Veerschotel gezocht

Post hier al je vragen over de Renault Safrane
Plaats reactie
Mishmash
Berichten: 6
Lid geworden op: do 21 aug 2003 15:38

Beste mensen,

Sorry als ik in het verkeerde subforum zit, maar ik kon nergens een aanbod / gevraagd sectie vinden...

Ik ben met zeer grote spoed op zoek naar de onderste veerschotel van m'n linker ophanging (renault safrane 2.5 rxe). Deze is doorgerot waardoor de veer naar beneden is geklapt.

De leverancier heeft hem niet, staat in backorder en de levertijd is onbekend (bij renault). Sloperijen reageren ook niet op onderdelengezocht.nl en dergelijken.

Ik gebruik deze auto voor m'n werk en hij staat nu al bijna een week stil. Kan iemand mij please helpen? :-(
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Toch wel relaxt als iemand een gevraagd topic aanmaakt, je gewoon kan reageren. Een PM stuur je toch minder snel, maargoed daar gaat het hier niet over.

Bij Rutte in Velserbroek hebben ze iig Safranes staan met de veerpoten er nog onder. Zijn volgens mij wel 2.0's, maar grote kans dat die schotels hetzelfde zijn. Misschien dat iemand dat even wil opzoeken in Dialogycs?
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Ook niet in de aftermarket handel te verkrijgen toevallig? Gewoon sloperijen gaan bellen kan ook wel eens iets leuks opleveren.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Mishmash
Berichten: 6
Lid geworden op: do 21 aug 2003 15:38

Steven,

Ik woon zelf in Velsen-Zuid en als Rutte het heeft zou het geweldig zijn.. Ik ga meteen kijken! Hopelijk zijn ze hetzelfde...
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Ah ik denk, die woont in apekutteveen, dat je niet al hebt gekeken zeg, foei! :D
Mishmash
Berichten: 6
Lid geworden op: do 21 aug 2003 15:38

Steven schreef:Ah ik denk, die woont in apekutteveen, dat je niet al hebt gekeken zeg, foei! :D
Ik liet eerst mijn autobedrijf kijken naar een nieuw onderdeel. Maar die kwam vandaag met de melding dat het niet leverbaar is en dat hij had rondgevraagd bij sloperijen maar dat niemand reageerde. Dus ik zoek nu vanaf net pas ;) Alleen Rutte is al dicht, dus probeerde ik het hier maar.
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Ik wou zeggen, Autodemontage De Mars hier in Zwolle heeft ook nog wel een Safrane staan (een 2.2 volgens mij) dus die zijn vast wel te vinden
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383
Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

check anders Snuverink in Borculo even
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
~thijs~
Berichten: 5232
Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Jezus Frits, loop je hier ook al te kutten? Heb je al een voorstel topicje gemaakt? :smile:
Plaats reactie