Achterlichten + speaker inbouwen

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
rogierswab
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 22 jan 2016 15:37
Car: Renault Clio 1.6

Beste,

Ik heb onlangs een Clio 1.6 initiale uit 2002 gekocht. Er zitten hier xenon voorlichten in en originele achterlichten. Deze wil ik graag vervangen door mooie led achterlichten. Heeft iemand hier ervaring mee en misschien ideeën?
Ook wil ik graag speaker + subwoofer erin bouwen. Nu zit ik met een aantal problemen, denk ik, ik heb stuur bediening en een originele radio. Graag wil ik deze wel in de auto houden omdat dit praktisch is! Is het dan überhaupt wel mogelijk om speakers + subwoofer in te bouwen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Rogier
Twingogtmaniac
Berichten: 96
Lid geworden op: di 7 jul 2015 14:12
Car: Twingo gt

Wellicht heb ik het antwoord voor je, een sub + speakers kan je zeker aan je standaard radio koppelen. Hiervoor kun je een high low converter gebruiken. De speakerkabels verbind je met met de converter die het om kan zetten naar rca uitgangen voor een versterker(of 2)
Denk dat jij het beste naar een 5 of 6 kanaals versterker kan gaan kijken. De 4 speakers allemaal op 1 kanaal aansluiten en dan de sub op een subwoofer kanaal of bruggen op kanaal 5 en 6. Hopelijk heb je hier wat aan! (heb zelf trouwens ook een high low converter, een excalibur soundspacer)
Plaats reactie