[D] RTC Goes Kreuztage 2007 Chattopic

Gesloten
RoyH
Berichten: 1467
Lid geworden op: za 28 okt 2006 15:31
Locatie: Beek

Ik neem Gabri mee maar moeten alleen even een opstapplaats vinden, zeker als wij over Duitsland rijden....
Reno-loos
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Jah, met wie komt gabri dan naar het zuiden?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gabri van der Veen
Über-Spammer
Berichten: 12475
Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
Locatie: Leeuwarden

met de 21 naar nijmegen donderdag.
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

@ riël: (Y) Ik ga proberen rond die tijd daar te zijn, heb het tel.nr van Ronnie dus we houden contact. :)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
marcel16v
Berichten: 1376
Lid geworden op: vr 7 mar 2003 21:27
Locatie: Deutschland

Ronnie schreef:Even een vraag aan Edwin of Marcel: Jullie lunchen altijd in Kassel?

Heb je een adres van die tent daar?



Heb net met Arno afgesproken dat we het zo proberen te doen, dat zij via enschede/osnabrück rijden en dan naar beneden richting Kassel. Zodat we daar samen komen en evt ook lunchen, lijkt me geen verkeerd plan.

Wij drinken daar normaal dan altijd even een kop koffie en gooien de tank weer vol, parkeerplaats heet "Am Biggenkopf". http://www.am-biggenkopf.de/
RoyH
Berichten: 1467
Lid geworden op: za 28 okt 2006 15:31
Locatie: Beek

Gabri heb jij een manier om tot in Moers te komen? Aangezien wij over Duitsland er heen gaan ivm de Napoleonsbaand etc...

Wellicht bij iemand wat half onder de bagage en dan kun je bij mij normaal zitten? :P
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

RoyH schreef:Gabri heb jij een manier om tot in Moers te komen? Aangezien wij over Duitsland er heen gaan ivm de Napoleonsbaand etc...

Wellicht bij iemand wat half onder de bagage en dan kun je bij mij normaal zitten? :P
Dit is geregeld Roy, we treffen Gabri in Moers.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
RoyH
Berichten: 1467
Lid geworden op: za 28 okt 2006 15:31
Locatie: Beek

Perfect (Y)

Ik heb er zin in :D Morgen tussen het werk en een verjaardag nog wat stof op de plankjes en terug op de deur ermee :) En nog langs het tankstation voor een stofzuiger want die van ons is kaput gegaan deze week :p
Reno-loos
RoyH
Berichten: 1467
Lid geworden op: za 28 okt 2006 15:31
Locatie: Beek

Oh die kabel trouwens niet vergeten... vanavond toch maar eens wat spullen klaar leggen... moet ik nog iets meenemen van gereedschap Riël (behalve de standaard torx :P)?
Reno-loos
Rianne RT
Berichten: 1260
Lid geworden op: di 19 jul 2005 13:20
Locatie: Born

Neem jij de BBQ mee?
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
RoyH
Berichten: 1467
Lid geworden op: za 28 okt 2006 15:31
Locatie: Beek

Yup, staat al klaar met het gasflesje, alleen is een beetje onduidelijk hoe vol dit nog is maar bij de grote tankstations kun je dit normaal wel laten bijvullen/omruilen voor een nieuwe fles dus dat moet geen problemen opleveren.

Ik weet niet met hoeveel man we willen BBQ'en maar anders moet er wel een 2e mee (misschien een wegwerp bbq te koop daar?), hij is niet enorm groot namelijk maar ik heb m wel eens gebruikt voor 6-10 man dus.
Reno-loos
Rianne RT
Berichten: 1260
Lid geworden op: di 19 jul 2005 13:20
Locatie: Born

Als iemand nog een BBQ heeft kan hij die wel meenemen ja, Riel en ik hebben er jammer genoeg geen...
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
RoyH
Berichten: 1467
Lid geworden op: za 28 okt 2006 15:31
Locatie: Beek

Ach komt wel goed :) Ik zal trouwens thuis eens kijken voor servetten, plastic bestek en plastic borden, ook wel makkelijk.
Reno-loos
cyberdanny
Berichten: 1753
Lid geworden op: za 2 jul 2005 16:21
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Sittard

Aggregaat heb ik geregeld, moet ik morgen even ophalen bij Boels! Ilona heeft een grote koelbox geregeld en ik neem nog een radio mee! :p
RoyH
Berichten: 1467
Lid geworden op: za 28 okt 2006 15:31
Locatie: Beek

haha wie neemt de Tv en dvd speler mee? :P wel makkelijk voor het bier inderdaad (Y) :)
Reno-loos
cyberdanny
Berichten: 1753
Lid geworden op: za 2 jul 2005 16:21
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Sittard

RoyH schreef:haha wie neemt de Tv en dvd speler mee? :P wel makkelijk voor het bier inderdaad (Y) :)
die heb ik helaas ook bij me...wel maar met 7" scherm maja :wink:
Maarten
Berichten: 1402
Lid geworden op: do 5 aug 2004 15:30
Locatie: NL

Ik neem aan dat we voldoende pitstops maken en gezien het feit we met meerdere auto's rijden een normale snelheid rijden!!??
RENAULT CLIO III
Projecttopic
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Hoe doen we dat met het bier? Wij hebben waarschijnelijk verrekte weinig ruimte over in de auto. :~
Marcel (Mr. Bacardi Cola)
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
Locatie: Sappemeer

