Kreuztage 2009 : 17 t/m 19 Juli 2009

Gesloten
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Heb er nu al zin in :smile:

Maar dan moeten we wel meer doen aan de aankleding van de tenten enz. (Y)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Bij de grens ff bord met "Niederlande" uit de grond trekken of nette bordjes waarvan je geen "..... Anal" kan maken
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Vondt het dit jaar een beetje tegenvallen, maar heb toch zekers weer zin in volgend jaar! :beer: (Y)
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

MartijnG schreef:Heb er nu al zin in :smile:

Maar dan moeten we wel meer doen aan de aankleding van de tenten enz. (Y)
Ja dat plan hadden we ook, alleen was het ten eerste al een pleurisgedoe om de grote RTC tent vanuit Leerdam naar het noorden te krijgen. Dat is niet gelukt, dus hebben we maar 2 kleine partytenten meegenomen.

En ten tweede had blijkbaar niemand er aan gedacht of rekening mee gehouden, dus toen wij door een pechgeval later ter plaatse kwamen, was alles al volgebouwd en kwam er van het "Kamp Holland" idee niks terecht.
De grote RTC tent had sowieso niet gepast.

En helaas is er van onze 'reservering' van de autoplekken ook niks terecht gekomen. Wij ('regio Noord' om het zo maar te zeggen) hebben geld gelapt om biertjes te regelen voor die gasten van het 19 16V forum, zodat zij de hele bocht (net al vorig jaar) tijdig zouden afzetten voor ons.
Jammer genoeg hebben onze Duitse 'discoburen' deze afzetting gewoon weg gehaald zodat zij er met hun auto's kwamen te staan.
Voor niks dus bier aan de 19 16V gasten gegeven, die hadden we beter zelf kunnen opdrinken. (N)

Dus volgend jaar maar minimaal een dag eerder ter plaatse zijn en in een hotelletje in de buurt overnachten, zodat we meer zekerheid hebben van een Hollandse hoek. :grin:
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Vorige keren heeft mijnheer Hendrik er zelf nog voor ons op toegezien dat die plek vrij was, dus dat wellicht ook maar weer regelen :)

Denk dat ik er volgend jaar ook weer bij ben :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
marcel16v
Berichten: 1376
Lid geworden op: vr 7 mar 2003 21:27
Locatie: Deutschland

Riël Notermans schreef:Vorige keren heeft mijnheer Hendrik er zelf nog voor ons op toegezien dat die plek vrij was, dus dat wellicht ook maar weer regelen :)

Denk dat ik er volgend jaar ook weer bij ben :p
Riel, via Hendrik is de plaats voor ons afgezet door de mensen achter Lagunascene.de en de Fun Car Factory, voor hen was dan ook het bier. Helaas is door dezelfde Hendrik nadat de de mensen uit Leipzig hadden geklaagd, onze plek aan hen vergeven, ondanks dat meerdere keren is besproken dat dit niet zou gebeuren. Met de mensen van deze club heb ik persoonlijk dit jaar dan ook geen woord gewisseld, terwijl zij vorig jaar een stuk spraakzamer waren.

Helaas is de moeite vooraf dan ook deels vergeefs geweest, de plek waar de auto's stonden was wel goed ondanks dat de plek voor de tenten minder was.
Ik heb met de heren gesproken over het feit dat het reserveren van plaatsen dit jaar compleet uit de hand is gelopen en dat men bij de organisatie erop ging aandringen dat dit in de toekomst anders zal moeten gebeuren.

Ik persoonlijk ben inmiddels wel tot de conclusie gekomen dat de enigste manier waarop de NL delegatie de plek in hoek kan krijgen, is door er twee weken van te voren borden neer te zetten en deze dagelijks te controleren. Daarnaast moet men er dan vanaf woensdagmiddag gaan kamperen. Als er mensen zich vrijwillig melden, graag!



