Toekomst van de club? lijst ideaalbeeld

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Keuze A , alleen dat lukt niet alleen :smile:

Alhoewel (0)

En dat niet alles gaat zoals je het zou willen hoort nu eenmaal bij het leven, maar ik zie de club steeds meer afglijden, DAT vind ik jammer.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Luco/Alpine-racer schreef:Keuze A , alleen dat lukt niet alleen :smile:
Leg je daar dan bij neer. Blijkbaar zijn er niet genoeg mensen die zich storen aan de huidige situatie of zijn er te weinig mensen die zich wel druk maken maar zich neit willen inzetten om de situatie te verbeteren.
Beide keren zie ik geen goede oplossing, behalve dan je erbij neerleggen.

Daarnaast, ik denk niet dat ik naïef ben. Ik heb eerder het idee dat jij denkt dat het bestuur van de RTC een groot complot is die de RTC willens en wetens jaar na jaar kapot wil maken en daarvoor zieltjes probeert te winnen zodat alle slechte ideeën op de ALV worden goedgekeurd zoat de club nog verder de afgrond wordt ingeduwd.
Ik denk dus niet dat dat zo is....
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Haas schreef:dus.... er zal niks veranderen :)

Dan is het toch klaar? Ik ga hier absoluut geen kant kiezen, maar als het volgens jou zo klaar is als een klontje en dat bevalt je niet, waarom blijft dit dan steeds de kop opsteken. Kennelijk zijn er toch mensen die het prima vinden zoals het nu gaat.
Kijk, in mijn ogen is de keuze makkelijk :
A. Je pakt het radicaal aan en neemt alles op je, zodat het op jouw manier geregeld gaat worden.
B. Je neemt voor lief dat niet alles gaat zoals je wil en daar laat je het bij.
Willem-Jan schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:Keuze A , alleen dat lukt niet alleen :smile:
Leg je daar dan bij neer. Blijkbaar zijn er niet genoeg mensen die zich storen aan de huidige situatie of zijn er te weinig mensen die zich wel druk maken maar zich neit willen inzetten om de situatie te verbeteren.
Beide keren zie ik geen goede oplossing, behalve dan je erbij neerleggen.

Daarnaast, ik denk niet dat ik naïef ben. Ik heb eerder het idee dat jij denkt dat het bestuur van de RTC een groot complot is die de RTC willens en wetens jaar na jaar kapot wil maken en daarvoor zieltjes probeert te winnen zodat alle slechte ideeën op de ALV worden goedgekeurd zoat de club nog verder de afgrond wordt ingeduwd.
Ik denk dus niet dat dat zo is....

Amen!

Ik heb geleerd dat als je met 1 vinger naar iemand wijst, er ook 3 vingers naar jezelf wijzen. :)
Dus kijk ook eens naar jezelf, stop met 'opruien' en het zoeken naar zinsneden om daar weer lekker op te kunnen reageren, leg je er bij neer of ga er 100 % zelf voor zoals gezegd.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Ach nu is het ineens weer opruien :lol:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Luco/Alpine-racer schreef:Ach nu is het ineens weer opruien :lol:
Over opruien gesproken. Hoe zit het eigenlijk met die RTC circuitdag die jij (o.a.) zou organiseren? (0)
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Ik zei het al, je hebt weer wat gevonden om op te kunnen reageren..... |:

Waar is het bij jou mis gegaan? Nee, ik wil het niet eens weten!
Wanneer buig je al je negatieve energie nu eens om en benut je dat om mee te helpen bouwen aan deze club ipv. alleen maar af te kraken en te zoeken naar dingen, te hameren op beloftes die nooit zijn nagekomen.
Geef het de tijd.

Natuurlijk heeft iedereen wel eens kritiek, maar de manier waarop is totaal niet opbouwend of constructief en helpt deze club absoluut niet verder.
De sfeer raakt hier hoe langer hoe meer bedorven en dat wordt niet veroorzaakt door een bestuur waarvan wordt geïnsinueerd met complottheorieën of vriendjespolitiek bezig te zijn.

