Niels R5 Alpine Turbo 1983 uit Portugal
-
- Berichten: 1298
- Lid geworden op: zo 11 mar 2007 20:53
- Car: Clio III RS Lux 2008
- Locatie: Berghem
Vandaag het kenteken binnen gekregen. Dus binnenkort maar de kentekenplaten gaan vervangen
PX-301-T is zijn Nederlandse sofinummer geworden
Verder ben ik van plan om de voorzijde een keer ietsje te laten zakken. Iemand die weet of dat een beetje te doen is?
PX-301-T is zijn Nederlandse sofinummer geworden
Verder ben ik van plan om de voorzijde een keer ietsje te laten zakken. Iemand die weet of dat een beetje te doen is?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
En hoe ziet dat er dan uit ...die speciale tool ?
-
- Berichten: 1298
- Lid geworden op: zo 11 mar 2007 20:53
- Car: Clio III RS Lux 2008
- Locatie: Berghem
Een oudere monteur bij mij op het werk had het daar ook al over. Maar hij wist het zo niet meer hoe die tool eruit zag. Ben ook wel benieuwd. Stukje lager zal hem veel beter staan!
- NicoK
- Bestuurslid
- Berichten: 546
- Lid geworden op: zo 21 feb 2016 17:27
- Car: Megane RS175/Clio1.2
- Locatie: Echt
Jammer dat die net 5 jaar te jong is voor klassieke kentekenplaten.Niels V Dijk schreef:Vandaag het kenteken binnen gekregen. Dus binnenkort maar de kentekenplaten gaan vervangen
PX-301-T is zijn Nederlandse sofinummer geworden
-
- Berichten: 1298
- Lid geworden op: zo 11 mar 2007 20:53
- Car: Clio III RS Lux 2008
- Locatie: Berghem
De 5 had wat probleempjes gekregen met stationair lopen. Net op moment dat we een hele leuke shoot gingen houden ook nog..
Toch gegaan, het was maar een klein stukje rijden gelukkig. Daar deze platen kunnen schieten met zn alle:
[img]http://i1295.photobucket.com/albums/b626/nielsvdijk/Mobile%20Uploads/_MG_8271_zpsiowpw6yt.jpg[/img]
[img]http://i1295.photobucket.com/albums/b626/nielsvdijk/IMG_20180309_221653_211_zpsuy33verh.jpg[/img]
Daarna meteen maar eens gaan zoeken waarom hij niet meer stationair wilde lopen. Carb schoon gemaakt en geblazen. Deze was erg vies. Alles weer gemonteerd en helaas. Hij had nog steeds geen zin.
Toch maar weer de carburateur eraf. Ff bij mijn broer af gegooid, die had hem een paar uur in een ultrasoon reiniger gegooid. Toen was ie pas echt schoon! Meteen kleppen gesteld, nieuwe olie met alle filters en bougies. Nieuwe multiriempjes en wat andere kleine dingen. Alles weer terug gebouwd, en wat denk je... Hij loop nog steeds niet helemaal lekker stationair
[img]http://i1295.photobucket.com/albums/b626/nielsvdijk/Mobile%20Uploads/20180305_185838_zpsoepapryy.jpg[/img]
[img]http://i1295.photobucket.com/albums/b626/nielsvdijk/IMG_20171121_211533_398_zpsti7esfqj.jpg[/img]
Nu hoor ik hem ergens fluiten als ie loopt. Ik denk dat ie dus ergens valse lucht krijgt. Vdweek maar eens kijken.
Gisteren is ie weer ff buiten geweest sinds een paar maanden. Voelt dan toch weer heel goed!
[img]http://i1295.photobucket.com/albums/b626/nielsvdijk/Mobile%20Uploads/20180310_093956_zpsl3xeolfv.jpg[/img]
Nu de laatste dingen oplossen zodat ie mee naar de openingsmeetimg kan!
Toch gegaan, het was maar een klein stukje rijden gelukkig. Daar deze platen kunnen schieten met zn alle:
[img]http://i1295.photobucket.com/albums/b626/nielsvdijk/Mobile%20Uploads/_MG_8271_zpsiowpw6yt.jpg[/img]
[img]http://i1295.photobucket.com/albums/b626/nielsvdijk/IMG_20180309_221653_211_zpsuy33verh.jpg[/img]
Daarna meteen maar eens gaan zoeken waarom hij niet meer stationair wilde lopen. Carb schoon gemaakt en geblazen. Deze was erg vies. Alles weer gemonteerd en helaas. Hij had nog steeds geen zin.
