Vermogen laguna 3 gt 2.0t 205pk

Post hier al je vragen over de Renault Laguna
Plaats reactie
tilpieter
Berichten: 201
Lid geworden op: di 17 sep 2013 11:52
Car: Megane II Rs
Locatie: Drachten

Hallo allemaal,


Ik ben in het bezit van een lagune 3 gt 205 pk 2.0t. Wat kan ik doen om er meer vermogen uit te halen behalve chippen? Wat zijn de restricties op bijv naar 250 of 260 pk te gaan? Ik weet niet of er overeenkomsten zijn van bijvoorbeeld de motor van megane 2 rs. Aangezien de rs verkocht is ben ik toch wel weer van plan om te kijken wat hieruit te halen valt
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Weet zo niet welke motor de Laguna heeft, zal wel ongeveer hetzelfde zijn als de andere niet RS varianten.

Kleinere turbo, injectoren, hogere compressie etc
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

MOD
1 topic is wel voldoende. ;-)

Andere 2 zijn verwijderd.
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

ik ben ook bang dat dit een variatie is van het "oude GT" blok of TCE 180 en niet de GT220 dus deze zal je niet zo op zo'n hoog vermogen krijgen als een RS.

ik zie wel met google dat er 30 pk ongeveer extra inzit, dus dat valt nog mee en het koppel stijgt ook flink.

dus suc6, enne heb je je rs tuner niet meer?
tilpieter
Berichten: 201
Lid geworden op: di 17 sep 2013 11:52
Car: Megane II Rs
Locatie: Drachten

Ja hoor heb de rs tuner nog steeds. Die zal ook weer op de laguna gebruikt worden. Dacht als ik een turbo en injectoren van megame rs zie op te vinden het vermogen nog wat omhooggevallen kan krijgen. Uiteraard dan door henk op maat afgesteld
Gaatze
Bestuurslid
Berichten: 652
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 10:07
Car: 5AT,12TS
Locatie: Leeuwarden

Acherbank en bekleding dr uit joh. Of was meer comfort en ruimte juist het doel van de aanschaf? (0)
tilpieter
Berichten: 201
Lid geworden op: di 17 sep 2013 11:52
Car: Megane II Rs
Locatie: Drachten

Gaatze schreef:Acherbank en bekleding dr uit joh. Of was meer comfort en ruimte juist het doel van de aanschaf? (0)
haha dat moet maar niet. wegens gezinsuitbreiding heb ik toch maar een laguna genomen.
Plaats reactie