Dynojet rollenbank map en testdag 10/5/2008
-
- Berichten: 3934
- Lid geworden op: wo 9 jan 2002 0:00
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Locatie: Middelburg (zeeland,NL)
- Contacteer:
als me het lukt ze te comprimeren wel,anders ff via msn overgooien,op die manier heb je de ware grote,en dus volscherm
de bestanden zijn gemiddeld 200 mb,sommige meer.
de bestanden zijn gemiddeld 200 mb,sommige meer.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Ja via msn mag ook. Voeg me anders effe toe paz_boekhout@hotmail.com
R5GTT. Drive it like you stole it
Ik heb er nog een aantal op mijn gsm staan, maar die kan ik er (nog) niet afhalen. Maar zet ze er deze week wel op. Maar er zijn nog wel wat mensen die foto's gemaakt hebben volgens mij
R5GTT. Drive it like you stole it
Vooruit ik trap af met een miniverslag:
Zo smiddags vertrokken rond een uur of 1, samen met de Racechinees (Quoc) en neef Ray. Helaas hield in Delft de Starlet het voor gezien met onstekingsproblemen, dus hebben we die daar achtergelaten en zijn we met de Williams verder gegaan.
Rond een uur of 3 eindelijk in Goes aangekomen, alwaar wat (engelse) 21's de toko stonden vol te roken.
We trappen af met serieuskijkende Christian met mooie oorkleppen
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Goes ... 008_01.jpg[/img]
Neef Ray en Da Racechinees:
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Goes ... 008_02.jpg[/img]
Overzichtje van het Reno-park:
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Goes ... 008_03.jpg[/img]
Wat filmpjes in http://www.divx.com formaat:
Jo poging zoveel voor 300 wielpk
Jo poging deel zoveel +1
M'n eigen Willy in actie
Ik had Pazmaniac een krat bier beloofd voor het draaien van 150+ wielpk's met nagenoeg standaard onderblok. Aan z'n tong te zien wassie er wel aan toe:
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Goes ... 008_04.jpg[/img]
Goed, toen maar weer met z'n allen in het stoomhok weer volpot terug richting Delft, waar we met de ANWB hadden afgesproken....
Ray probeerde nog eens offie nog steeds niet in een Sparco Corsa past:
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Goes ... 008_05.jpg[/img]
Hier staat Ray nog te lachen, we dachten dat de ANWB elk moment wel zou arriveren.
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Goes ... 008_06.jpg[/img]
Het duurde toch nog ff langer, Quoc vond een luchtbed in z'n auto en ging erop liggen. Aan Rays gezicht is te zien dat we er al een tijdje stonden.
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Goes ... 008_07.jpg[/img]
Uiteindelijk duurde het een uur voor de aardige man arriveerde, helaas kon ie ons ook geen oplossing bieden en hij kon em niet laten transporteren omdat Quoc onder mijn lidmaatschap werd geholpen en je daar zelf lid voor moet zijn Dus starlet wederom laten staan en maar naar huis gekacheld.
Gisteraaf hebben we em maar teruggesleept en momenteel zijn we ff aan het loeren wat het is.
Zo smiddags vertrokken rond een uur of 1, samen met de Racechinees (Quoc) en neef Ray. Helaas hield in Delft de Starlet het voor gezien met onstekingsproblemen, dus hebben we die daar achtergelaten en zijn we met de Williams verder gegaan.
Rond een uur of 3 eindelijk in Goes aangekomen, alwaar wat (engelse) 21's de toko stonden vol te roken.
We trappen af met serieuskijkende Christian met mooie oorkleppen
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Goes ... 008_01.jpg[/img]
Neef Ray en Da Racechinees:
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Goes ... 008_02.jpg[/img]
Overzichtje van het Reno-park:
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Goes ... 008_03.jpg[/img]
Wat filmpjes in http://www.divx.com formaat:
Jo poging zoveel voor 300 wielpk
Jo poging deel zoveel +1
M'n eigen Willy in actie
Ik had Pazmaniac een krat bier beloofd voor het draaien van 150+ wielpk's met nagenoeg standaard onderblok. Aan z'n tong te zien wassie er wel aan toe:
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Goes ... 008_04.jpg[/img]
Goed, toen maar weer met z'n allen in het stoomhok weer volpot terug richting Delft, waar we met de ANWB hadden afgesproken....
