Ardennenweekend 2010, 2-3 okt *THE DAY AFTER*

Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

derbimarcel schreef:
Florus schreef:
-Ray- schreef:Toen wij wegreden ff na 1700 bij Gulia ging Steven nog ff de baan op, die zal wel "wat later" thuiskomen :)

Die Clio met NG kenteken kwam inderdaad aardig dwars naar beneden bij de zandvlakte, liep redelijk goed af!

(Y)
He dat was ik in de eerste ronde van die dag :~ (witte velgen)
Ging inderdaad goed maar was totaal niet meer te houden, wilde ff een rondje doen met me normale bandenspanning van 2,2 bar koud wat resulteerde bij Dottinger Hohe op een druk van 2,9 Bar !!
Toen snapte ik ook waarom hij begon te glijden.
even af laten lopen tot 2.1 bar bij warme band en ging veder prima.
volgend jaar zou ik ook wel graag met jullie mee gaan (Y)
Hahaha we stonden op de zandvlakte en je kwam harder aan rijden dan menig "super" sport auto dus we zagen het al aankomen.
Echt veels en veels te hard daar naar beneden.
Helaas niet op film ....je hield hem wel mooi midden op de baan.
Ook geluk genoeg dat er op dat moment niet veel of geen verkeer was.

Later reed je veel rustiger .....wat logisch is
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Ik was gisteravond ook mooi op tijd thuis, half 2 snachts om precies te zijn. :lol:

JP had nog de plannen om chinees te gaan halen om half 10 dus ik vertrok om half 12 pas uit Landgraaf.. beetje stevig doorgereden om nog wat slaap te pakken. viel niet mee vanmorgen om toen de wekker ging om 07:00 :p

Echt even verschrikkelijk goed vermaakt, Ardennen was tof en op de Ring heb ik me ook weer ouderwets goed vermaakt, ondanks de vele baansluitingen en 1 klein technisch probleempje die bij Breidscheid nog even opgelost kon worden tussendoor toch nog 6 ronden gereden. :)

Mensen, Bedankt ! (Y) Volgend jaar ben ik er weer bij.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

ik vond de 1,5 ronde kaart toch wel een heel goed idee van steven (Y)

kon zo het poortje door en toen er wat minder verkeer was zo de baan op :smile:
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

@J-P; Nog bedankt voor de vertaling bij 't ticketbureau (Y) , mijn Duits is nog niet helemaal je van "het".... :p

Al was ik er met de dame die voor ons stond, vast wel uitgekomen.... :D
Martijn
Über-Spammer
Berichten: 8103
Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Zwinderen
Contacteer:

Tom schreef:ach ja, valt best mee met die risico's. Maar je moet wel weten wat je doet. Er zijn er best een aantal van wie ik weet dat ze kunnen rijden en dat ze makkelijk durven te volgen (van Tutuur en Wouter wist ik dat nog niet gisteren). Zaterdag ook lekker met Merijn en Dennis gereden (Y) . Was een mooi tempo en toch wel credits voor Merijn dat hij die 5 zo over die wegen jaagt (en sterker nog, laat jagen) :worship:

Feit blijft gewoon dat je in je eentje het lekkerste door kunt rijden 8)
Viel allemaal wel mee toch. Zelfs na een korte stop om te kijken waar m'n portemonnee gebleven was, konden we snel weer aanhaken. :)

En het is ook geen verplichting. Inhalen alleen doen als je het durft. En er niets aankomt... ;)
Het blijft genieten op die wegen, zo zijn ze er in Nederland niet.

Is GJ nog Am Ring geweest eigenlijk?

@ tutuur: waardoor ging je in Wehrseifen om dan?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

aha, daarom waren we je even kwijt. Het viel ook wel mee, voorin moet je ook echt wel vaak de vaart eruit halen hoor, anders ben je elkaar zo kwijt.

Kontje om is meestal gas los op de verkeerde plek........
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Ja was weer een heerlijk fijn weekend, ondanks dat ik kon uitslapen, lukte het niet echt en zie ik er echt zwaar afgeleefd uit :D

Het begon zaterdag allemaal nog wat rumoerig, ik zat erg te tip-toe-en om m'n remblokken in ontvangst te mogen nemen van de post.
Tijdens een belletje met Ronald dat het ws. nog wat langer ging duren kwam daar het verlossende TNT bussie. Hoppa Timmie mee, en route!

Pas kwart voor 3 eindelijk gemeet in Maastricht bij de gele M van Me-e-ten met Ronaldo en Shampo0. Na een berg friet (ingeburgerde taal) besloten maar meteen naar de camping te gassen.
In het gevolg van Ronalds oliemist en nog een paar mooie tomtom-missser-demonstraties eindelijk op die camping.
Tijd voor de traditionele campingsleutel, waarbij Shampoo weer even de hoofdmonteur wilde spelen, vooruit hij z'n zin.

Daarna hebben we genoeg beeldmateriaal, bier-bbq-bier-vuurkorf-bier-slapen-bier?

Zondag lekker standaard gaarzijn, gelukkig kwam neef Ray me nog even lekker wakkerschudden, hmmm... Daarna alle gare koppen @ ontbijt, maar rond 10 uur was iedereen toch wel vertrekklaar. Lekker aangehaakt achter Tommie, voor het fijne doortouren en rond 1 uur eindelijk de ring op, sinds een jaar tijd, woehoe!

Verder was de dag nogal chaotisch, veel (rijdende) chicanes, baansluitingen en files. Toch nog redelijk rustig een beetje op gang kunnen komen, and it feels good 8)
Rond half 7 toch de laatste baanopening maar laten schieten wegens vremde geluiden uit het voorronder, ik vermoed toch een aandrijfas...

