Zoek je niet goed genoeg Merijn, http://www.prins-techniek.nl
No offence trouwens, maar wat moet jij nu met semi's? Toch niet voor die 5 mag ik hopen?
Interessepeiling Toyo R888 banden
Ik dacht ik help een handje door te kijken wat ik kan regelen... Ik hoef ze niet... Althans, nog niet. En zeker niet voor de 5.
Ik heb niet op internet gezocht, maar gewoon gebeld naar wat bedrijven waarvan ik wat medewerkers ken. Zodoende kom ik met die prijzen.
Ik denk dat je in je handjes mag klappen als je ze voor 95 euro kan krijgen. Doen dus.
Ik heb niet op internet gezocht, maar gewoon gebeld naar wat bedrijven waarvan ik wat medewerkers ken. Zodoende kom ik met die prijzen.
Ik denk dat je in je handjes mag klappen als je ze voor 95 euro kan krijgen. Doen dus.
Kijk, meedenken is top Merijn
95 euro is geen hoge prijs, volgens mij komen ze via Engeland aan dit soort prijzen. Maar ik heb even een mailtje gedaan, denk dat ik het antwoord al weet maar even afwachten
Mochten er nog meer zijn die interesse hebben, we horen het graag!
95 euro is geen hoge prijs, volgens mij komen ze via Engeland aan dit soort prijzen. Maar ik heb even een mailtje gedaan, denk dat ik het antwoord al weet maar even afwachten
Mochten er nog meer zijn die interesse hebben, we horen het graag!
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=2199
20 banden naar nl laten komt lijkt me alleen niet goedkoop.
20 banden naar nl laten komt lijkt me alleen niet goedkoop.
http://cgi.ebay.co.uk/1-x-195-50-15-TOY ... 3:1|294:50
Ook niet duur... 82 euro per band, ex verzending.
Ook niet duur... 82 euro per band, ex verzending.
Deze prijs is inclusief verzenden. Een week levertijd meen ik en er kan dus niets met de prijs gedaan worden. Echter is het dus zaak om direct te bestellen.
http://www.trackdayparts.nl
Hoi Tim,
Prijs is vast en superlaag... (95,- kan nog deze week, gaat naar 99 ivm stijgende pond)
Is incl btw en verzendkosten bij vooruitbetaling.. Boven 100stuks krijg ik korting en de klant dus ook
Kortom, ik bestel vandaag dus.
Echter heeft het ook weinig zin als ik voor meerdere personen bestel, dit omdat de prijs inclusief verzenden is richting elk adres.
http://www.trackdayparts.nl
Hoi Tim,
Prijs is vast en superlaag... (95,- kan nog deze week, gaat naar 99 ivm stijgende pond)
Is incl btw en verzendkosten bij vooruitbetaling.. Boven 100stuks krijg ik korting en de klant dus ook
Kortom, ik bestel vandaag dus.
Echter heeft het ook weinig zin als ik voor meerdere personen bestel, dit omdat de prijs inclusief verzenden is richting elk adres.
hoezo, Zandvoort ligt toch in je achtertuin, kun je zelfs lopende komen ?Steven schreef:Hmm twijfel twijfel... ringtechnisch gezien kunnen die R1R's nog wel even, ik denk dat ik het toch nog even uitstel. Zandvoort kom ik voorlopig toch even niet.
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Als je lopend naar Zandvoort gaat heb je weinig aan je R888'spierre schreef:hoezo, Zandvoort ligt toch in je achtertuin, kun je zelfs lopende komen ?Steven schreef:Hmm twijfel twijfel... ringtechnisch gezien kunnen die R1R's nog wel even, ik denk dat ik het toch nog even uitstel. Zandvoort kom ik voorlopig toch even niet.
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Top ! kan ik ze meteen even testen @ Zandvoort 25 JuniTim schreef:Zo 8 stuks besteld.
Zorg maar dat je een bandendrukmeter hebt, en rijd na 3 rondes opwarmen eraf de pits in en dan echt ASAP die bandendruk aflaten naar 2.5 bar rondom. Dus echt met bandendrukmeter in je hand uit de auto springen en meteen aflaten.
Ik zou voor de startdruk linksvoor op 2.2 zetten, rechtsvoor 2.3, linksachter 2.4 en rechtsachter 2.5. Dat is wel de verhouding voor Zandvoort. (al gezien bij meerdere (semi)slicks op fwd)
Vermoedelijke zit je dan bij warme banden op 0.1-0.2 bar teveel rondom wat je eruit moet laten.
Bij voorbaat weet ik nu al dat je ergens in een topic op DF deze vraag nog eens gaat stellen
Ik zou voor de startdruk linksvoor op 2.2 zetten, rechtsvoor 2.3, linksachter 2.4 en rechtsachter 2.5. Dat is wel de verhouding voor Zandvoort. (al gezien bij meerdere (semi)slicks op fwd)
Vermoedelijke zit je dan bij warme banden op 0.1-0.2 bar teveel rondom wat je eruit moet laten.
Bij voorbaat weet ik nu al dat je ergens in een topic op DF deze vraag nog eens gaat stellen
Nee ik zou je als het zover was bellen
Startdruk had ik denk ik iets lager geprobeerd maar ik denk dat ik maar met bovenstaande waarden start
Dit is voor zowel Clio als 19?
En Ringeling setting? Iets hoger starten vanwege het langzamer warm worden of iets dergelijks?
Startdruk had ik denk ik iets lager geprobeerd maar ik denk dat ik maar met bovenstaande waarden start
Dit is voor zowel Clio als 19?
En Ringeling setting? Iets hoger starten vanwege het langzamer warm worden of iets dergelijks?
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Tim schreef:Nee ik zou je als het zover was bellen
Ja dat hoeft dan al niet meer he, dan zijn ze al afgekoeld
Ringeling moet je eigenlijk einde rechte stuk meten, alleen zou ik em dan op warm op 2.4 rondom zetten, omdat ie dan meer tijd heeft om af te koelen.
Warme band is in no time weer koud op rechte delen.
Het is een beetje spelen.
Je kan met de clio idd bij die zandvoortsetting wel 0.1 eraf trekken en bij een 19 ws. wel 0.2
Je kan ook BartV es vragen wat die met z'n michelins heeft.
Warme band is in no time weer koud op rechte delen.
Het is een beetje spelen.
Je kan met de clio idd bij die zandvoortsetting wel 0.1 eraf trekken en bij een 19 ws. wel 0.2
Je kan ook BartV es vragen wat die met z'n michelins heeft.