RDW progje

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Gommel
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 2 aug 2009 22:09
Contacteer:

Hoi allen,

heb een progje wat ik erg veel gebruik om RDW info op te vragen. Is eigenlijk hetzelfde als via de rdw site alleen ik vind het makkelijker. Voor de belangstellende staat hij hier: http://www.youtips.nl/site/content/view/941/741/
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Ik heb zo'n programma op m'n telefoon (iPhone :wink: :beer: ) maar ik kan al geen kentekens meer opvragen omdat ik er te veel heb opgevraagd.. :D

Enkel thuis wil dat nog omdat ie dan het Wi-Fi netwerk pakt voor internet maar dat zal eerdaags ook wel ophouden :p
Gebruikersavatar
Adinsx
Berichten: 6962
Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
Car: M4 Estate GT205
Locatie: Oosten des lands

Ronald1916V schreef:Ik heb zo'n programma op m'n telefoon (iPhone :wink: :beer: ) maar ik kan al geen kentekens meer opvragen omdat ik er te veel heb opgevraagd.. :D

Enkel thuis wil dat nog omdat ie dan het Wi-Fi netwerk pakt voor internet maar dat zal eerdaags ook wel ophouden :p
Gewoon de url

https://www.rdw.nl/Ovi/ in je hoofd prenten ;)
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Ferdy
Über-Spammer
Berichten: 14304
Lid geworden op: di 6 mei 2003 15:40
Locatie: Grave

Ronald1916V schreef:Ik heb zo'n programma op m'n telefoon (iPhone :wink: :beer: ) maar ik kan al geen kentekens meer opvragen omdat ik er te veel heb opgevraagd.. :D

Enkel thuis wil dat nog omdat ie dan het Wi-Fi netwerk pakt voor internet maar dat zal eerdaags ook wel ophouden :p
same here ! Iphone mania !!
Alleen werkt ie bij mij overal
lang leve mijn Hi Eindeloos Online abbo ! (Y)
Erik (Schepjes)
Berichten: 4790
Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ronald bedoelt waarschijnlijk dat op dat IP adres te veel informatie is opgevraagd. Dan krijg je de melding van dit is alleen voor particulieren en niet voor bedrijven en u heeft er teveel opgevraagd of zo.

Op zijn thuis adres is dit klaarblijkelijk nog niet zo. :)
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Heb ik ook weleens maar opzich kan je niet veel later gewoon weer overnieuw erop :p
Gommel
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 2 aug 2009 22:09
Contacteer:

Leuke van dit progje is dus dat het niet uitmaakt hoevaak je het opvraagd, kan je lekker de hele dag.

Maar goed als je er niks aan heb mag je hem laten liggen en anders doe je je vordeel ermee.
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Erik (Schepjes) schreef:Ronald bedoelt waarschijnlijk dat op dat IP adres te veel informatie is opgevraagd. Dan krijg je de melding van dit is alleen voor particulieren en niet voor bedrijven en u heeft er teveel opgevraagd of zo.

Op zijn thuis adres is dit klaarblijkelijk nog niet zo. :)
Precies.. gaat inderdaad op IP adres..
Gommel schreef:Leuke van dit progje is dus dat het niet uitmaakt hoevaak je het opvraagd, kan je lekker de hele dag.
Het leuk van dat progje is dat ie de info bij RDW.nl weghaalt en dat ie het gewoon niet meer doet als je teveel kentekens opgevraagd hebt.. bij mij springt ie gewoon weer naar het menuscherm als ik met m'n iPhone wat opvraag via dat programma :D
RenaultclioII16v (Peter)
Berichten: 3702
Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
Car: Talisman sedan
Locatie: St. Annaland
Contacteer:

Nice! (Y)
Cleaned Style
Projecttopic
Plaats reactie