2007: 20 jaar 21Turbo (18t/m20mei 2007) *chattopic*

Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Tijd voor een opkomstlijstje 2007

- -JO-
- Robbert001
- HugoR21 & Sabrina
- Dennis & Wilma
- oldskool
- broer oldskool???
- Maarten & Jose
- Gilbert & Miranda
- Haas & Merijn (cliogtt en 5gtt of 1 van beiden)
- Marcel & Vivianne (een of andere reno)
- Jochem (kans is zeer groot )
dennisvr
Über-Spammer
Berichten: 10115
Lid geworden op: za 20 apr 2002 0:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

@Jo: wij blijven de week erna nog in la douce france hangen, dus ik denk dat wij iets van een huisje gaan zoeken (maarten,jose,gilbert,miranda,wilma en ik)
Gast

onze "collegas" zijn ook goed op weg:

lyn x1 21t
paul rombaut x1 21t
steve kentish x1 21t
craig righton x1 21t
Roger and 1x21T (may have passenger)
Phil 1x21t (may have passenger)
Jon Cooke 1 x 21t
Ellis 1 x 21t
hassell pray to the gods 1x 21t if not the poxy citroen
johnspin 1x21t if clutch is sorted.
Tony Maddocks 1x21t if everything is sorted
Joff n k8 - just one car (quadra, hopefully)
la21t x1 21t
moggy x1 (not sure on car or shotgun but i'll be there)
Paul Beckett + other half + 1x21tq if its all finnished and running ok.
scouser x1 (hopefully in project beast but otherwise quaddie will have to do!)
Sibbers+Rabson, a Quaddie and a mag camera crew (fingers crossed)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

FF voor de duidelijkheid met een 5 GT TURBO was/is ook geen probleem he ?
Gast

pas du tout ! Helemaal niet dus ;-)
Gast

Belangrijk bericht !!!

de mensen van de organisatie (frankrijk) hebben me aangeboden hun T-shirt te promoten,

dit wordt gepersionaliseerd met je eigen naam !


[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 20jaar.jpg[/img]


Kostprijs per stuk is 24€

Ik weet het, niet echt goedkoop maar het wordt wel een collectors item als je dit kan laten handtekenen door een bekende renaultlegende


Deze T-shirts zijn te bestellen tot het einde van de maand dus snel zijn is de boodschap !!!
Gast

DEFINITIEF

Alle info ivm deze meeting is voorhanden !!!

http://21turbo.com/phpBB2/viewtopic.php ... highlight=



Aanmelden voor 1 februari ivm hotelboeking. Als we eerst zijn hebben we een volledig hotel voor Nederland/België (17 kamers)
Marcel J.
Berichten: 1547
Lid geworden op: vr 25 apr 2003 8:30

Jo, ligt het aan mij of moeten we een blanco cheque (wat is dat, cheque :D ) opsturen?!

Als ik het goed begrijp, motie ook ff een helm meenemen als je het circuit op wilt...

Fijn dat frans :s
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Ja idd Jo .....maak er eens een mooie vertaling van.
In ieder geval eventuele hoofdpunten ...iets zoals kosten enz

Alvast bedankt :p
Gast

shit, jullie zijn nederlanders...was ik effe vergeten dat jullie een grondige hekel hebben aan frans zoals ik aan duits :lol:

Ik zal proberen van een zo compleet mogelijke kostenraming te doen (ex benzine).

op de website staat dat ze voor 3 dagen circuit met alles erop en eraan 45 € vragen voor leden en 65€ voor niet leden.

Heb dernet al effe geregeld dat wij leden zijn :D

Hebben jullie enig idee wat jullie willen spenderen aan hotel/per overnachting ? De prijzen staan overal bij.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Een beetje frans gaat wel .....maar dit gaat mij ff te ver hahaha
Euh ik weet niet hoe de prijzen daar liggen .....qua hotels

En bedoel je 65/45 euro om toegang te hebben tot de meeting of om op het cicuit te mogen rijden ?

Sorry wij zijn ( lees IK ) een domme hollander's he :wink:
Gast

das voor 3 dagen circuit, moet ik effe uitpuzzelen of er iets moet betaald worden voor niet rijden.

(45€ vind ik weinig voor 3 dagen scheuren :wink: )
Gast

Reglement van toepassing voor 20 jaar 21 turbo

Reglement van orde 1 - Inschrijvingen is de capaciteit van ontvangst veranderlijk volgens de Dagen van het 20 jaar op het traject van Châtre (36). De inschrijvingsvragen worden in hun volgorde van komst in aanmerking genomen (de poststempel doend vertrouwen). Evenwel kunnen bepaalde verrichtingen in de eerste plaats voor bepaalde modellen van voertuigen gereserveerd zijn. Dat wordt dan in de documentatie betreffende de Bijeenkomst aangegeven. Enig worden de inschrijvingsverzoeken in aanmerking genomen die per postpost zijn gericht, naar behoren gedocumenteerd en gepaard gegaan met een bankcheque of mandaat die juist aan de orde van de Club 21 Turbo Frankrijk voor een bedrag zijn opgesteld, dat met de inschrijvingsgelden overeenstemt.

Alsmede van het document "Attest van Verantwoordelijkheid/Beroep" die naar behoren voor deze gebeurtenis worden gedocumenteerd. Elke inschrijvingsvraag die niet op deze voorwaarden antwoordt, zal aan zijn zender teruggestuurd worden. De organisatoren reserveren zich de faculteit om op discretionaire wijze elke vraag d`inscription te weigeren die van een persoon uitgaat, niet geëerbiedigd dit reglement van orde of gehad een leiding gevaarlijk of in strijd met de instructies die in de loop van een vorige Dag worden gegeven. De inschrijvingsvragen die na de uiterste datum van inschrijving aankomen die in de documentatie betreffende het 20 jaar van R21 2l Turbo wordt aangegeven, zullen in overweging genomen kunnen worden slechts als de vraag in alle punten aan de eisen van de vorige paragraaf antwoordt en onder voorbehoud dat het redelijkerwijs voor de organisatoren mogelijk is om deze vraag ondanks zijn laat karakter in aanmerking te nemen.

