Aankoopadvies Laguna

Post hier al je vragen over de Renault Laguna
Plaats reactie
wienesroa
Berichten: 39
Lid geworden op: vr 24 aug 2007 14:00

Hallo Forummers,

Vorig jaar heb ik me hier aangemeld met een Clio RS. Die is helaas verkocht geworden een aantal weken terug.

Nu ik toch wel gecharmeerd geworden ben door renault, ben ik nu op zoek naar een Laguna.

Ik ben op zoek naar een Laguna sedan of station van BJ 2001-2003 (prijstechnisch gezien goed)

Liefst wil ik ene met relatief weinig KM tot 120k en liefst een benzine. Ik heb een budget van ongeveer 7k beschikbaar voor de Laguna. Als het echt niet anders kan, mag daar wel ietsje bij, maar je moet ergens je grenzen leggen ;-)

Dan ben ik ook nog best verwend, en zoek ik dus ene met leer of hanlfleren interieur. De "standaard"zaken als cruise, climat, elektrische ramen etc moeten er natuurlijk opzitten. En ik ben een voorstander van parkeersensoren, dus er zijn er al een groot aantal weg te strepen van marktplaats...

Ook de motor is nog een issue, ik wil graag een auto waarin ik goed kan meekomen in het dagelijkse verkeer. Dus ik denk dat alleen de 1.6 afvalt. De 1.8 en 2.0 lijken me rap zat.

Wat kunnen jullie mij vertellen over deze auto's?

Ik hoor vaak dat het niet de meest technische hoogstandjes zijn. Waar moet ik goed op letten, wat zijn onderdelen die vaak stuk gaan?

Alvast bedankt voor jullie reacties en als ik geen upgrade krijg in lease budget hopelijk een mooie laguna voor mij :)
FS1
Berichten: 327
Lid geworden op: zo 20 mar 2005 17:49
Locatie: beveren-waas, belgië

check http://www.lagunaclub.nl eens

om jezelf te verzekeren van een technisch goede wagen toch eentje van minimaal 2004 kopen :-)
Plaats reactie