Dynodag met Fastchip 10 november 2012
euh, niet zozeer van het vermogen maar van de vibratie die door menne "derriere" ging.PtrGte schreef:die video van Jo is wel een gouden video! Als de man die al heel wat gewend is zo'n gezicht trekt tijdens een run hahaha
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Thx ! Geen idee hoe het komt maar de koeling van deze is zo optimaal dat we diverse keren de externe koeling hebben afgezet. Zelfs tijdens de mapping, waar hij toch enige tijd stationair->voluit->stationair->voluit ging had de koeling niet de minste moeite. Zelfs de gevoelstemperatuur van de inlaat bleef laag. Momenteel zonder oliekoeler en std radiator (wel nieuw).coupe16v schreef:Gave Clio, Jo
Waarom eigenlijk geen e85?
Een kennis van mij rijdt met hoog vermogen op e85. en als je de temperaturen in dat blok ziet
Grip en wegligging mag ik zeker niet van klagen (+12 cm per kant, zonder spacers). De opstelling van de turbo, GT28RS turbine (.86AR) icm een GT3071 compressor (.60AR), heeft als voordeel dat het vermogen met beleid ingezet wordt. Dat spaart ook versnellingsbakken/aandrijflijnen. Probeer hem eens zou ik zeggen, kijk wat jij er van vind.Steven schreef: Maar nu de vraag, hoe rijd dit nu op straat?
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
dat is netjes dan. bij zijn Audi 80 5cil 10v quattro. komt de egt niet boven de 900 graden.
ook de inlaat blijft lauw op de bank. zit ook een aparte injector op voor extra koeling.
is een oud filmpje. inmiddels weer diverse aanpassingen gehad. nu 565pk en launchcontrol.
http://www.hulsenturbotuning.nl/project ... -2011.html
ook de inlaat blijft lauw op de bank. zit ook een aparte injector op voor extra koeling.
is een oud filmpje. inmiddels weer diverse aanpassingen gehad. nu 565pk en launchcontrol.
http://www.hulsenturbotuning.nl/project ... -2011.html
Ben zeker benieuwd, tis in ieder geval een zeer dik aparaat geworden in alle opzichten, chapeau-jo- schreef:Grip en wegligging mag ik zeker niet van klagen (+12 cm per kant, zonder spacers). De opstelling van de turbo, GT28RS turbine (.86AR) icm een GT3071 compressor (.60AR), heeft als voordeel dat het vermogen met beleid ingezet wordt. Dat spaart ook versnellingsbakken/aandrijflijnen. Probeer hem eens zou ik zeggen, kijk wat jij er van vind.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Je mag niet klagen over de wegligging, maar er moesten wel twee man bovenop gaan zitten tegen het spinnenSteven schreef:Ben zeker benieuwd, tis in ieder geval een zeer dik aparaat geworden in alle opzichten, chapeau-jo- schreef:Grip en wegligging mag ik zeker niet van klagen (+12 cm per kant, zonder spacers). De opstelling van de turbo, GT28RS turbine (.86AR) icm een GT3071 compressor (.60AR), heeft als voordeel dat het vermogen met beleid ingezet wordt. Dat spaart ook versnellingsbakken/aandrijflijnen. Probeer hem eens zou ik zeggen, kijk wat jij er van vind.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
klopt, maar op de weg doseer/reageer je ook anders en tevens zitten er dan andere banden onder. Tevens heb je dan ook luchtweerstand en toestanden (die spoiler heeft dus wel degelijk nut ) Je mag ook niet vergeten dat het nat/vochtig was en de auto 2x buiten heeft gestaan. We hebben het zo droog mogelijk proberen houden.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Wat ik weet was Fastchip bezig om hem af te stellen omdat het nog niemand gelukt was!!
De afloop kan Henk je beter vertellen!
De afloop kan Henk je beter vertellen!
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
@ Jo welke bak heb je hier achter gestoken?
ben bang dat ie ploft als het een standaard 16V bakkie is met deze power .
ben bang dat ie ploft als het een standaard 16V bakkie is met deze power .
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
versterkte JC5 (Renier) ,die volgens Henk superstrak aanvoelt en voorlopig moet voldoen tot er iets anders klaar is. Ik wil niet vloeken in deze kerk maar er is een conversie met een VAG bak mogelijk. NDO (225 met sper) kan ook maar dan zit ik met een kabelschakelsysteem en daar heb ik niet bepaald veel ruimte voor door de hele turboshizzle.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
dsg man
Of sequentieel
Of sequentieel
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
vag bak is ook kabel geschakeld
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Lol, je mag mijn bankrekening plunderen hoor-jo- schreef:aha, jij bied je aan als sponsor ?