De bankcheque die op verzoek van inschrijving wordt samengevoegd, wordt aan ontvangst geïncasseerd. Tarief "en zijn voertuig" dat en tarief "aanvullende bestuurder" voor de begeleiders van een deelnemer op hetzelfde voertuig deelneemt: toegang tot de mogelijkheid als piloot en de verschillende activiteiten voorgesteld op mogelijkheid.


2 - Nietigverklaring hebben de Deelnemers de faculteit om hun inschrijving te annuleren door de organisatoren ervan per post- of elektronische post mede te delen (club21turbo-France@neuf.fr) voor de uiterste datum van de inschrijvingen die in de documentatie betreffende de Dagen wordt aangegeven.

De cheque die met hun inschrijvingsvraag wordt samengevoegd, zal hun dan op het adres dat in de inschrijvingsvraag wordt vermeld teruggestuurd worden. De organisatoren reserveren zich de faculteit om de betrokken bijeenkomst te annuleren na afloop van de inschrijvingsperiode. Hij zal dan de Deelnemers ervan binnen de beste termijn en uiterlijk op de datum mededelen die in de relatieve documentatie wordt vermeld. Bovendien reserveren de organisatoren zich de faculteit om de bijeenkomst elk moment te annuleren in geval van onvoorziene komst van een gebeurtenis van belangrijke kracht.

In geval van nietigverklaring, voor enkele oorzaak dat het is, zullen de organisatoren onmiddellijk aan de naar behoren ingeschreven personen de cheque teruggeven die met hun inschrijvingsvraag wordt samengevoegd, zonder dat dat aanleiding kan geven tot een willekeurige schadevergoeding.


3 - Voertuigen wanneer het verloop van de bijeenkomst het gebruik van de voertuigen van de deelnemers (dagen Traject, toeristenwandeling enz...) impliceert, moeten deze voertuigen de volgende kenmerken presenteren: - voertuigen in overeenstemming met de beschikkingen van het verkeersreglement, en met name de normen inzake geluidshinder, - voertuigen in goede staat van werking,

- voertuigen die elk moment met banden in goede stand worden uitgerust (de banden van concurrentie, slick of de regen, zijn verboden buiten het traject) - voertuigen die in hun administratieve documenten (grijze kaart namens de Deelnemer of attest van de eigenaar die tot het gebruik van het voertuig door de Deelnemer machtiging verlenen) zijn voorzien, - gewaarborgde voertuigen, - voertuigen in overeenstemming met de regelgeving inzake periodieke technische controles. De organisatoren behouden zich het recht voor om of om de naleving van deze voorwaarden te controleren te laten elk moment controleren. Hij zal met name het indienen van de grijze kaart kunnen vereisen namens de Deelnemer of van het attest van de eigenaar die tot het gebruik van het voertuig door de deelnemer in verband met de bijeenkomst, van de attesten van technische controle en geldige verzekering machtiging verlenen.







Iedere Deelnemer van wie het voertuig niet zou antwoorden op het geheel van de eisen hierboven, of die zou weigeren om zich aan de controles van de organisatoren te onderwerpen, zal kunnen geweigerd of elk moment uitgesloten worden en onmiddellijk, zonder dat dat vergoedingplaats van het geheel of een deel van de inschrijvingsgelden kan geven. 4 - Rijbewijs alles die aan deze Dagen van het 20 jaar deelneemt, waarin hij ertoe aan wordt gezet om een voertuig te leiden, welk hij is, houder van het rijbewijs zal moeten zijn geldig B. De organisatoren behouden zich het recht voor om de presentatie ervan elk moment te eisen. Bij gebrek aan indienen van het rijbewijs, zal de Deelnemer in kwestie kunnen geweigerd of elk moment uitgesloten worden en onmiddellijk, zonder dat dat vergoedingplaats van het geheel of een deel van de inschrijvingsgelden kan geven.





5 - Installaties bij roulage op traject met de voertuigen van de deelnemers, de piloten en passagiers wordt hij aanbevolen om een aangepaste kleding te dragen. 6 - Veiligheid is het 20 jaar van R21 2l Turbo en moet gebruikersvriendelijke momenten blijven waarin de deelnemers dezelfde hartstocht, veilig delen. S`l het gaat niet om geen enkele wijze van concurrentie. De volgende regels zullen strikt door alle deelnemers bij de bijeenkomst geëerbiedigd moeten worden:

- de deelname aan de briefing is verplicht voor de deelnemers, - elk moment, moeten de deelnemers de instructies van de organisatoren eerbiedigen, - elk gedrag gevaarlijk of in strijd met de instructies kan de directe uitsluiting van de Dagen tot gevolg hebben in kwestie, zonder dat dat vergoedingplaats van het geheel of een deel van de inschrijvingsgelden kan geven. De organisatoren reserveren zich de faculteit om op discretionaire wijze elke vraag d`inscription te weigeren die van een persoon uitgaat, niet geëerbiedigd deze regeling of gehad een gevaarlijke leiding op open weg: - strikte naleving van het verkeersreglement. Op traject: - haven van de riem en de verplichte helm. - negatieve test verplicht alcoholgehalte. - strikte naleving van de vlaggen, - de overschrijdingen moeten zich alleen in de rechte lijnen doen, door de instructies te eerbiedigen die bij de briefing in het begin van de dag worden gegeven, - het voertuig dat moet zich laten overschrijden door het voertuig wordt ingehaald, dat, dat moet wachten inhaalt, op dat het ingehaalde voertuig hem de overgang afstaat om het te overschrijden, - naleving van een afstand van 40 meters tussen de voertuigen,


verbod om in omgekeerde richting te rollen of om een achteruitgang te doen, - verbod om op de mogelijkheid te stoppen, op wegen naar versnelling en vertraging, - ruiten voor gesloten, - snelheid die in de stands en op paddock is verminderd (aan de stap). De organisatoren zullen op kortstondige of definitieve wijze kunnen onderbreken het verloop van een Dag als de veiligheidsvoorwaarden het vereisen, zonder dat dat vergoedingplaats van het geheel of een deel van de inschrijvingsgelden kan geven. 7 - Verantwoordelijkheid zijn de Deelnemers van gevaar op de hoogte dat de sportleiding op traject kan opleveren, ook onder optimale veiligheidsomstandigheden. De organisatoren, zijn partners of hun beambten kunnen niet voor verantwoordelijken in geval van lichamelijk of materieel letsel gehouden worden dat aan de koersen van de proeven vrij op traject zou voorkomen.