@Willeon,
Het bier zou toch vanuit de drie deelnemende clubs ter beschikking worden gesteld, kan toch niet de bedoeling zijn dat een enkeling dit uit eigen portomonnee betaald?!
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

marcel16v schreef:
Riël Notermans schreef:Vorige keren heeft mijnheer Hendrik er zelf nog voor ons op toegezien dat die plek vrij was, dus dat wellicht ook maar weer regelen :)

Denk dat ik er volgend jaar ook weer bij ben :p
Riel, via Hendrik is de plaats voor ons afgezet door de mensen achter Lagunascene.de en de Fun Car Factory, voor hen was dan ook het bier. Helaas is door dezelfde Hendrik nadat de de mensen uit Leipzig hadden geklaagd, onze plek aan hen vergeven, ondanks dat meerdere keren is besproken dat dit niet zou gebeuren. Met de mensen van deze club heb ik persoonlijk dit jaar dan ook geen woord gewisseld, terwijl zij vorig jaar een stuk spraakzamer waren.

Helaas is de moeite vooraf dan ook deels vergeefs geweest, de plek waar de auto's stonden was wel goed ondanks dat de plek voor de tenten minder was.
Ik heb met de heren gesproken over het feit dat het reserveren van plaatsen dit jaar compleet uit de hand is gelopen en dat men bij de organisatie erop ging aandringen dat dit in de toekomst anders zal moeten gebeuren.

Ik persoonlijk ben inmiddels wel tot de conclusie gekomen dat de enigste manier waarop de NL delegatie de plek in hoek kan krijgen, is door er twee weken van te voren borden neer te zetten en deze dagelijks te controleren. Daarnaast moet men er dan vanaf woensdagmiddag gaan kamperen. Als er mensen zich vrijwillig melden, graag!



@Willeon,
Het bier zou toch vanuit de drie deelnemende clubs ter beschikking worden gesteld, kan toch niet de bedoeling zijn dat een enkeling dit uit eigen portomonnee betaald?!

Ok, verhaal is nu stukken duidelijker. Volgend jaar maar kijken hoe de organisatie dit inpakt, want het wordt idd steeds gekker met plekken reserveren. Er vallen nog eens doden bij man! :D
Bier is al betaald en daar zeuren we verder niet over, die paar knaken.
De irritatie zat met name in hoe er mee omgegaan is.
Maar iig nog bedankt voor jouw bemiddeling Marcel! (Y)
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

marcel16v schreef:
Riël Notermans schreef:Vorige keren heeft mijnheer Hendrik er zelf nog voor ons op toegezien dat die plek vrij was, dus dat wellicht ook maar weer regelen :)

Denk dat ik er volgend jaar ook weer bij ben :p
Riel, via Hendrik is de plaats voor ons afgezet door de mensen achter Lagunascene.de en de Fun Car Factory, voor hen was dan ook het bier. Helaas is door dezelfde Hendrik nadat de de mensen uit Leipzig hadden geklaagd, onze plek aan hen vergeven, ondanks dat meerdere keren is besproken dat dit niet zou gebeuren. Met de mensen van deze club heb ik persoonlijk dit jaar dan ook geen woord gewisseld, terwijl zij vorig jaar een stuk spraakzamer waren.

Helaas is de moeite vooraf dan ook deels vergeefs geweest, de plek waar de auto's stonden was wel goed ondanks dat de plek voor de tenten minder was.
Ik heb met de heren gesproken over het feit dat het reserveren van plaatsen dit jaar compleet uit de hand is gelopen en dat men bij de organisatie erop ging aandringen dat dit in de toekomst anders zal moeten gebeuren.

Ik persoonlijk ben inmiddels wel tot de conclusie gekomen dat de enigste manier waarop de NL delegatie de plek in hoek kan krijgen, is door er twee weken van te voren borden neer te zetten en deze dagelijks te controleren. Daarnaast moet men er dan vanaf woensdagmiddag gaan kamperen. Als er mensen zich vrijwillig melden, graag!



@Willeon,
Het bier zou toch vanuit de drie deelnemende clubs ter beschikking worden gesteld, kan toch niet de bedoeling zijn dat een enkeling dit uit eigen portomonnee betaald?!

Ah, ja no harm done Marcel. Wel gek, het is toch eenvoudig te regelen door de organisatie. Een beetje hoffelijkheid van de duitsers zou ook wel mooi staan.

