paar vraagjes over safrane v6 blok

Post hier al je vragen over de Renault Safrane
Plaats reactie
koorenkip
Berichten: 80
Lid geworden op: wo 4 aug 2004 16:21
Locatie: Deventer

ben druk op internet aan het zoeken geweest over gegevens van renault safrane v6 blokken om later een keer in te bouwen in me alpine a310...

maar kan niets vinden over vermogen cilinder inhoud, hoeveel kleppen en de hele mikmak :S

ook benieuwd naar de bi turbo versie met dezelfde gegevens :)

wordt namelijk een tuning projectje wat met vermogen toch ruim boven de a610 uit moet komen :smoke:

iemand die het wel weet GRAAG posten :D

thnx (O)
marcbo
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 19 jul 2004 17:29
Locatie: Duiven

Je zal op het internet weing intressants vinden van de Safrane. Ik ben ook al een tijd op zoek naar gegevens voor diverse projecten.

Marc
chris-mc
Berichten: 3934
Lid geworden op: wo 9 jan 2002 0:00
Car: Megane coupe ph1 16V
Locatie: Middelburg (zeeland,NL)
Contacteer:

blijven echt brute en zeer zeldzame wagens. :worship: :worship:
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Calle
Berichten: 1340
Lid geworden op: ma 25 aug 2003 9:24
Locatie: Eindhoven 1977_R15_GTL

Ik weet iemand in Eindhoven die zei nog enkele biturbo blokken te hebben liggen van de safrane. Ik weet niet of hij er nog heeft, maar als je serieuze interesse hebt zou ik wel eens kunnen vragen. Het zijn nieuwe blokken dus goedkoop zal het in ieder geval niet zijn.
chris-mc
Berichten: 3934
Lid geworden op: wo 9 jan 2002 0:00
Car: Megane coupe ph1 16V
Locatie: Middelburg (zeeland,NL)
Contacteer:

renault sloop van der tol in oud-bijerland heeft ze denk ik ook wel,helaas heeft die een prijskaartje.

zal leuk worden,A310 met 268 PK :worship: :worship:
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
koorenkip
Berichten: 80
Lid geworden op: wo 4 aug 2004 16:21
Locatie: Deventer

jah het idee is leuk :) denk eigenlijk dat ik toch voor een morderner blok ga, dan maar geen bi turbo maar voor een peugoet blok 24 klepper... gelukkig passen al die blokken achter de bak en hoef ik alleen de motor.. prijskaartje valt gelukkig nog mee :smoke: prijs incl boekjes en computer is onder de 2000 (Y)
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

De nieuwere Laguna's hebben 't zelfde blok als de peus
rev it like a rental
haan
Berichten: 285
Lid geworden op: do 3 jul 2003 19:58
Locatie: beers (NB)

k weet nog wel wat V6 blokken te liggen. van peug. (605) en ook van renault (25 volgesmij) pm maar als je intresse hebt.
Plaats reactie