De Deelnemers bijgevolg op geven, in hun naam zoals namens die hun rechten en van hun subrogés heeft, elk beroep tegen de organisatoren, zijn partners, hun medewerkers en hun verzekeraars in geval van lichamelijk of materieel letsel dat aan de koersen van de Dagen survendraient. In dit verband verbinden zij zich ertoe om op eenvoudig verzoek van de organisatoren de verantwoordelijkheidskwijting te ondertekenen. 8 - Verzekering moeten de Deelnemers verplicht aan elke toegang tot de mogelijkheid met hun voertuig van te voren controleren dat hun verzekeringspolis goed dit soort activiteit bedekt. Bij gebrek aan, moeten zij verplicht een verzekeringsuitbreiding toestemmen. 9 - Toegang tot de plaatsen wegens veiligheidsredenen, kan de toegang tot de plaatsen waar op de Dagen plaatsvinden aan iedere niet ingeschreven persoon geweigerd worden. De kinderen van - dezelfde jaar evenals de dieren, gehouden laat erover, kunnen niet toegestaan worden om het geheel of een deel van de plaatsen te bereiken waar de bijeenkomst plaatsvindt. Hij wordt aanbevolen om zich van te voren op de hoogte te brengen. 10 - Regeling vindt het reglement van orde van de plaatsen waar op de Dagen plaatsvinden om van toepassing te zijn. Het is aan de Deelnemer om kennis ervan te nemen voor het verloop van de Dagen waaraan hij deelneemt. De organisatoren reserveren zich de faculteit om deze regeling elk moment te wijzigen. De zending van de inschrijvingsvraag haalt onherroepelijke inwilliging en zonder voorbehoud van deze regeling af. 11 - Carburerend Geen enkele verdeling van brandstof in verband met de Dagen zal ingrijpen. Het is aan de Deelnemers om zich bij de stations dienst van hun keus te bevoorraden. 12 - Parkeren tijdens de Dagen zullen de voertuigen aan de plaats geparkeerd moeten worden die met het oog hierop door de organisatoren zal aangewezen worden.



De VROLIJKHEID
U zult aan vrije proeven op traject, een steun, ballades kunnen deelnemen, teneinde iedereen tevreden te stellen en dat deze 3 dagen een aangenaam moment is en voor iedereen herinneren. De zaterdag, echte commissarissen van mogelijkheid u zullen begeleiden om onder de veiligheidsmaximumomstandigheden te kunnen rijden. U zult kunnen evolueren en van 21 turbo van oorsprong aan Europa Cup zien evolueren. vrijdag en de zondag zullen de kalmere maar net zo hevig met georganiseerde toeristenrallys zijn om ander ding te ontdekken dan bouten. Het gebied van Châtre wordt eveneens voor zijn geschiedenis gekend, zijn schilderachtige en gevarieerde plaatsen.
Om erover terug te komen aan de zaterdag. Grote dag van animatie rond het traject met van Show van Stunt die door een team wordt verwezenlijkt, dat wereldrecordman in handen heeft, herhaaldelijk, doet TEAM SPY4TRICKS ons l eer om te komen niets die voor u. De verschillende verkiezingen zullen als mooiste die van 21 zowel van oorsprong georganiseerd worden als gewijzigd. De verschillende stands zullen u voorgesteld worden om het geheel te versieren. Een tombola zal met zeer talrijke partijen afkomstig uit onze particuliere partners en associatief georganiseerd worden. Ter plaatse zult u zich kunnen herstellen, maar als u het lokaal verkiest, difficultée u geen enkel om het restaurant te vinden dat hij u nodig is. U zult dus de keus voor u substenter hebben: van merguez frite aan de schotels van terroir

DE DOCUMENTATIE Aangezien u zich kunt betwijfelen, elke gebeurtenis aan een slag of ervan wij het bescheidenst mogelijk teneinde hebben willen toe te laten een maximum om aan dit grote feest deel te nemen. Alles wordt u wij het hopen het duidelijkst in de volgende documenten uitgelegd, die men natuurlijk zal moeten vullen en ons teneinde u terugsturen aan deze bijeenkomst in te schrijven. De BUITENLANDERS spreken in... Nu reeds zullen 40 getelde voertuigen de verplaatsing van Groot-Brittannië, België en Nederland doen. Onze buren en Nederlandse, Engelse en Belgische vrienden aarzelen niet om de verplaatsing te doen om zich bij ons aan te sluiten. Het ONDERDAK Betreffende het onderdak zult u in de documentatie een hele lijst van hotels vinden en van campings heeft de nabijheid. In het begin hadden wij een camping op het traject willen inrichten, maar deze leent zich niet op de beste manier die aan dit soort oefening is. De te maken kosten zouden veel te consequent voor een gering resultaat meer geweest zijn dan.


Het is voor dat die wij u adviseren om u van de nabijheidscampings van de bijeenkomst dichterbij te brengen die zeer een hoger comfort aanbieden dat wij hadden u kunnen voorstellen.

DE TARIEVEN Betreffende de tarieven synthetisés iedereen in deze tabel. Zoals u het de tarieven is voor 3 dagen en door auto en voor 2 personen ziet. zal bescheiden aanvullende bijdrage gevraagd worden die voor vergezelt. Gratuitée voor de kinderen is verkregen. Wij raden volgens uw mogelijkheden aan, om niet met kinderen in zeer lage leeftijd te komen. Immers leent het directe milieu zich niet tot de rust ten gevolge van de nabijheid van de auto's en het traject opdat zij zich veilig kunnen berusten en evolueren. Het tarief club door auto voor 2 personen: 45? Het normale tarief door auto voor 2 personen: 65? Vergezellend: 3?/aanvullende persoon De kinderen: gratis Wij hebben aan het administratieve papier een kleine hulp toegevoegd om een output op traject goed voor te bereiden, opdat deze een moment van plezier en niet van déconvenue is.