Ronnie schreef:Hoe doen we dat met het bier? Wij hebben waarschijnelijk verrekte weinig ruimte over in de auto. :~
In Duitsland hebben ze ook winkels hoor :wink: :p
RoyH
Berichten: 1467
Lid geworden op: za 28 okt 2006 15:31
Locatie: Beek

Maarten schreef:Ik neem aan dat we voldoende pitstops maken en gezien het feit we met meerdere auto's rijden een normale snelheid rijden!!??
Ja lijkt me wel, lijkt me ook niet echt verstandig om met vol geladen auto's hard te gaan rijden op onbekende weg. En we zullen wel moeten met pitstops: Riel komt anders niet ver :P

En de 3/4 van ons rookt maar niet in de auto dus wij stoppen wel ;)
Reno-loos
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

RoyH schreef:Ach komt wel goed :) Ik zal trouwens thuis eens kijken voor servetten, plastic bestek en plastic borden, ook wel makkelijk.
Ja, die neem je mee?


We rijden inderdaad gewoon kalm aan. Neemt niet weg dat wanneer ik 10km freie Strecke voor mijn neus heb en RoyH enthousiast langs komt, hm even een poepie laat ruiken :lol: bedoel, we zitten wel op de Autobahn he :lol:
Maar we proberen daarbij gewoon wat bij elkaar te blijven.


Ik geef wel een info sheet voor morgen, ok? De route ga ik nu niet printen, we rijden gewoon aan met zijn alles. Ik zet dan ook op met welke auto's we samen zijn dan weten we gauw wanneer iemand mist.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
RoyH
Berichten: 1467
Lid geworden op: za 28 okt 2006 15:31
Locatie: Beek

Ik neem bestek, borden en keukenrol/servetten mee, ook een rol vuilniszakken dan voor de rotzooi.

Hehe eens kijken wat dat hok kan daar in Duitsland :D ik weet toch niet hoe hard ik ga op de heenweg :P

Heeft iemand trouwens nog wat uren in de aanbieding voor vandaag? Kom er te kort :P

Straks nog olie halen voor de zekerheid en even peilen. Laatst wel 2L bij gegooid maar ik heb geloof ik ergens een heel klein lek. Koelvloeistof nog even checken, en ook niet onbelangrijk: alle spullen pakken en inladen :smoke:

:foto: ligt ook klaar ^^
Reno-loos
cyberdanny
Berichten: 1753
Lid geworden op: za 2 jul 2005 16:21
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Sittard

RoyH schreef:Ik neem bestek, borden en keukenrol/servetten mee, ook een rol vuilniszakken dan voor de rotzooi.

Hehe eens kijken wat dat hok kan daar in Duitsland :D ik weet toch niet hoe hard ik ga op de heenweg :P

Heeft iemand trouwens nog wat uren in de aanbieding voor vandaag? Kom er te kort :P

Straks nog olie halen voor de zekerheid en even peilen. Laatst wel 2L bij gegooid maar ik heb geloof ik ergens een heel klein lek. Koelvloeistof nog even checken, en ook niet onbelangrijk: alle spullen pakken en inladen :smoke:

:foto: ligt ook klaar ^^
Niet stressen hé, ook al uren tekort, ik ben eens benieuwd hoelaat ik in mijn nest lig... :p
RoyH
Berichten: 1467
Lid geworden op: za 28 okt 2006 15:31
Locatie: Beek

Schei uit, ik moet ook nog naar een verjaardag en de auto poetsen *aaarg* :P

Ik denk dat ik maar zonder plankjes op de deuren rij, die komen er na wel weer :)
cyberdanny
Berichten: 1753
Lid geworden op: za 2 jul 2005 16:21
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Sittard

RoyH schreef:Schei uit, ik moet ook nog naar een verjaardag en de auto poetsen *aaarg* :P

Ik denk dat ik maar zonder plankjes op de deuren rij, die komen er na wel weer :)
Als ik jou was ging ik een andere dag naar dat feest. dan had je die plankjes op de deuren kunnen monteren. :)
RoyH
Berichten: 1467
Lid geworden op: za 28 okt 2006 15:31
Locatie: Beek

Hehe tis mijn schoonbroer, maar ik heb al gezegd dat ik maar even klaarkom, maar ik ga proberen om me van te voren nog te wixen.

Edit: Riël verkracht je eigen teksten maar laat die van mij met rust :P
Laatst gewijzigd door RoyH op do 12 jul 2007 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

:~ :~
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
RoyH
Berichten: 1467
Lid geworden op: za 28 okt 2006 15:31
Locatie: Beek

En stop jij eens met je mod rechten te misbruiken! Schweinhund! :P
Reno-loos
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Oops, moest een quoteje zijn.
Soms klik ik per ongeluk op de 'EDIT' knop :D
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
cyberdanny
Berichten: 1753
Lid geworden op: za 2 jul 2005 16:21
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Sittard

RoyH schreef:En stop jij eens met je mod rechten te misbruiken! Schweinhund! :P
:gun: :p
RoyH
Berichten: 1467
Lid geworden op: za 28 okt 2006 15:31
Locatie: Beek

allo allo :D

pfff nog 34 minuten....
Reno-loos
edwin19
Berichten: 1791
Lid geworden op: za 9 aug 2003 13:16
Locatie: Veendam
Contacteer:

ik moet zo zelfs nog de laatste onderdelen spuiten..... maar stress is er totaal niet 8) :)
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

:lol:
Rammi
Berichten: 947
Lid geworden op: do 4 mei 2006 20:11
Locatie: Vierlingsbeek

De spullen zijn gepakt. Nog ff wat slapen en dan ben ik er klaar voor!:D
Gesloten