Problemen met autoradio

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
JOJO
Berichten: 8
Lid geworden op: za 16 feb 2008 13:09
Locatie: Belgium
Contacteer:

Hallo, Ik heb de autoradio van mijn twingo willen vervangen maar ik heb per ongeluk een korsluiting gemaakt (zwarte draad tegen gele draad) nu heb ik geen stroom meer op die draden en zo kan er ook geen autoradio op aansluiten. Weet iemand soms hoe ik dit kan oplossen?
Marcel B.
Berichten: 6751
Lid geworden op: do 4 apr 2002 0:00
Locatie: Nieuw Vennep

zekering vervangen wellicht, meestal klapt die er dan uit... moet je ff in je boekje kijken welke et is
JOJO
Berichten: 8
Lid geworden op: za 16 feb 2008 13:09
Locatie: Belgium
Contacteer:

en waar zit dat juist die zekering en hoeveel kost dat?
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Een zekering kost je hooguit een eurootje... Welke je precies moet hebben, kun je wel nakijken in het onderhoudsboekje of loop ze even na. Je ziet snel genoeg of een zekering defect is.
JOJO
Berichten: 8
Lid geworden op: za 16 feb 2008 13:09
Locatie: Belgium
Contacteer:

Ik heb denkek de zekering gevonden van de autoradio, het is één van 15 maar ik zie daar wel niets mis aan, het is niet uitgesprongen of ook niet gesmolten
Marcel B.
Berichten: 6751
Lid geworden op: do 4 apr 2002 0:00
Locatie: Nieuw Vennep

bij een clio zijn er twee zekeringen voor de radio geloof ik (ook een icm binnenverlichting ofzo), misschien bij een twingo ook wel?
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

De kabelboom die je bij een radio krijgt (in sommige gevallen) heeft ook nog wel eens een zekering. Of de radio zelf. Kijk ook daar even naar.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
JOJO
Berichten: 8
Lid geworden op: za 16 feb 2008 13:09
Locatie: Belgium
Contacteer:

Het was dus de zekering van de autoradio en deze is nu vervangen maar ik zal dan wel nog eens moeten kijken of de autoradio het nog doet.
pierre
Berichten: 2523
Lid geworden op: di 4 mei 2004 20:55
Locatie: Hoorn

stap 6....knopje omdraaien ?
JOJO
Berichten: 8
Lid geworden op: za 16 feb 2008 13:09
Locatie: Belgium
Contacteer:

aja :~
Plaats reactie