Aansprakelijkheidsformulier:







1) Ik neem van mijn eigen initiatief aan de Bijeenkomst van het 20 jaar van turbo Renault 21 deel die le18 19.20 Mei 2007, in hebbend perfecte kennis van de risico's in verband met de sportleiding op traject plaatsvindt.

2) Ik heb kennis van de reglementen van orde van toepassing op deze manifestatie genomen en ik verbind me ertoe om in alle punten de beschikkingen evenals de instructies ervan van de Organisator en van zijn partners te eerbiedigen.

3) Voor de toegang tot het traject van Châtre, getuig ik op de eer de eigenaar van het voertuig te zijn waarmee ik aan deze manifestatie deelneem of, bij gebrek aan, over een schriftelijke vergunning van de eigenaar beschikken om zijn voertuig in verband met deze manifestatie, titulair te zijn van een rijbewijs te gebruiken geldig B, bij mijn verzekeraar gecontroleerd hebben dat de verzekeringspolis van het voertuig goed dit soort activiteit of, bij gebrek aan, een uitbreiding van politie met het oog hierop toegestemd hebben bedekt. Ik erken medegedeeld te worden dat alle valse verklaring van mijn kant zich verantwoordelijk zou stellen.


4) Ik geef op op onherroepelijke wijze voor mijzelf, mijn hebbend rechten en iedere natuurlijke of niet-natuurlijke persoon die in mijn rechten subrogée, aan elk beroep van enkele natuur dat hij tegen de organisator van deze manifestatie, zijn partners (met inbegrip van met name de rechts-- of natuurlijke personen - zoals de ondernemers van de besturingsscholen of die de autotrajecten - hun structuren en materialen ter beschikking stellen), hun beambten, andere deelnemers en de verzekeraars van de verschillende natuurlijke personen en morele mikken hierboven is, voor elk materieel of lichamelijk letsel dan mijn begeleiders of ikzelf zouden kunnen ondergaan of aan derden ter gelegenheid van het verloop van deze verjaardag veroorzaken het



Feit........................................................................ Handtekening 1 (voorafgegaane handtekening van de vermelding "gelezen en goedgekeurd - goed voor overeenkomst")





Voorbereiding van de auto voor een output op traject


Op traject richten is fundamenteel geen gebruik waarvoor een auto van weg werd ontworpen. Weliswaar hebben de sportwagens bepaalde predispositie die ze toestaan om een dergelijk gebruik te overwegen. Nochtans moet men goed begrijpen dat het gebruik op mogelijkheid zal brengen om de auto in het uiterste geval van te beheren dit waar voor zij werd vervaardigd, en dat men dus bepaalde voorzorgen moet nemen om de stopzettende pech te vermijden, en zelfs het ongeval. De Club 21 TURBO FRANKRIJK geeft u dus deze enkele adviezen om het meest ergste te vermijden:


Het algemene onderhoud van de auto allereerst, de auto moet in perfecte stand en aan dag van onderhoud zijn. Het mindere gebrek kan dure en zelfs ernstige gevolgen hebben. Staat van de banden de banden vermijden nabij de grens van slijtage, want zij zullen snel op traject slijten, hetgeen een illegale en gevaarlijke situatie zal tot gevolg hebben om aan het huis binnen te komen: men heeft verschillende keer van de banden "aan het touw" aan het eind van de dag volgt gezien. Eveneens vermijden om met nieuwe banden "van weg" te komen, die het gevaar lopen om hun pavés te oververhitten en te zien getrokken worden. Ze verkiezen rond te hangen duizend kilometers op weg alvorens op mogelijkheid te komen. Dit geldt niet voor de speciale banden van soort Yokohama A032, A038 of A048.


Keus van de band verzetten de banden zich min of meer goed tegen een gebruik op mogelijkheid. Ziehier wat men in functie van de oorsprong van de band kan zeggen: Standaardbanden van reeks zijn Deze economische banden op traject te verbannen, want hun zeer harde gum zal snel oververhitten en zij zullen zeer snel per wieden verslechteren. A slechts bij de langzame omloop of parade gebruiken. De banden "prestatie" van auto van reeks Voorbeelden: Bridgestone S02, Pirelli Pzero, Yokohama AVS Sport, Michelin Paal Sport, enz... Het gaat daar om een goed compromis weg/pad alle tijd. Zij moeten zorgvuldig rondgehangen worden. Op mogelijkheid, zal men vermijden om te veel omloop aan de aanval (5 tot 10, niet meer) te doen, vooral met een auto van meer dan een ton, anders dreigt men ondanks alles de oververhitting en een snelle vernieling (getrokken gum).

De banden volgen gehomologeerd Voorbeelden: Yokohama A032, A038, A048, Advan Neova, Pirelli PZero C, Dunlop R, Avon: banden aan zachte gum afkomstig van de concurrentie, maar gehomologeerd voor een gebruik op weg. De banden idéals voor een output volgen, maar vrij duur en die snel op bepaalde auto's kunnen slijten. Op weg, kunnen bepaalde beperkingen van gebruik bestaan (bijvoorbeeld, zijn A038/A048 zeer middelmatig door sterke regen). Op mogelijkheid, zijn deze banden zeer efficiënt op de droogte en de lichte regen, en vrij gevoelig voor de temperatuur van de gum (systematisch verwarmen alvorens aan te vallen). Banden "racing" Deze banden worden specifiek voor de mogelijkheid ontwikkeld, en niet op open weg worden toegestaan. Zij vereisen om een bandenwerk in een accompagnatrice auto te brengen of om zijn auto op "een blad" te brengen. Deze uitrusting is niet noodzakelijk voor een output van soort "Club", en weinig door de differentiaal van prestatie aanbevolen die zij creëren tussen de auto's.




Oppompen van de band is de druk van oppompen van de banden een belangrijke parameter, die het gedrag van de auto evident beïnvloedt. Over het algemeen geringe is sur-gonflage noodzakelijk om de mogelijkheid (200 tot 300 gram aan de voorkant en aan de achterkant) te trotseren MAAR dit is niet waar voor alle auto's (voorbeeld = kiest Lotus S1, waar druk mogelijkheid dezelfde is dan voor de weg om 1,6 en 1,7 zeebaarzen). Aangezien deze informatie specifiek voor elk model is, wordt hij aanbevolen om zich bij de eigenaars van hetzelfde voertuig op de hoogte te brengen die reeds de ervaring van de mogelijkheid hebben. Het is zeer verstandig om met zichzelf een meetstok van betrouwbare druk, en indien mogelijk eveneens gonfleur te brengen.