Moet je wel achter in de rij gaan staan
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Nee de andere schuldeisers
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
290 PK Peter, koppel was dacht ik iets van 340 - 350 Nm aan de wielen.peternofx schreef:Is er nog meer info over de V6 die gemapped is?
Opgeboord naar 3.3L en alleen andere nokkenassen?
Thanks...
Heb hem helaas niet af kunnen maken want er is iets losgelopen aan de distributie. Tenminste dat denken we.
Denk wel op een 300 Pk aan de wielen uit te kunnen komen. Modificaties: homemade 280 graden nokkenassen en een langere slag (krukas).
Fantastisch blok !
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Mooie auto ook....
Kijkt op spaarrekening....euh welke spaarrekening?
Mijn zilvervloot spaarrekening is opgeheven....
Kijkt op spaarrekening....euh welke spaarrekening?
Mijn zilvervloot spaarrekening is opgeheven....
bedankt! wow die 290 pk kijk ik van op zeg! Denk dat ze in Engeland helemaal gek worden als ze dit horen.Fastchip schreef:290 PK Peter, koppel was dacht ik iets van 340 - 350 Nm aan de wielen.peternofx schreef:Is er nog meer info over de V6 die gemapped is?
Opgeboord naar 3.3L en alleen andere nokkenassen?
Thanks...
Heb hem helaas niet af kunnen maken want er is iets losgelopen aan de distributie. Tenminste dat denken we.
Denk wel op een 300 Pk aan de wielen uit te kunnen komen. Modificaties: homemade 280 graden nokkenassen en een langere slag (krukas).
Fantastisch blok !
Nu je deze ervaring hebt met de V6 denk je dat je uit een standaard blok ook nog wat winst kan halen?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Peter jij hebt toch al 255 pk ?
Ook nog niet genoeg voor een v6....?
Ik hoor turbo....
Ook nog niet genoeg voor een v6....?
Ik hoor turbo....
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Tja t zal iets schelen.....
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Nee....helaas niet.
Mobiel internet.... En onderhoud uitvoeren...dan krijg je dit.
Mobiel internet.... En onderhoud uitvoeren...dan krijg je dit.
-
- Berichten: 1383
- Lid geworden op: wo 25 apr 2007 11:37
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Locatie: Brouwershaven
- Contacteer:
Iemand nog een foto van die V6?
Clio V6 -- 5 Alpine Turbo -- Clio II RS -- 4CV Grand Luxe -- 5 TR -- Clio II Ragnotti dCi "daily" -- Megané III estate dCi
-- ClioV6register.nl--
-- ClioV6register.nl--
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Ja joost....het is een duitser trouwens de V6
Renault is Frans......Jochem de Haas schreef:Ja joost....het is een duitser trouwens de V6
Zal kijken of ik de Dyno uidraai mee kan nemen. Was 'm vergeten op Jo's USB stick te zetten.peternofx schreef:bedankt! wow die 290 pk kijk ik van op zeg! Denk dat ze in Engeland helemaal gek worden als ze dit horen.Fastchip schreef:290 PK Peter, koppel was dacht ik iets van 340 - 350 Nm aan de wielen.peternofx schreef:Is er nog meer info over de V6 die gemapped is?
Opgeboord naar 3.3L en alleen andere nokkenassen?
Thanks...
Heb hem helaas niet af kunnen maken want er is iets losgelopen aan de distributie. Tenminste dat denken we.
Denk wel op een 300 Pk aan de wielen uit te kunnen komen. Modificaties: homemade 280 graden nokkenassen en een langere slag (krukas).
Fantastisch blok !
Nu je deze ervaring hebt met de V6 denk je dat je uit een standaard blok ook nog wat winst kan halen?
-
- Berichten: 55
- Lid geworden op: do 27 sep 2012 9:43
[img]http://imageshack.us/a/img96/2125/imag0383c.th.jpg[/img]Adrian schreef:Iemand nog een foto van die V6?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Oja bedankt Henk....Fastchip schreef:Renault is Frans......Jochem de Haas schreef:Ja joost....het is een duitser trouwens de V6
Nee geen turbo (alhoewel! haha) hou de V6 zoveel mogelijk standaard....Jochem de Haas schreef:Peter jij hebt toch al 255 pk ?
Ook nog niet genoeg voor een v6....?
Ik hoor turbo....
Ze zijn al zo schaars....
Maar het is gewoon leuk om te weten hoeveel fastchip er nog uit kan halen.
Henk: heb je ook al een standaard clio V6 255pk onder handen genomen?
Ben benieuwd naar het resultaat....
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
komt de eigenaar van die grijze v6 uit hoogvliet??
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*