parkeerhulp

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
ronald-cabrio
Berichten: 965
Lid geworden op: do 28 jun 2007 17:28
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

ik heb ff een vraagje mijn schoonvader heeft gister een nieuwe twingo gekocht maar wil er ook parkeerhulp op hebben via renault.De parkeerhulp staat wel in accesoire lijst maar er staan geen prijzen bij heeft iemand enig idee
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

ff bellen met de dealer, heb je sneller een antwoord dan dat je je vraag hier stelt denk ik.
proza
Berichten: 5
Lid geworden op: di 29 jan 2008 20:38
Contacteer:

ronald-cabrio schreef:ik heb ff een vraagje mijn schoonvader heeft gister een nieuwe twingo gekocht maar wil er ook parkeerhulp op hebben via renault.De parkeerhulp staat wel in accesoire lijst maar er staan geen prijzen bij heeft iemand enig idee
Het is niet het juiste antwoord op je vraag. Maar de parkeerhulp achter met 4 sensoren wordt nu alleen geleverd (fabriek af) op de Twingo Initiale. Alleen de dealer kan dan nog een setje voor aflevering inbouwen in de werkplaats en is dan niet origineel zeg maar. Zelf inbouwen is ook mogelijk, dit soort setjes zijn te koop bij diverse autoshops.

Zo wilde ik extra getint glas op de Nieuwe Twingo Authentique, ook dit was geen optie. Dus naderhand door een extern bedrijf laten beplakken was de enigste optie. :wink:
http://www.renaultforum.nl/Forum/album_ ... er_id=1779
Plaats reactie