Huwelijk Nutteloze Gum/Opschortingen om zeer zachte gummen met opschorting van reeks te stijgen, anders zullen de schokbrekers zeer snel sterven, want de snelheid van overgang in kromme is groter, en veel de wijdere bewegingen van kassa. Het best is gummen in afstemming op de kenmerken van uw opschortingen te hebben, en te doen evolueren eventueel tegelijkertijd de banden, de schokbrekers en de veren, die alles vormen die "de verbinding aan de bodem" vormt. Opschortingen Het regelen van de opschortingen (grootte van kassa, hoek van jacht, parallelisme, carrossage), de keus van de schokbrekers en de veren hebben een zeer belangrijke invloed op de kwaliteit van het gedrag van een auto. Bovendien is het regelen verschillend volgens de aard van de banden (voorbeeld: zachte gummen = meer het tegen carrossage). Wantrouwt u eveneens "brede" velgen, die wijzigen zonder dat u er mee het statische regelen van de opschortingen beseft (hebt u reeds over de koersdaling van de velgen?) willen spreken. Meer dan elders overal, mag men geen regelen "improviseren": metteurs aan het punt van de fabrieken zetten maanden om een goed compromis te vinden. Het amateurisme is hier de het meest ergste vijand

Een in elkaar gezette opschorting is slechter dan de oorsprong en kan u verzenden in de versiering naar de eerste snelle bocht! Het enige advies dat hebben kan geven is dus erop toe te zien dat de opschorting en zijn componenten van oorsprong, of in overeenstemming met een evolutie zijn die naar behoren door de fabrikanten wordt gehomologeerd, en vooral dat alle in goede stand is. Aarzelt niet om het regelen van uw opschortingen en de stand van uw schokbrekers te laten controleren voor de output door een erkend bedrijf. Op Lotus kiest en eist, de opschortingen hebben de zekere neiging om zich vrij snel in de war te brengen, en bovendien, slijten bepaalde componenten snel op mogelijkheid (knieschijven en circulaties met name). Men regelmatig moet dus deze componenten en regelen controleren.


Motor Hij moet aan dag van onderhoud zijn, met een recent olieverversen en een filter van olie (dat wil zeggen van minder dan een jaar, recenter als u veel in stad rolt). De kwaliteit van de olie: voor het traject, in graad (10W50 of 15W60) verkiezen te stijgen en een synthetische olie 100% gebruiken om te vermijden om de motor te beschadigen. Op dezelfde manier filter aan moet de lucht schoon zijn en het schoongemaakte toelatingstraject. Het traject van afkoeling van water moet in perfecte stand (de auto zal veel verwarmen) zijn, en het kan nuttig zijn om een aanvullende koeler van olie te stijgen. Voor de turbo motoren, denken om een langzame omloop te doen aan het einde van elke reeks om de turbine te laten afkoelen en turbo behouden.


Remmen De remmen zijn het deel van de auto die meer op mogelijkheid zal lijden. Men moet met plaatjes in goede stand komen, niet beperkt erover van slijtage. Als u nieuwe plaatjes hebt, zorgvuldig moet men ze inrijden voor gebruik, door verschillende progressief remmen uit te voeren vervolgens twee of drie groot remmen sinds hoge snelheden. De vloeistof van remmen moet gezuiverd te worden. Hij moet systematisch ieder jaar veranderd worden minstens als u een een beetje traject doet. De koppelingsbestelling in het voorbijgaan eveneens zuiveren, als zij hydraulisch is. Het kan nuttig zijn om de vloeistof van oorsprong te vervangen (DOT 4) door verenigbare vloeistof DOT 5.1 of DOT 5.5 aan hoger niveau van koken. Het is niet duur en dat kan u vele verveling vermijden, vooral als u een zware auto hebt. Vermijdt echter de vloeistof van remmen concurrentie (soort AP 600) want hij is niet- mengbaar met de agressieve vloeistof van oorsprong en voor de verbindingsstukken. Als men "moet pompen" om een decent remmen te verkrijgen, is het dat er bellen in het traject zijn, en men volkomen moet de vloeistof zuiveren en zelfs vervangen: een zwarte vloeistof in de fles betekent dat hij al lang zijn datum van doeltreffendheidsgrens heeft overschreden! Als u vaker een output mogelijkheden doet, zult u dan plaatjes "kunnen verkiezen te stijgen fast road" (snelle weg, soort PAGID RS14, Ferodo DS2000/DS2500). Deze plaatjes zijn meer efficiënt en meer verdragend dan de plaatjes van oorsprong, maar doen iets meer geluidshinder en kunnen iets minder efficiënt zijn aan kou. Zij trouwen in het algemeen goed met de schijven van remmen van oorsprong. Eens in temperatuur, hebben zij een betere wrijvingsfactor dan de normale plaatjes van weg. Bijgevolg loopt u het gevaar de wielen te blokkeren gemakkelijker: men moet dus gevoelig voor het remmen zijn en/of denken om te doen evolueren het geheel banden/opschortingen om de aanhechting te verbeteren.

Vermijdt daarentegen de plaatjes "racing" aan hoog niveau van wrijving (PAGID RS15, Ferodo DS3000, EBC RedStuff), want zij vereisen om de schijven van rem, de banden en de opschortingen te veranderen. Zonder dat, zullen de schijven zeer snel slijten en de wielen zich aan alles gaat blokkeren. Brandblusapparaat is het ongelukkig te zeggen, maar het gebeurt dat Lotus vuur nemen! Op mogelijkheid, wordt de motorafdeling en de auto oververhit die aan zijn grenzen wordt geduwd, eveneens kan dit soort incident aankomen. Hij wordt dus aanbevolen om aan reikwijdte van handen van een efficiënt brandblusapparaat te beschikken. Een model van voldoende capaciteit kiezen (1 kg is een strikt minimum) en vooral, het zal kunnen gebruiken. Om vlammen te blussen, vooral met een klein brandblusapparaat, moet men de basis en de bron van de vlammen aanvallen. Het brandblusapparaat moet stevig in de cockpit gestuwd, en niet gelaten worden onderin de kist.


