ACT: Algemeen Chat Topic deel 2

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Wat erg dat heel nederland zich bemoeit met de opvoeding van die Laura (N).

Buiten of het gevaarlijk is of niet, maar wie zijn wij ons ermee te bemoeien. Ben serieus geschokt (N).
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Riël Notermans schreef:Wat erg dat heel nederland zich bemoeit met de opvoeding van die Laura (N).

Buiten of het gevaarlijk is of niet, maar wie zijn wij ons ermee te bemoeien. Ben serieus geschokt (N).
HAHA op df hele discussie erover :smile:
Ik zeg, lekker laten gaan (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Miekje16V
Berichten: 2790
Lid geworden op: do 12 jan 2006 22:02
Locatie: Zevenaar

Ik zeg: die ouders zijn niet goed wijs om hun dochter op SOLOzeilreis rond de wereld te laten gaan. 2 jaar geen school, geen opvoeding en blootgesteld aan grote risico's. Uit de ouderlijke macht ontzetten leek mij nog niet zo'n verkeerd idee. Als andere mensen hun kind een weekje te laat naar school laten gaan vanwege een vakantie, hebben ze meteen de leerplichtambtenaar op hun dak. Laat staan als je je kind twee jaar van school weghoudt.
En nu wordt het erop gegooid dat dat kind een wereldrecordpoging gaat doen, dan kan er ineens bakken met geld en tijd van de rechterlijke macht en jeugdzorg worden besteed aan dit verwende nest dat zo nodig in haar eentje eropuit moet. Bullshit! Ze gaat maar lekker zeilen als ze volwassen is!

Ja, ook ik ben kennelijk een bemoeial. Maar ik stoor me vooral over de tijd en geldverspilling die deze hele discussie oplevert!
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

En gevaarlijk? Kinderen mogen wel zuipen, brommertjes opfokken en weet ik wat voor dingen?

Die zeiltocht is bovendien 10x zo leerzaam als tegenwoordig onderwijskwaliteit. Leren kun je ook als je 2 jaar ouder bent. Die meid komt knoervolwassen terug. Als je 200 jaar geleden 13 was moest je voor jezelf zorgen.

Nee, eindelijk iemand die in haar schoenen staat en die weet wat ze wil en dan moet deze treurige instantie punten scoren door hier tussen te zitten.

Ben er echt furieus over eerlijk gezegd.

Wie ben jij uberhaupt om te oordelen over die ouders of over dat kind?

Als ik haar was:

EMIGREREN inderdaad.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Wat een gedoe om niks, als het haar keus is gewoon laten gaan. Zo is er voor alles wel een regeltje of dienst die zoiets in de gaten houden. Zou bijna zeggen dat anderen er ook even wat publiciteit mee willen pikken :(

Wat je zegt, vroeger moest iemand van 13 ook voor zichzelf zorgen, koeien melken, stallen opruimen, werken en noem maar op :D
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

tuurlijk. alles mag tegenwoordig. alles kan tegenwoordig. Zoek het maar uit. Daarom lopen er zoveel van die klote jong rond tegenwoordig. Beetje strenge hand is niets mis mee.
In dit voorbeeld zal het idd een geweldig leerzame ervaring zijn, maar ik denk dat het dat ook wel is als je 18 bent :wink:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Tom schreef:tuurlijk. alles mag tegenwoordig. alles kan tegenwoordig. Zoek het maar uit. Daarom lopen er zoveel van die k*%$e jong rond tegenwoordig. Beetje strenge hand is niets mis mee.
In dit voorbeeld zal het idd een geweldig leerzame ervaring zijn, maar ik denk dat het dat ook wel is als je 18 bent :wink:
Bij gebrek aan Steven ga ik wel met je mee.

Ik vind het nergens op slaan dat haar ouders zo'n idee stimuleren. Levensgevaarlijk en meer dan logisch dat hier niet mee akkoord gegaan wordt vanuit de overheid/instanties.
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Jesses is dit de bemoeimaatschappij :~
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Gezond verstand is veelal voldoende. Ik heb alleen het idee dat het daaraan wat schort bij een hoop mensen tegenwoordig :wink:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Nog een oude S nodig (w126) nodig nu je een kleine hebt Ray :smile:

[img]http://www.autoblog.nl/gallery/0_Tuners ... asse16.jpg[/img]
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

als papa weer een beetje centjes gespaard heeft kan die pas voor een serieuzere auto gaan kijken...

lees: de Laguna wordt helemaal opgereden en papa mag alleen kwijlen ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Dat oprijden gaat soms sneller dan je denkt...

Morgen komt Zomar kijken btw :lol:
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

walla cikadim sagbi ik neem mee die ding :D
Immer wieder die verdammte Holländer
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Ja nummer 600 van vanaaf :D
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

zo is het!
Immer wieder die verdammte Holländer
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

201 pagina's alweer. :smile:

We gaan hier verder. :)

:slotje:
5 GT Turbo '88 GT5
Gesloten