Ray probeerde nog eens offie nog steeds niet in een Sparco Corsa past:
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Goes ... 008_05.jpg[/img]
Hier staat Ray nog te lachen, we dachten dat de ANWB elk moment wel zou arriveren.
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Goes ... 008_06.jpg[/img]
Het duurde toch nog ff langer, Quoc vond een luchtbed in z'n auto en ging erop liggen. Aan Rays gezicht is te zien dat we er al een tijdje stonden.
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Goes ... 008_07.jpg[/img]
Uiteindelijk duurde het een uur voor de aardige man arriveerde, helaas kon ie ons ook geen oplossing bieden en hij kon em niet laten transporteren omdat Quoc onder mijn lidmaatschap werd geholpen en je daar zelf lid voor moet zijn Dus starlet wederom laten staan en maar naar huis gekacheld.
Gisteraaf hebben we em maar teruggesleept en momenteel zijn we ff aan het loeren wat het is.
Laatst gewijzigd door Steven op ma 12 mei 2008 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 3934
- Lid geworden op: wo 9 jan 2002 0:00
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Locatie: Middelburg (zeeland,NL)
- Contacteer:
Leuke foto had toen echt ff een dipje... kort nachtje,en hele dag staan doen geen wonderen..Steven schreef: We trappen af met serieuskijkende Christian met mooie oorkleppen
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Goes ... 008_01.jpg[/img]
.
maar was zeker de moeite waard.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Berichten: 134
- Lid geworden op: za 10 jan 2004 20:27
- Locatie: belgie ( tienen )
- Contacteer:
denk dat je je eigen willy vergeten bent , want het is jo zen monster wat je te zien krijgt als je het filmpje van de willy wil zien
grtz bart
grtz bart
Steef, de link in je eigen filmpie van je willie is niet goed. je hebt 2 keer filmpje 08 gelinkt
Immer wieder die verdammte Holländer
Klopt ! ( voor de anderen, ik was er met de blauwe RS)bart gt turbo schreef:sam ( skilzz rcb ) had 150 pk op zijn clio rs denk ik
grtz bart
Ik ben zeer tevreden van het vermogen. Het verschil is dan ook duidelijk merkbaar. Knap werk van Henk, je merkt meteen dat het een man is die zijn vak kent.
Ik heb alvast een aangename dag gehad, voor herhaling vatbaar !
Ik heb ook nog wel wat foto's, ik zal ze spoedig hier ook posten.
Qua koppel onderin zit er wel aardig wat verschil in hoor, een F4R is een stuk soepeler. Ook qua verbruik is een f4r beter, maar echt topvermogen scheelt niet zo heel veel.Steven schreef:Toch als je die F4R RS-motoren vergelijkt met de good-old F7R van de Williams, vind ik de verschillen niet eens heel erg groot.
rev it like a rental
F7R zijn fijne motortjesSteven schreef:Toch als je die F4R RS-motoren vergelijkt met de good-old F7R van de Williams, vind ik de verschillen niet eens heel erg groot.
Was dat vermogen van jou aan de wielen? En is dat ding motorisch nog standaard?
Ik verwachtte eigenlijk al zo'n reactie van jou, Menno
Kep nognie met een RS gereden zal ik eerlijk toegeven, dusja kep ook niet echt een vergelijk.
Post 1 van de RS rijders van afgelopen zaterdag z'n grafiekje ook even dan? Doe ik de mijne morgen ook, kun je ze mooi over elkaar leggen.
Ik heb al 150 Nm vanaf 2500 rpm, dus das tochnie heel gek.
@Bart, uiteraard Goes is Tovami enkele rol wielvermogen.
Verder issie gechipt by Achterbak, Devil spruit, katvervanger en K&N inlegfilter met dikke slang in bumpert.
Kep nognie met een RS gereden zal ik eerlijk toegeven, dusja kep ook niet echt een vergelijk.