Zetels De zetels zijn groot van levensbelang om een goede positie van leiding en een goede handhaving van de piloot te waarborgen. Niets van onaangenamer dan om zich aan het stuur in de bochten te moeten grijpen! Als de zetels van oorsprong slecht in zij handhaven, kan het nuttig zijn om ze te laten opvullen of door meer omhullende zetels vervangen. De niet- réglables zetels vermijden als zij een te liggend dossier hebben (lopend in GT laag type Lotus Europa en Geest). In désespoir van oorzaak, zult u kunnen voorzien zich van een beschermt knie (stijl daarvan die door roller worden gebruikt, skaters) want als u uitglijdt, is het uw linkse knie die u in bocht zal stutten door zich tegen het portier te steunen, en u zult recht op prachtig blauw aan het eind van de dag hebben!


Kan de riemen van veiligheid D.w.z triviaal lijken, maar uw auto met veiligheidsriemen moet uitgerust worden! Zij moeten zijn in goede stand en stevig gestuwd. Nutteloos om paardetuigen van wedloop te laten stijgen, zal een goede riem van oorsprong voldoen om te beginnen! In geval van montage van paardetuigen, houdt in gedachten dat zelfs de gehomologeerde paardetuigen niet worden gehomologeerd op weg VERTROUWDE: de bereden politie zal u notulen kunnen opzetten (het is aangekomen). Binnen de cockpit D.w.z kan triviaal eveneens lijken, maar een te doen ding is uw cockpit van alles die geschikt zou zijn om er (kleine chienchien die goedendag op het achter strand, de doos van kleenex, de Parijse gids van voorsteden... zegt). dat alles rond te lopen is geschikt om in dodelijke projectielen in geval van plotseling remmen te veranderen of van output van weg schoon te maken. Voorbereiding van de piloot aangezien voor de auto, is het nodig om zich ervan te overtuigen dat de uitrusting van de piloot adequaat is? De haven van de helm en de veiligheidsriem is verplicht op traject voor de piloot en de passagier. De helmen moeten NF gehomologeerd worden. De open helmen ("straal") worden toegestaan. Houdt in gedachten dat een volledige helm een betere bescherming in geval van ongeval vormt dan een open helm.

Draagt soepele schoenen, die de voet en zonder overvolle zool houden. De brandvrije bottines van concurrentie zijn niet uitstekend verplicht, maar passen. Zij zijn zeer meer aan de manier! ? Draagt een lichte houding wanneer u richt, om een goede vrijheid van bewegingen (niet doudoune!) te houden. Het brandvrije houden van wedloop is niet noodzakelijk? Opgelet: Bepaalde trajecten staan de haven van short of houding met naakte armen niet toe. Haalt minstens dekkende houdingen af als hulp als de organisator ze eist? De haven van handschoenen is niet verplicht, maar kan nuttig blijken als u van de palmen uitlekt? Het spreekt vanzelf dat de piloot in vorm moet zijn en niet onder de invloed van alkohol moet, stupéfiant of geneesmiddelen zijn die een verlies van aandacht veroorzaken.


Verzekeringen

De Club beschikt over een verzekering wettelijke aansprakelijkheid organisator voor alle output die hij organiseert? Het traject en de Club 21 Turbo Frankrijk laten systematisch een verantwoordelijkheidskwijting die ze losmaakt, van elk beroep vullen in geval van ongeval. De toegang tot de mogelijkheid is niet mogelijk zonder dat deze (of deze) kwijtingen werden gevuld en door de bestuurders van de voertuigen en de eventuele passagiers ondertekend. Het feit dat u dit soort kwijting ondertekende klaart echter de organisatoren van hun wettelijke verantwoordelijkheden als organisatoren niet in.


De eigenaar van het voertuig, de piloot en de passagiers moeten minstens over een verzekering wettelijke aansprakelijkheid beschikken. Wat de eigenaar betreft, vermeld moet worden dat bedekt het merendeel van de klassieke verzekeringscontracten de sport- of getimde proeven niet. Aangezien de vergaderingen van soort "Club" noch de sportproeven zijn, noch van de getimde proeven, moeten zij normaal bedekt worden door een klassieke verzekering. Het is echter aan de eigenaar van het voertuig om zich ervan te overtuigen dat vergaderingen niet expliciet van de garanties worden uitgesloten (men moet het contract lezen). Bovendien raadt de Club aan om direct bij uw makelaar of verzekeraar te controleren om zijn overeenkomst te verkrijgen. In het geval dat dat probleem vormt.


Op het Traject Algemene Organisatie? De auto's moeten parquées in paddock die voor de deelnemers is gereserveerd, die door de organisator zal aangewezen worden. Zij verlaten het slechts om op de mogelijkheid te gaan richten en moeten paddock reïntegreren na hun reeks omloop? Over het algemeen moeten de bestuurders een hoffelijke en eerbiedige leiding hebben van de veiligheid. Iedere deelnemer die niet deze regel zal eerbiedigen zal zijn formeel verwittigd door de organisator, en uitgesloten van de output in geval van récidive, zonder mogelijkheid van vergoeding van de opgelopen kosten? Hij wordt aan elke deelnemer gevraagd om de instructies van de organisatoren scrupuleus te eerbiedigen, en om met name aan de briefing in het begin van de dag deel te nemen, alvorens de mogelijkheid te nemen.

Alvorens op het traject te richten? Een plan van de mogelijkheid is in het algemeen beschikbaar: goed het leren en zich van de gevaarlijke plaatsen op de hoogte brengen alvorens de mogelijkheid te nemen? Zich van de omwentelingsrichting van de mogelijkheid op de hoogte brengen alvorens zich te verplichten! Probeert de ervaren piloten dichterbij te komen, teneinde u de ideale banen en de voornaamste moeilijkheden te laten uitleggen? Aarzelt niet om in passagier van een ervaren piloot te stijgen teneinde goed te zien waar en hoe voorbijgaan.