Ik had me voorgenomen om niet meer te reageren, maar dat is me helaas niet gelukt.
Maar ik ben er nu echt wel klaar mee.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Willem-Jan schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:Ach nu is het ineens weer opruien :lol:
Over opruien gesproken. Hoe zit het eigenlijk met die RTC circuitdag die jij (o.a.) zou organiseren? (0)
Die is allang geregeld, maar alleen op uitnodiging (Y)
En zeker geen RTC circuitdag, maar een privé geregelde circuitdag

Willeon, je hebt gelijk hoor, modder maar lekker door :pompomcrazy:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Gebruikersavatar
Daan2D
Berichten: 2250
Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Locatie: Limburg

Fijne sfeer hier die best door begind te trekken over de hele club (N)
Er zijn duidelijk dingen nog niet goed geregeld of besloten binnen de club, daar is iedereen het wel over eens lijkt me, zoals aangegeven word daar aan gewerkt.
Gaat het je niet snel genoeg steek je hand uit en help mee luco (Y)
Racing is the best way to convert money into noise
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Luco/Alpine-racer schreef:
Willem-Jan schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:Ach nu is het ineens weer opruien :lol:
Over opruien gesproken. Hoe zit het eigenlijk met die RTC circuitdag die jij (o.a.) zou organiseren? (0)
Die is allang geregeld, maar alleen op uitnodiging (Y)
En zeker geen RTC circuitdag, maar een privé geregelde circuitdag
Fijn dat je zo'n hart voor de club hebt, wat je zo pretendeert. :dSb:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

(Y)
Ja al doende leert men.
Fijn dat mijn vermoeden ook weer bevestigd wordt :D
Ik steek mijn nek uit en dan wordt er snel een RTC sticker opgeplakt en dan roepen dat de RTC toch een hoop organiseert :plz:
Dat gaat dus niet gebeuren :bang:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

er zijn hier toch veel te weinig rijdende circuit waardige auto's om een circuitdag voor te organiseren :p
jacob
Berichten: 521
Lid geworden op: za 5 nov 2005 21:25
Locatie: Veendam

Het lijkt me wijsheid dat dit topic niet inzichtelijk is voor nieuwe mensen. Wat moeten die wel niet denken hiervan.

Ik denk alleen dat het wel een belangrijk punt is dat er gerealiseerd moet worden dat met dit ge..... er geen leden bij zullen komen.

Nu hou ik me maar weer eens verstandig mijn mond dicht want ik ben geen lid of wat dan ook.
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Luco/Alpine-racer schreef:(Y)
Ja al doende leert men.
Fijn dat mijn vermoeden ook weer bevestigd wordt :D
Ik steek mijn nek uit en dan wordt er snel een RTC sticker opgeplakt en dan roepen dat de RTC toch een hoop organiseert :plz:
Dat gaat dus niet gebeuren :bang:
De RTC Brabant toertocht bedoel je?

In april hebben we ook een door RTCers georganiseerde niet-RTC meeting. Wij een beetje onze nek uitsteken en sponsoren regelen en daar een RTC sticker op plakken...ik denk het niet.

:lol: (F)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
PaulM
Berichten: 4975
Lid geworden op: wo 27 jul 2005 10:14
Locatie: Nijmegen

*zucht*


over dit topic....
Maarten-Jan
Berichten: 4640
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
Car: R19.R
Locatie: Assen

tutuur schreef:er zijn hier toch veel te weinig rijdende circuit waardige auto's om een circuitdag voor te organiseren :p
Moet toch echt te doen zijn, ik doe wel mee :)
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Luco, kun je aangeven wat het doel van dit topic nu nog is?

Je hebt aangegeven iets te willen ondernemen en je hebt, niet geheel onterecht, je bedenkingen bij bepaalde zaken. Helaas is het eerste niet gelukt en van het 2e zie ik steeds dezelfde zaken naar voren komen.

Is het misschien een goed idee om het hierbij te laten? Ik ben bang dat het topic een welles-nietes verhaal gaat worden en er over en weer met modder gegooid gaat worden. Dat is niet nodig, lijkt me. De toegevoegde waarde van alles wat er nog over gezegd wordt, is nihil, volgens mij.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Ja, ik zal me van verder commentaar onthouden en mijn lidmaatschap niet verlengen.
Voor degene die graag een trackday willen rijden kunnen contact met me opnemen en dan regel ik dat.
data zijn hopelijk volgende week definitief bekend.
Contact graag via http://renaultdriversf.forum2go.nl/
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Prima, slotje erop?
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Bij deze gelocked
Gesloten