dashboardlampjes

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
danielle30
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 17:09

hallo

in mijn twingo brand het lampje van dat ik mijn lampen aan heb staan niet meer. weet iemand hoe ik die lampjes in het dashboard moet vervangen? ik heb geen idee hoe ik dat stukje los krijg
alvast ontzettend bedankt!
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Als het goed is zit er aan de linker- en rechterkant van dat display kapjes die je eraf kan klikken, dan kun je volgens mij het display eruit pakken.
danielle30
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 17:09

ik zie geen kapjes zitten eigenlijk :~ het is gewoon een ovaal rond ding ( lekker duidelijk ook hahaha)
en jammergenoeg kan ik nu niet kijken want mijn binnenlamp doet het ook al niet meer :)
maar goed, als ik met mijn vinger over dat gedeelte ga waar normaal gesproken dat lampje(symbooltje) brand dan voelt het ook als er een soort bobbel zit is dat ook normaal?
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Kijk eens goed in het display en kijk dan link en rechts in de hoeken. ;)
Zitten meen ik toch echt kapjes die je eraf moet wippen.
danielle30
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 12 dec 2007 17:09

oeps...euh.... tsja blond he :shame:
dr zitten idd 2 kapjes, en ik heb ze er nog afgekregen ook (a-technisch als ik ben) gelukkig werkt bij mijn type twingo het lampje voor de stadslichten zowieso niet maar zit er wel een lampje op die plek, dus die heb ik omgedraaid en voila er was licht :) :) :)
gelukkig werk ik bij een groothandel voor elektronische auto-onderdelen dus dit lampje moet ook wel ergens op de schappen liggen
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

(Y)
Plaats reactie