Op mogelijkheid? In het begin van de dag richten en langzaam de banen leren zonder de prestatie te zoeken? Eerbiedigt het ontwerp van het traject, neemt geen kortere weg? Houdt u niet op de mogelijkheid, behalve geval van overmacht (ongeval, pech) tegen. ? In zo'n geval, probeert de auto op te ruimen ver van de banen, en wacht op hulp? De VERBODEN achteruitgang of demi-tour zijn: als u de zone van toegang aan de stands overschrijdt, gedaan een omloop het meer! ? De verandering van bestuurder of de lading van passagiers zijn mogelijk slechts in paddock of de stands? Over het algemeen maken een soepele leiding en de smelt het mogelijk om veel sneller te zijn dan een gestoten leiding? Elke verandering van plotselinge directie absoluut vermijden. Voor de overschrijdingen, de volgende regel eerbiedigen:

De langzame auto's houden hun baan? De snelle auto's verdubbelen met voorzichtigheid? In uw achteruitkijkspiegels regelmatig controleren dat een andere auto zich niet erop voorbereidt om u te verdubbelen? Niet "bouchonnez" niet! Als een auto niet achter u is en zoekt om u voorbij te gaan, is het dat zij sneller is. Laat het voorbijgaan in een plaats zonder gevaar door uw behandeling aan te duiden. Men leert goed beter door een auto te volgen eerder dan door aan het vooraf te gaan (men kan de banen, de punten van remmen observeren, enz...). ? Om zich te laten overschrijden, moet men zijn snelheid matigen en buiten de baan zich opruimen door op zijn behandeling met het signaal te wijzen. Nutteloos echter om plotseling te remmen. Men moet met het signaal de directie aangeven die men zal nemen zichzelf (men laat zich dus andere kant voorbijgaan). Bijvoorbeeld, zet men het signaal aan de rechterkant en men drukt aan de rechterkant vast om zich via de linkerkant te laten gaan. Voor de auto's die niet over signaal (formules) beschikken, geeft de piloot met de arm en de hand de kant aan waar hij zich moet laten voorbijgaan (de linkse kant tonen om zich via de linkerkant te laten gaan De overschrijdingen moeten slechts zich in zones doen waar de veiligheid goed is. Men overschrijdt niet te midden van een kromme, of in een opeenvolging van bochten, behalve als de bestuurder van de vorige auto heeft zich op de kant opgeruimd en zijn voornemen getoond om zich te laten voorbijgaan (flikkerend, beweging van de arm). ? In geval van ongeval in overschrijdingsprocedure, zal de verantwoordelijkheid van de auto die verdubbelt verplicht worden. Hij behoort hem dus om zich ervan te overtuigen dat de overschrijding veilig kan plaatsvinden alvorens met de behandeling te beginnen? Rolt geen bumpers tegen bumpers. In geval van verlies van controle van het voertuig dat aan u voorafgaat, hebben u moeten de tijd om te reageren om het te vermijden en te remmen? Als uw auto door in hoofd aan staart, grondig ontkoppelt en remt. Wacht op dat de auto stopt en vertrekt snel weer. Het feit om te ontkoppelen moet het mogelijk maken om aan de motor te vermijden om te stutten, en dus om te kunnen prompt weer vertrekken? Als ondanks alles, stut u, probeert weer te vertrekken. Bepaalde auto's worden uitgerust met zekering die de auto verhinderen om redémarrer als de traagheidsreceptor een situatie van ongeval heeft ontdekt (het is het geval van Lotus kiest en Geest).

Als de auto niet kan weer vertrekken, als zij in pont aan de zand is, of als zij vervolg aan een schok wordt beschadigd, gaat van de auto weg en stelt ver u ervan bordure van mogelijkheid vrij voor uw auto automatisch in teneinde het ongeval aan de andere piloten aan te duiden. Wacht op de bijstand van de organisator om uw auto terug te brengen? Als u richt en wat voor komt een ongeval voor u, remt om te vermijden om, en komt aan gematigde snelheid aan paddock binnen om het ongeval aan de organisatoren aan te duiden geïmpliceerd te worden? Na een reeks snelle omloop, wordt hij aanbevolen om op een omloop aan gematigde snelheid te eindigen teneinde de motor en de remmen het mogelijk te maken om af te koelen. Houdt onmiddellijk niet uw motor tegen na wezen dat aan paddock is ingegaan, laat het richten aan het stationair draaien enkele momenten. Een direct arrest zou interne organen kunnen beschadigen (met name op de turbo motoren). ? Om aan de stands aan verlaagde snelheid binnen te komen, moet men op de kant buiten de banen vast drukken en zijn clignotants vuren zetten "warnings", of de arm (formules) opheffen.
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383
Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

In uw achteruitkijkspiegels regelmatig controleren dat een andere auto zich niet erop voorbereidt om u te verdubbelen? Niet "bouchonnez" niet! Als een auto niet achter u is en zoekt om u voorbij te gaan, is het dat zij sneller is.

Whe he he :klop:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

aardig lapje tekst jo ...met het handje vertaald ?
ga het zo ff lezen (Y)
Gast

nope, alta vista babelfisch gebruikt. Was me net iets te lang om vrij te vertalen om 7 uur zondagochtend.

Wat ik niet echt kan terug vinden zijn de prijzen voor de meeting als je niet gaat rijden op het circuit. Daarop heb ik iofreeman (xavier) een mailtje gestuurd en hoop dat ie daar vandaag duidelijkheid in brengt.
Gast

Hessel schreef:In uw achteruitkijkspiegels regelmatig controleren dat een andere auto zich niet erop voorbereidt om u te verdubbelen? Niet "bouchonnez" niet! Als een auto niet achter u is en zoekt om u voorbij te gaan, is het dat zij sneller is.

Whe he he :klop:
jah, en je mag geen slicks leggen maar wel de 032,038 advans :lol:
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383
Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Houdt onmiddellijk niet uw motor tegen na wezen dat aan paddock is ingegaan, laat het richten aan het stationair draaien enkele momenten. Een direct arrest zou interne organen kunnen beschadigen (met name op de turbo motoren).

