lekkage

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
Grej
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 26 aug 2009 10:45
Contacteer:

Hoi,
dit is de eerste keer dat ik deze forum bezoek en ik heb een vraag.
als het geregent heeft of regent dan lekt bij mij de voorruit aan de zijkant. er lopen druppeltjes tussen de zwarte rand door. een vriend van mij heeft de hele voorruit aan de buitenkant afgekit zodat er geen water meer door zou moeten komen, de ruit is nu echt waterdicht maar toch blijft het lekken. het is erg vervelend want het water loopt mijn boxen in.
pas vroeg een kennis van mij of het niet door mijn dakraam kan komen. dat het water daar ergens naar binnen gaat en een uitweg zoekt en dan bij mijn raam eruit komt. weet iemand hier meer over, bijvoorbeeld wat ik zou kunnen doen of mensen die dit ook hebben==
alvast bedankt!!!!
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Welkom hier,

over wat voor auto gaat het?
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Je dakraam is een potentiele dader... En misschien ook je antenne. Ligt er een beetje aan waar die zit.
Grej
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 26 aug 2009 10:45
Contacteer:

Gerald schreef:Welkom hier,

over wat voor auto gaat het?
over een renault twingo
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

dakraam / antenne en de portierrubbers om te beginnen eens goed nakijken. En dan effe met een tuinslang op het dak terwijl er iemand binnen aan het zoeken gaat.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
paulvanrooij
Berichten: 26465
Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
Car: Twingo GT
Locatie: Oss
Contacteer:

antenne zit in de spiegel bij een twingo dus dat zal het niet zijn

makkelijkst is inderdaad iemand de tuinslang erop laten houden en van binnen kijken waar het precies vandaan komt..

afwatering van je open dak?
Grej
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 26 aug 2009 10:45
Contacteer:

Tom schreef:dakraam / antenne en de portierrubbers om te beginnen eens goed nakijken. En dan effe met een tuinslang op het dak terwijl er iemand binnen aan het zoeken gaat.
het probleem is dat het altijd op dezelfde plek naar binnen komt, namelijk aan de linkerzijde halverwege het raam.
misschien is het een idee om ook de randen rondom mijn dakraam af te kitten...
Plaats reactie