Even voorstellen: Saf2.2VI

Post hier al je vragen over de Renault Safrane
Plaats reactie
Saf2.2VI
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 9 jul 2006 7:29
Locatie: Dronten

Hallo iedereen! Mijn naam is Sebastiaan en heb sindskort een Safrane 2.2VI RN uit Dec 1992 bij een dealer gekocht 133.500km in heeeeel nette staat :worship: en dit voor de prijs van E 1000,- !!! Ik woon in Dronten en ben 26 jaar. Mijn vorige auto was een Subaru Legacy 2.0, deze is helaas in volle glorie heengegaan tegen een opel omega V6... :D Moet zeggen dat de Saf toch wel een stuk beter is.....
Ferdy
Über-Spammer
Berichten: 14304
Lid geworden op: di 6 mei 2003 15:40
Locatie: Grave

Saf2.2VI schreef:Zo laat ik gelijk maar even kijken of dit forum mij verder kan helpen!!
Helaas heb ik bij de aankoop geen instructieboekje erbij gekregen (N) , maarja voor E 1000.- moet je niet klagen zeg maar..NU krijg ik heel soms een service melding, icm een waarschuwingslampje..een oranje vierkantje met een "hartslag"erdoorheen.....Weet iemand wat dat is?? Volgens mij is het de accu?? of dynamo?? Heeft iemand een boekje over?? of misschien zelfs een info File op zijn PC???? Tevens zoek ik een adresje om eventueel een achterspoilertje op de kop te tikken, en een voorspoiler, achterspoiler, side skirts....enz..... :p
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

Ferdy schreef:
Saf2.2VI schreef:Zo laat ik gelijk maar even kijken of dit forum mij verder kan helpen!!
Helaas heb ik bij de aankoop geen instructieboekje erbij gekregen (N) , maarja voor E 1000.- moet je niet klagen zeg maar..NU krijg ik heel soms een service melding, icm een waarschuwingslampje..een oranje vierkantje met een "hartslag"erdoorheen.....Weet iemand wat dat is?? Volgens mij is het de accu?? of dynamo?? Heeft iemand een boekje over?? of misschien zelfs een info File op zijn PC???? Tevens zoek ik een adresje om eventueel een achterspoilertje op de kop te tikken, en een voorspoiler, achterspoiler, side skirts....enz..... :p
Dat lampje is het 'check engine' lampje, oftewel d'r zit een of andere storing in het motormanagement.
rev it like a rental
Laguna 2.0 RXE
Berichten: 65
Lid geworden op: di 1 mar 2005 22:55
Locatie: Almere

Au dat doet pijn.. succes met zoeken dan in elk geval.. of even naar de dealer om de puter uit te lezen,misschien is het een sensor.

Ik zou je aan kunnen raden een Renault Demontage Bedrijf in Oudehaske, naast Heerenveen.Die hebben ook onderdelen , dus misschien ook wel dingen die jij zoekt. ze hebben Véééééél.

Het bedrijf heet Holtrop Renault Demontage.

Mocht je nog eens nieuwe onderdelen willen voor je auto, je weet nooit waarvoor kan ik ASD Leek aanraden,scheelt een hoop. Ik haal er mijn onderdelen ook altijd vandaan.

Succ6
Murray
Berichten: 453
Lid geworden op: za 18 mar 2006 16:11

Menno schreef:
Ferdy schreef:
Saf2.2VI schreef:Zo laat ik gelijk maar even kijken of dit forum mij verder kan helpen!!
Helaas heb ik bij de aankoop geen instructieboekje erbij gekregen (N) , maarja voor E 1000.- moet je niet klagen zeg maar..NU krijg ik heel soms een service melding, icm een waarschuwingslampje..een oranje vierkantje met een "hartslag"erdoorheen.....Weet iemand wat dat is?? Volgens mij is het de accu?? of dynamo?? Heeft iemand een boekje over?? of misschien zelfs een info File op zijn PC???? Tevens zoek ik een adresje om eventueel een achterspoilertje op de kop te tikken, en een voorspoiler, achterspoiler, side skirts....enz..... :p
Dat lampje is het 'check engine' lampje, oftewel d'r zit een of andere storing in het motormanagement.
Het lampje met de hartslag is het inspuitsysteem. check engine is wel erg breed :)
Plaats reactie