Post 1 van de RS rijders van afgelopen zaterdag z'n grafiekje ook even dan? Doe ik de mijne morgen ook, kun je ze mooi over elkaar leggen.
Ik heb al 150 Nm vanaf 2500 rpm, dus das tochnie heel gek.
@Bart, uiteraard Goes is Tovami enkele rol wielvermogen.
Verder issie gechipt by Achterbak, Devil spruit, katvervanger en K&N inlegfilter met dikke slang in bumpert.
LOL, mijn blok is ooit nieuw vertrokken bij Achterberg en heeft precies 1 maand geduurd voor het weer open lag. Toen is het naar Borremans gegaan en die hebben der iets deftig van gemaakt.
Gerrit heeft dat blok destijds nog gezien net voor ie in de rally laguna ging.
@Stevo, ben der zeker van dat jouw motor wel iets beter doet bij normale temps.
Gerrit heeft dat blok destijds nog gezien net voor ie in de rally laguna ging.
@Stevo, ben der zeker van dat jouw motor wel iets beter doet bij normale temps.
Zijn idd erg mooie waardes, had bij iedereen wel wat meer ingezeten als het bijvoorbeeld 15 graden was ipv 30. Maar dat neemt niet weg dat er best wat vermogen in de willy zit
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Berichten: 134
- Lid geworden op: za 10 jan 2004 20:27
- Locatie: belgie ( tienen )
- Contacteer:
steven you got PM
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
http://i201.photobucket.com/albums/aa25 ... 2008/3.jpg
Lelijke wielen, zaterdag ook in Bocholt Bart?
Lelijke wielen, zaterdag ook in Bocholt Bart?
-
- Berichten: 134
- Lid geworden op: za 10 jan 2004 20:27
- Locatie: belgie ( tienen )
- Contacteer:
normaal gezien zal ik ook ergens in bochelt rondlopen antoineantoine schreef:http://i201.photobucket.com/albums/aa25 ... 2008/3.jpg
Lelijke wielen, zaterdag ook in Bocholt Bart?
grtz bart
-
- Berichten: 463
- Lid geworden op: ma 6 aug 2007 6:41
- Locatie: Vlaardingen
Steven netjes toch jouw willie!!Steven schreef:Zo en de uitdraai van de Williams:
Inderdaad als het niet zo warm was geweest hadden we allemaal misschien wel een paar PKaatjes meer.
Maar 147.5 voor jouw Willie en 154 voor mn RS is echt niet slecht hoor, als ik het zo allemaal begrepen heb.....
Denk dat we ongeveer even snel acceleren omdat de Willie wat lichter is misschien.
Jammer dat ik niet weet wat mn koppel is, na ja de volgende keer laat ik dat ook meten
-
- Berichten: 1744
- Lid geworden op: di 4 dec 2001 0:00
- Locatie: N-Brabant
- Contacteer:
Jep klopt. Dat vertelde henk nog.Steven schreef:Ah das natuurlijk ook het probleem geweest bij Edwin met z'n diezhell
Hij schatte het koppel op 240 a 250nm.
Niet slecht dus.
normaal is het 80pk met 185nm.
-
- Berichten: 1744
- Lid geworden op: di 4 dec 2001 0:00
- Locatie: N-Brabant
- Contacteer:
Zit er dus ook aan te denken om een keer een intercooler van een gtt te proberen. Weet niet of het past en of het kan maar denk dat ik nog wat extra winst kan halen. als je bij vw tdi's kijkt is het geloof ik een verschil van 10pk.
heeft dat ding standaard niet al een IC dan?
GTT zou ik niet nemen, dies niet zo efficient, chop de bumper er es af en kijk wat je aan ruimte hebt zou ik zeggen. Zoek dan ff op Ebay op ladeluftkuhler en zoek wat passends uit
GTT zou ik niet nemen, dies niet zo efficient, chop de bumper er es af en kijk wat je aan ruimte hebt zou ik zeggen. Zoek dan ff op Ebay op ladeluftkuhler en zoek wat passends uit
egt zerieuze diezshel tuning weetzje
Immer wieder die verdammte Holländer