Vraagje wat betreft het controlepaneel

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
Roysn0r
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 4 feb 2009 11:41
Contacteer:

Hallo,

Ik heb even een vraagje over het controlepaneel van mijn Twingo. De vorige eigenaar had er een wit stuk plexiglas ervoor gedaan, maar daardoor kon ik mijn lampjes niet meer zien. Nu heb ik deze eraf gehaald, maar er hoort nog wel wat voor. Hoe heet dit en waar kan ik dit halen?
Ik hoor het graag!
pierre
Berichten: 2523
Lid geworden op: di 4 mei 2004 20:55
Locatie: Hoorn

symboolplaatjes ? verkrijgbaar bij de dealer
Roysn0r
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 4 feb 2009 11:41
Contacteer:

Ik denk dat ik het niet goed uit heb gelegd. Het is een beetje lastig om zo uit te leggen. Nu heb ik dat plexiglas weg gehaald en nu kan ik alle lampjes gewoon zien. Maar voor mijn gevoel hoort er toch nog wat voor. Misschien dat het wel is wat jij bedoelt, maar ik dacht misschien meer aan ook zo'n plaatje maar dan doorzichtig?
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Maak eens een foto... dat zegt meer dan 1000 woorden, heb ik me wel eens laten vertellen. :P
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

je bedoelt gewoon het "glas" wat normaal in je dash zit denk ik. Ik weet niet of dat los verkrijgbaar is, veelal zitten deze gelijmd op de behuizing.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Robke
Berichten: 6061
Lid geworden op: za 12 jan 2002 0:00
Car: Lexus IS250
Locatie: d'n Berg

Bij de Twingo heb je alleen een rij lampjes volgens mij waar dus dat plaatje met icoontjes voor zit.
Op de sloop zul je zoiets vast en zeker wel kunnen vinden lijkt me....
Roysn0r
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 4 feb 2009 11:41
Contacteer:

Ok bedankt voor de antwoorden. Misschien dat ik anders ook zelf doorzichtig plexiglas ervoor kan gooien. Kijken hoe dat staat... en anders richting de sloop!
Plaats reactie