Aan de andere kant: iedereen wil wel een mooi plekje he. Wellicht eens melding maken hiervan op het kreuztage forum? :)

Ach ja :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gebruikersavatar
GJ
Berichten: 3720
Lid geworden op: do 30 sep 2004 18:50
Car: Megane 4 RS
Locatie: Nijmegen

Marcel waar blijven de foto's :)
Zou je toch 2 weken over doen? ;)
marcel16v
Berichten: 1376
Lid geworden op: vr 7 mar 2003 21:27
Locatie: Deutschland

GJ schreef:Marcel waar blijven de foto's :)
Zou je toch 2 weken over doen? ;)
Ben net terug van vakantie, en moet nu eerst al mijn moed weer verzamelen morgen weer aan het werk te gaan....

Zal kijken dat ik de foto's het weekend plaats.
Gebruikersavatar
GJ
Berichten: 3720
Lid geworden op: do 30 sep 2004 18:50
Car: Megane 4 RS
Locatie: Nijmegen

marcel16v schreef:
GJ schreef:Marcel waar blijven de foto's :)
Zou je toch 2 weken over doen? ;)
Ben net terug van vakantie, en moet nu eerst al mijn moed weer verzamelen morgen weer aan het werk te gaan....

Zal kijken dat ik de foto's het weekend plaats.
(Y) Dan zie ik ze vanzelf wel verschijnen.
Hoe was de vakantie?
Gabri van der Veen
Über-Spammer
Berichten: 12475
Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
Locatie: Leeuwarden

http://www.kreuztage.de/

Willem-Jan, ga je nu wel een goeie tent halen? :lol:
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

16 t/m 18 juli 2010 dus :smile:

Dan kunnen we alvast voorbereiden (Y)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Aangezien ik aankomend jaar waarschijnlijk niet op vakantie ga, ga ik maar weer mijn best doen om mee te gaan naar Kreuztage. :p
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Gabri van der Veen schreef:http://www.kreuztage.de/

Willem-Jan, ga je nu wel een goeie tent halen? :lol:
Ik heb al een tent geregeld. Zo'n ding die je opzet door alleen aan een touwtje te trekken. Helemaal perfect voor mij, voor zover een tent perfect voor mij is :smile:
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Ik heb alvast een 2010 kreuztage topic aangemaakt. Kan iemand er misschien een announcement van maken, zodat ie bovenin blijft staan.
RenaultclioII16v (Peter)
Berichten: 3702
Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
Car: Talisman sedan
Locatie: St. Annaland
Contacteer:

Ik lees net dat jij nog aan het twijfelen bent...?
Cleaned Style
Projecttopic
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Ja dat was na bovenstaande post :p
RenaultclioII16v (Peter)
Berichten: 3702
Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
Car: Talisman sedan
Locatie: St. Annaland
Contacteer:

Ik zou maar weer gezellig meegaan :p
Cleaned Style
Projecttopic
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

En hebben we er al een beetje zin in? :D
RenaultclioII16v (Peter)
Berichten: 3702
Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
Car: Talisman sedan
Locatie: St. Annaland
Contacteer:

Ik wel hoor! En jij :p
Cleaned Style
Projecttopic
Gabri van der Veen
Über-Spammer
Berichten: 12475
Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
Locatie: Leeuwarden

dacht dat er al een 2010 topic was (0)
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Zit nog te dubben over Kreuztage of MIVW 2010....
RenaultclioII16v (Peter)
Berichten: 3702
Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
Car: Talisman sedan
Locatie: St. Annaland
Contacteer:

Je had gelijk Gabri: http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=28749.

Gaan we daar verder :lol:
Cleaned Style
Projecttopic
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

ik ga naar mivw, kreuztage is mij ff te ver weg voor nu....
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

RenaultclioII16v (Peter) schreef:Ik wel hoor! En jij :p
We twijfelen nog even verder. :p

Gaat er een leuke groep naar Kreuztage, dan is de kans groot dat ik mee ga.

Gaat er bijna niemand, dan ga ik zeker naar MIVW.

Ik hou beide mogelijkheden nog open. :grin:
RenaultclioII16v (Peter)
Berichten: 3702
Lid geworden op: ma 7 jan 2002 0:00
Car: Talisman sedan
Locatie: St. Annaland
Contacteer:

Moeten we je toch nog overtuigen dan... :p
Cleaned Style
Projecttopic
Ronnie
Über-Spammer
Berichten: 11214
Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Is de lijst al definitief? :D

Wordt dit het nieuwe Kreuztage lied?

Gesloten