Toch maar weer de carburateur eraf. Ff bij mijn broer af gegooid, die had hem een paar uur in een ultrasoon reiniger gegooid. Toen was ie pas echt schoon! Meteen kleppen gesteld, nieuwe olie met alle filters en bougies. Nieuwe multiriempjes en wat andere kleine dingen. Alles weer terug gebouwd, en wat denk je... Hij loop nog steeds niet helemaal lekker stationair
[img]http://i1295.photobucket.com/albums/b626/nielsvdijk/Mobile%20Uploads/20180305_185838_zpsoepapryy.jpg[/img]
[img]http://i1295.photobucket.com/albums/b626/nielsvdijk/IMG_20171121_211533_398_zpsti7esfqj.jpg[/img]
Nu hoor ik hem ergens fluiten als ie loopt. Ik denk dat ie dus ergens valse lucht krijgt. Vdweek maar eens kijken.
Gisteren is ie weer ff buiten geweest sinds een paar maanden. Voelt dan toch weer heel goed!
[img]http://i1295.photobucket.com/albums/b626/nielsvdijk/Mobile%20Uploads/20180310_093956_zpsl3xeolfv.jpg[/img]
Nu de laatste dingen oplossen zodat ie mee naar de openingsmeetimg kan!
Laatst gewijzigd door Niels V Dijk op zo 11 mar 2018 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Tja der zit geen uitlees mogelijkheid op he....
-
- Berichten: 4640
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Jazeker wel! Je moet de visuele cortex van het uitlees apparaat in de motor ruimte inpluggen. Belangrijk is ook om te zorgen dat de auditieve connector goed verbonden is met de motorruimte
-
- Berichten: 1298
- Lid geworden op: zo 11 mar 2007 20:53
- Car: Clio III RS Lux 2008
- Locatie: Berghem
Haha ja ging dat maar!
Hier nog een kort filmpje van onze roadtrip:
Hier nog een kort filmpje van onze roadtrip:
-
- Moderator
- Berichten: 14792
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
Heb hem ff zichtbaar grmaakt.
Leuk filmpje
Leuk filmpje
-
- Berichten: 750
- Lid geworden op: zo 18 jun 2006 11:45
- Car: R5 Alpine Turbo
- Locatie: België
leuk topic om volgen hier!
5 Alpine Turbo
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Rondje om het spruitstuk met een bus remmenreiniger, dan vind je het lek waarschijnlijk binnen no-time
Blijft een leuke kar om te zien
Blijft een leuke kar om te zien
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Gave foto shoot Niels! Dat lek ga je ook wel vinden, met remmenreiniger heb je hem inderdaad zo te pakken!
-
- Berichten: 1298
- Lid geworden op: zo 11 mar 2007 20:53
- Car: Clio III RS Lux 2008
- Locatie: Berghem
Hij doet het eindelijk
Het probleem bleek toch de carburateur te zijn. Dr was toch nog een vuiltje blijven hangen in het kanaal van het stationair gedeelte ergens. Nu met een naald alles nog een keer doorgeprikt. Carb er weer op gezet, wat afgesteld en hij loopt weer netjes
Nu begonnen met polijsten. 3 stappen en een waxlaagje erop. Begint al ergens op te lijken.
[img]http://i1295.photobucket.com/albums/b626/nielsvdijk/20180313_202504_zpsqioxn9zf.jpg[/img]
Openingsmeeting zal er wel in zitten!
Het probleem bleek toch de carburateur te zijn. Dr was toch nog een vuiltje blijven hangen in het kanaal van het stationair gedeelte ergens. Nu met een naald alles nog een keer doorgeprikt. Carb er weer op gezet, wat afgesteld en hij loopt weer netjes
Nu begonnen met polijsten. 3 stappen en een waxlaagje erop. Begint al ergens op te lijken.
[img]http://i1295.photobucket.com/albums/b626/nielsvdijk/20180313_202504_zpsqioxn9zf.jpg[/img]
Openingsmeeting zal er wel in zitten!
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Hij lijkt wel vers gespoten!