilijk te realiseren zijn.
- Het is makkelijker zelf te doen dan spuiten als je geen cabine hebt.
Voordat ik op dit forum kwam (zeg maar ruim een jaar geleden) had ik er nog nooit van gehoord.
Maar ik ben er mee eens dat als je gewoon een knappe auto wilt zonder afleiding is spuiten mooier.
O ja, nadeel wrappen, slachtoffers turven gaat moeilijker.
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Kap gaat passen alleen de versteviging asn de binnenkant verplaatsen
[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/Bokt/5%20gt%20turbo/0846F7F1-52AA-4C46-9253-D1F11331A94E_zpsnlqxrsjx.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/Bokt/5%20gt%20turbo/0846F7F1-52AA-4C46-9253-D1F11331A94E_zpsnlqxrsjx.jpg[/img]
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
klopt kap ligt los en nog niet op zijn plaatst.
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Pas maken en schuren.
Pasvorm is goed.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/Bokt/5%20gt%20turbo/F7E6430C-BF79-44C4-9C80-7AAFCACF1A43_zpsq7k42tu7.jpg[/img]
Alleen de binnenkant moest iest aangepast worden kwam tegen het blok aan.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/Bokt/5%20gt%20turbo/B01642C1-4B94-4E1E-B464-481DDDF549A0_zpsu0hviwff.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/Bokt/5%20gt%20turbo/5F1B872A-D5E4-4EFA-AB64-08EF830C9B05_zpsaakc5daa.jpg[/img]
Pasvorm is goed.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/Bokt/5%20gt%20turbo/F7E6430C-BF79-44C4-9C80-7AAFCACF1A43_zpsq7k42tu7.jpg[/img]
Alleen de binnenkant moest iest aangepast worden kwam tegen het blok aan.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/Bokt/5%20gt%20turbo/B01642C1-4B94-4E1E-B464-481DDDF549A0_zpsu0hviwff.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/Bokt/5%20gt%20turbo/5F1B872A-D5E4-4EFA-AB64-08EF830C9B05_zpsaakc5daa.jpg[/img]
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Stoer kappie Joost!
Joost, Las je er weer een versteviging naast? [img]http://i173.photobucket.com/albums/w77/Jacques51/kap%20joost_zpsmvffupn6.jpg[/img]
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
lassen gaat een beetje lasting op een polyesterkap ...... kap is sterk genoeg
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 4640
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Dat onder frame lijkt vrij metalig op de foto, als je hem groot bekijkt lijkt het pas polyester, al zou je dan ook nog kunnen denken dat het staal is.
Dus snap jacques zijn vraag wel, uit je antwoord kunnen we in elk geval afleiden dat het polyester is
Dus snap jacques zijn vraag wel, uit je antwoord kunnen we in elk geval afleiden dat het polyester is
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Zaterdag kap nog verder geschuurd.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/Bokt/5%20gt%20turbo/DF9AD5A0-4115-46BC-BC3F-F063A3DA9336_zpswmax8yrm.jpg[/img]
Tevens de binnenkant nog even goed bekeken binnen raam is idd van polyester alleen de bevestigingspunten van de scharnieren zit een plaatje staal met de twee boutjes.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/Bokt/5%20gt%20turbo/DF9AD5A0-4115-46BC-BC3F-F063A3DA9336_zpswmax8yrm.jpg[/img]
Tevens de binnenkant nog even goed bekeken binnen raam is idd van polyester alleen de bevestigingspunten van de scharnieren zit een plaatje staal met de twee boutjes.
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Je gaat voortvarend Joost! Ben heel benieuwd als t klaar is
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Ik ook, ik hoop eind van de week.....larsdijkstra schreef:Je gaat voortvarend Joost! Ben heel benieuwd als t klaar is
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Update 07-07-2017
Motorkap is bijna klaar begin volgende week in de kleur.
Gisteren alle instellingen nogmaals doorgelopen waaronder de close loop idle controle (stappen motor) dit werkt erg goed loopt nu erg strak stationair.
tevens een foutje in de instelling van de nokkenasversteller ondekt..... waardoor deze niet optimal werkte .
Na juist instellen duidelijk meer vermogen en gaat nog makkelijker door de toeren, minder herrie/resenantie uit de uitlaat dus iets stiller in de auto.
ook de overrun fuel cut ingesteld dus stopt met injecteren bij gas los dus ook nog zuiniger
Al met Al een zeer geslaagde avond gisteren bedankt Jeroen!
Motorkap is bijna klaar begin volgende week in de kleur.
Gisteren alle instellingen nogmaals doorgelopen waaronder de close loop idle controle (stappen motor) dit werkt erg goed loopt nu erg strak stationair.
tevens een foutje in de instelling van de nokkenasversteller ondekt..... waardoor deze niet optimal werkte .
Na juist instellen duidelijk meer vermogen en gaat nog makkelijker door de toeren, minder herrie/resenantie uit de uitlaat dus iets stiller in de auto.
ook de overrun fuel cut ingesteld dus stopt met injecteren bij gas los dus ook nog zuiniger
Al met Al een zeer geslaagde avond gisteren bedankt Jeroen!
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Netjes!! Goed bezig geweest! Die overrun fuel cut zit toch standaard al op een F4R blok?
jeroen van VDB ??
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Idd Jeroen van BS autotune
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Motorkap is klaar en gemonteerd alleen het scherm moet nog iets gesteld worden.
Maar voor een polyesterkap past die vrij aardig.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/Bokt/5%20gt%20turbo/23E4BA8A-B09D-4AA7-9AD3-51926B7B97E8_zpsdrtajbs2.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/Bokt/5%20gt%20turbo/0ABE3594-4F7A-4726-94C2-878EA9A72171_zpsaclkqgnt.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/Bokt/5%20gt%20turbo/544EFC5B-AC5E-4C8E-96EE-BC7547BC3590_zpsj2hnfd8l.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/Bokt/5%20gt%20turbo/C7C3E872-5D71-466C-A603-014ED2ED3AF7_zpstxcqao7w.jpg[/img]
Ik ben alleen nog op zoek naar de 2 plastic inslag moeren die in de carrosserie gaan waar je de dempers in draaid om de motorkap te stellen wie heeft ze liggen?
Maar voor een polyesterkap past die vrij aardig.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/Bokt/5%20gt%20turbo/23E4BA8A-B09D-4AA7-9AD3-51926B7B97E8_zpsdrtajbs2.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/Bokt/5%20gt%20turbo/0ABE3594-4F7A-4726-94C2-878EA9A72171_zpsaclkqgnt.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/Bokt/5%20gt%20turbo/544EFC5B-AC5E-4C8E-96EE-BC7547BC3590_zpsj2hnfd8l.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/Bokt/5%20gt%20turbo/C7C3E872-5D71-466C-A603-014ED2ED3AF7_zpstxcqao7w.jpg[/img]
Ik ben alleen nog op zoek naar de 2 plastic inslag moeren die in de carrosserie gaan waar je de dempers in draaid om de motorkap te stellen wie heeft ze liggen?
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
ik zeg mooi kappie
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl