Ik zit met een probleem, ik heb nu een paar maand mijn Twingotje. Maar al een paar maand heb ik last van mijn rug, ik dacht dat het met mijn werk te maken had, maar dit blijkt dus door de stoelen van mijn Twingo te zijn.
Nu heb ik dus Clio RS Fase 3 stoelen op het oog, die ik voor een net prijsje kan overnemen. Nu weet ik dat alles wel pas te maken is, maar is dit veel werk? (Ik ben wel handig, maar heb geen lasapparaat tot mijn beschikking).
En ook zitten er airbags in, maar mijn twingo heeft die niet in de stoelen, kan ik hier nog wat mee of moet ik ze gewoon laten zitten?
Kuipstoelen Twingo
Ik heb stoelen uit een Clio V6 Fase 1 in mn Twingo staan... Een verademing
Aanpassen hieraan was niet zoveel werk, de binnenste rail moest overgezet worden, that's it...
De airbags heb ik eruit gehaald en Ray vertelde me dat ik het gat het beste op kon vullen met simpel karton, dus ook zo gedaan
Ook al is het een takkewerk om die airbags eruit te krijgen
Aanpassen hieraan was niet zoveel werk, de binnenste rail moest overgezet worden, that's it...
De airbags heb ik eruit gehaald en Ray vertelde me dat ik het gat het beste op kon vullen met simpel karton, dus ook zo gedaan
Ook al is het een takkewerk om die airbags eruit te krijgen
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ok mooiJacco Osté schreef:Ik heb stoelen uit een Clio V6 Fase 1 in mn Twingo staan... Een verademing
Aanpassen hieraan was niet zoveel werk, de binnenste rail moest overgezet worden, that's it...
De airbags heb ik eruit gehaald en Ray vertelde me dat ik het gat het beste op kon vullen met simpel karton, dus ook zo gedaan
Ook al is het een takkewerk om die airbags eruit te krijgen
Ik word echt helemaal gek van me rug nu...
Maar als ik de airbags gewoon laat zitten? Maakt dat iets uit?
Ach neuh, doen toch niks. Ik heb die standaard stoelen er ook uit gemikt. Man, wat krijg je daar een last van je rug van! Ik rij nu al meer dan een jaar met Suzuki Swift GTI stoelen. Daar zat wel wat knutselwerk aan. Zit wel veel lager en beter vind ik.
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
D8 dat die dingen op via statitische lading konde open klappen?
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Zekere voor het onzekereRobke schreef:Sluiting maakt geen hol uit, je hebt toch nog altijd 12 Volt nodig om een airbag af te laten gaan.
Een schroevendraaier kun je hem ook mee af laten gaan
En ja, gozer dacht dat ie zo zn airbag uit zn stuur kon krijgen
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Nog ff 1 ding, zit je ook hoger?Jacco Osté schreef:Ik heb stoelen uit een Clio V6 Fase 1 in mn Twingo staan... Een verademing
Aanpassen hieraan was niet zoveel werk, de binnenste rail moest overgezet worden, that's it...
De airbags heb ik eruit gehaald en Ray vertelde me dat ik het gat het beste op kon vullen met simpel karton, dus ook zo gedaan
Ook al is het een takkewerk om die airbags eruit te krijgen
Want echt veel hoger moet t niet, ik ben 1.85... En ik heb nu al niet echt veel ruimte bove me kop
IdeaalRoyalty schreef:de bestuurdersstoel daarvan is in hoogte verstelbaar.. wat een uitkomst
De bijrijders moeten het er echter met minder luxe qua verstelbaarheid mee doen.
Begrijp niet dat Renault nooit een Sport editie van de Twingo heeft gemaakt, die stoelen zijn een hel om op te zitten.