carterpan is aan het roesten, Vervangen of hamerite ofzo?

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
Timgo
Berichten: 6
Lid geworden op: do 1 nov 2007 19:09

Hoi,

mij carterpan is aan het roesten....nu ben ik redelijk handig...maar kan ik dit zelf vervangen? Of kan ik het kleine roestplekje insmeren met hamerite of andere roest pruttel?? Hoe kan het trouwens dat er zo n groot verschil zit in prijzen van cartepannen? De 1 kost 220 euro en de andere via winparts.nl kost 70. Zullen ze beide passen??

Iemand een idee??

Groeten
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

Als de roest nog niet te erg is, gewoon opschuren en opnieuw in de verf zetten. Mocht ie al een eindje gaar zijn kan je er idd beter een ander cartertje onder steken
R5GTT. Drive it like you stole it
paulvanrooij
Berichten: 26465
Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
Car: Twingo GT
Locatie: Oss
Contacteer:

ik heb je topictitel even aangepast, al die hoofdletters zijn niet nodig, je hoeft niet te schreeuwen ;) :)
pierre
Berichten: 2523
Lid geworden op: di 4 mei 2004 20:55
Locatie: Hoorn

roest aan carterpan is wel erg onbelangrijk, ik zou roest aan een dorpel of remleiding eerder iets aan doen, lekker doorrijden.
Jeroen Wigger
Berichten: 763
Lid geworden op: wo 12 apr 2006 20:55
Car: Laguna II 2.0 T 205
Locatie: Nijverdal

Ik heb er weleens een zien doorrotten hoor (langzaam druppelde de olie eruit), ik zeg ff vervangen dat ding....
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

Jeroen Wigger schreef:Ik heb er weleens een zien doorrotten hoor (langzaam druppelde de olie eruit), ik zeg ff vervangen dat ding....
Heb ik idd ook al regelmatig gezien, vorige week nog eentje vervangen van een opel combo :wink:
R5GTT. Drive it like you stole it
Jeroen Wigger
Berichten: 763
Lid geworden op: wo 12 apr 2006 20:55
Car: Laguna II 2.0 T 205
Locatie: Nijverdal

Ik van een twingo :D :lol:
Plaats reactie