Briljant :klop:

Zet niet meteen uw motor uit nadat u de paddock bent ingereden, laat de motor nog enkele momenten stationair draaien. Het direct afzetten van de motor zou motorschade kunnen veroorzaken (met name bij turbo motoren). :ja:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Gast

Jochem de Haas schreef:Een beetje frans gaat wel .....maar dit gaat mij ff te ver hahaha
Euh ik weet niet hoe de prijzen daar liggen .....qua hotels

En bedoel je 65/45 euro om toegang te hebben tot de meeting of om op het cicuit te mogen rijden ?

Sorry wij zijn ( lees IK ) een domme hollander's he :wink:
owkeej:

dit is het antwoord vanuit frankrijk:

Hallo Jo

het spijt me maar de prijs is voor de huur van het circuit en alles wat er rond hangt zijnde veiligheid(smensen), geluidsinstallatie, wc's, stuntteam en veel veel meer. Circuitgebruik of niet, de prijs blijft hetzelfde. Wij hopen dat jullie leden begrijpen dat dergelijke organisatie een prijs heeft.

Ik leg uw vraag voor bij de rest van de club maar ik denk dat 45€ voor de 3dagen niet veel, beter gezegd, weinig is. Momenteel is het reeds 45€ ipv 65€ voor jullie.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

o gaat mij ook niet om de 45 euro maar gewoon om misverstanden te voorkomen ......45 euro is gewoon goed te doen (Y)
Ik dank u
Marcel J.
Berichten: 1547
Lid geworden op: vr 25 apr 2003 8:30

Zit ik nog altijd met de vraag van betaling?! Ik wil die fransoos wel ff een of andere cheque in elkaar draaien, maar ik heb die dingen al jaren niet meer. Kunnen we ook het geld overmaken?!

Het hotel maakt mij niet zoveel uit, hoeft geen **** hotel te zijn.


De banden "prestatie" van auto van reeks Voorbeelden: Bridgestone S02, Pirelli Pzero, Yokohama AVS Sport, Michelin Paal Sport, enz...
aparte band :p
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Dat formulier dat je hierboven hebt afgebeeld ...met je dat invullen ? is dat ergens te downloaden ?
Wat moet je verder nog doen om er heen te kunnen?
Marcel J.
Berichten: 1547
Lid geworden op: vr 25 apr 2003 8:30

Jochem de Haas schreef:Dat formulier dat je hierboven hebt afgebeeld ...met je dat invullen ? is dat ergens te downloaden ?
Wat moet je verder nog doen om er heen te kunnen?
Formuliestaat op:

http://21turbo.com/phpBB2/viewtopic.php ... highlight=


dat moet je invullen en opsturen.

Maar dat is in "mijn" frans :wink:
Gast

het formulier dat ik neergezet heb , daar staan de betekenis en vertaling bij zodanig dat daar geen misverstanden over zijn.

je mag het ook doorsturen naar mij toe.
Gast

ow, en ik heb een accor gevonden op 35 km van het circuit aan 34 € per kamer (66 kamers beschikbaar)

OF

op 600 meter van het circuit is ook een hotel...

http://www.viamichelin.fr/viamichelin/f ... 0Mg__&c40=

klik op de blauwe pijltjes !
Gast

Belgium

Jo x1 21t
Youri ?

(komen nog minstens 4 aanmeldingen bij)

Holland

Dennis 1x 21tq
Maarten/Gilbert 1x 21tq
- Robbert001
- HugoR21 & Sabrina
- oldskool
- broer oldskool???
- Haas & Merijn (cliogtt en 5gtt of 1 van beiden)
- Marcel & Vivianne (een of andere reno)
- Jochem & Chris(kans is zeer groot )


UK

lyn x1 21t
paul rombaut x1 21t
steve kentish x1 21t
craig righton x1 21t
Roger and 1x21T (may have passenger)
Phil 1x21t (may have passenger)
Jon Cooke 1 x 21t
Ellis 1 x 21t
hassell pray to the gods 1x 21t if not the poxy citroen
johnspin 1x21t if clutch is sorted.
Tony Maddocks 1x21t if everything is sorted
Joff n k8 - just one car (quadra, hopefully)
la21t x1 21t
moggy x1 (not sure on car or shotgun but i'll be there)
Paul Beckett + other half + 1x21tq if its all finnished and running ok.
scouser x1 (hopefully in project beast but otherwise quaddie will have to do!)
Sibbers+Rabson, a Quaddie and a mag camera crew (fingers crossed)

ondertussen zijn hier(uk) nog 7 aanmeldingen bijgekomen
Gast

heeft iedereen reeds een beetje beslist wat we gaan doen van hotel ?
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

hotel 34 euro op 35 km klinkt goed .....tenzij er alternatieven zijn ?
Ik pas me wel aan ..zolang het maar geen 100 euro per nacht o.i.d word
Gast

op 600 meter zit 1 voor 45€/kamer. Mssn overwegen om die te nemen ? 11 € verrijden we ook zowieso op 70 km (heen en terug).

Das nummer 1 op de michelin kaart:

Michelinkaart
Marcel J.
Berichten: 1547
Lid geworden op: vr 25 apr 2003 8:30

Ik vind het prima!! (Y) Is misschien ook leuk waker worden :D

@Jo: die inschrijving moeten we dat faxen naar jou?! En hoe zit het nu met betalen?! :~
Gast

de molen draait traag daar in France...hoop dit zo spoedig mogelijk te kunnen beantwoorden.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

O dat hotel is ook goed (die van 45 euro).....had niet verder gekeken
dennisvr
Über-Spammer
Berichten: 10115
Lid geworden op: za 20 apr 2002 0:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Jo: wij 6 (m&j&g&m&w&d) zoeken een eigen onderkomen, we maken er namelijk een vakantie van ;)
Hugo-R21
Berichten: 340
Lid geworden op: vr 18 jul 2003 11:16
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Dat T-shirt waar kan ik dat bestellen bij jouw Jo?

En idd liever 600 meter lekker makkelijk ook als je weer even terug wil naar je hotel tijdens die dagen!

Alleen dat van dat formulier is mij nog niet helemaal duidenlijk wat nu te doen.
Gesloten