En toen kwam wel het mooiste, na een lange gare file pas rond half 10 bij Shampoo thuis een afterparty met chinees. Nog ff lekker relaxed nagetafeld en daarna vol pot naar huis.
Ik was ook 10 over 1 thuis Wouter, maar ik moet nog ff verder. Waar was je nou na Eindhoven? :p


Tot volgende keer he Haarwasser! :smile:
Martijn
Über-Spammer
Berichten: 8103
Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
Locatie: Zwinderen
Contacteer:

Of te hard ;)

De 21 heeft er met nieuwe banden ook meer last van. De achterkant is best onrustig, maar door z'n lengte wordt t nooit echt spannend. Heeft jouw Clio dat niet? Die lijkt achteraan meer in beweging te zijn dan de vooras. Beetje alsof de achterkant om de voorwielen 'scharniert'.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Tom schreef:
tutuur schreef:
tochtje naar de ring toe was ook supervet! wel aanpoten hoor met tom voor je :lol:

Je bedoeld denk ik "wel vaak wachten op de rest met tutuur achter je"? :lol:
Dat kon een stuk harder....Die motorrijder was overigens wel een goeie, dat was een mooie partner op die wegen. Je komt er zelden een tegen die zo hard durft op twee wielen.
TomTom en RobRob met kaart en zonder navi! Super! Leuk rijden en goedkoop tanken!

Alleen die ene stomme duitser die tegemoet kwam :P die Duitser had even moeten wachten totdat ik klaar met inhalejn was :p

Ring was erg druk, wel veel gezien.

Partij file op de terugweg weg gehad, volgens de radio stond er een kilometer of 15 aan Stau :s

Bij JP gechineesd (de katten zijn er allebij nog 8) ) en toen rond half 12 / kwart voor 12 weggereden. Was netjes om 1:10 thuis :P Even stukje rustig gereden omdat er een politieauto de snelweg opkwam en daarbij Steven uit het oog verloren. Die heb ik ook niet meer kunnen inhalen.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Winkelwageneffect? Moet je eens wat camber erop zetten, dan word ie helemaal nerveus.

Tis wel tricky sturen zo, toch rechts het camber maar weer wat bijstellen, -2,5 graad is ruim zat op de ring.
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

@Steven, TV ster :smile: :lol:
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

@Martijn, een clio op fatsoenlijk rubber is best te houden maar vergeleken met een 21 uiteraard wat listiger. Als je een beetje oplet en nadenkt gaat het gewoon goed.

@Wouter, navigatie is voor Mietjes :lol: . Was alleen even kijken in dat dorpje met die wegomlegging en op een gegeven moment toen we twee keer draaiden. Ik zag het bord dat we linksaf moesten maar volgens Rob moesten we anders. Die navigators van tegenwoordig :lol: :wink:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Wouter de Wit schreef:@Steven, TV ster :smile: :lol:
Oja ik kom ws. in Korea op TV als nepduitser die van Porsches houd :D

Jullie zijn wel mietjes dat jullie niet ook ff in beeld zijn gaan staan hoor :p
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Steven schreef:Ik was ook 10 over 1 thuis Wouter, maar ik moet nog ff verder. Waar was je nou na Eindhoven? :p
Wouter de Wit schreef:Even stukje rustig gereden omdat er een politieauto de snelweg opkwam en daarbij Steven uit het oog verloren. Die heb ik ook niet meer kunnen inhalen.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Tom schreef:ach ja, valt best mee met die risico's. Maar je moet wel weten wat je doet. Er zijn er best een aantal van wie ik weet dat ze kunnen rijden en dat ze makkelijk durven te volgen (van Tutuur en Wouter wist ik dat nog niet gisteren). Zaterdag ook lekker met Merijn en Dennis gereden (Y) . Was een mooi tempo en toch wel credits voor Merijn dat hij die 5 zo over die wegen jaagt (en sterker nog, laat jagen) :worship:
Da's toch wel de main reason waarom ik de auto gekocht heb, dus dan zal ie er ook aan moeten geloven. :) En hij doet het prima! Ik kom helaas wel wat tekort ten opzicht van een Willi, maar ach. Misschien ooit nog wel een paar gram erbij. :P Was wel echt super, die tocht met 2 Renaultjes en een BMW, incl. boos wijf. :lol:
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

:lol: die BMW. Jammer dat ik dat gezicht van dat vrouwke niet gezien heb.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Jouw willy komt zeker wat tekort ja :p
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Ja, vrouwen... ;)
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Oeps ik had nog niet betaald trouwens, net nog even netjes gedaan.

Al zaten wij wel met z'n 5en in een caravan, waar ik maar even ben uitgegaan van 4 :p
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11128
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Martijn schreef:
Is GJ nog Am Ring geweest eigenlijk?
Wij zijn naar huis gereden. waren ook om 01.10 ehm... 13.10 in Nijmegen terug. :wink:
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Martijn schreef:@ tutuur: waardoor ging je in Wehrseifen om dan?
Hij werd ingehaald door een Astra station 1.6 en wou bijblijven ;)

Nee gekheid, lekker eigen tempo want als je gaat pushen... Naja, die zin hoef ik niet af te maken :)
Vooral schijt hebben aan wat een ander denkt, doet en vindt!

Al ging de Gastra wel lekker :D
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Je blijft toch ook wel een mafkees, ga je ook aan de GSi Tim Ass? :D
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Hehe, wie weet ;)

Nee net een gesprek gehad, misschien wel sneller als verwacht aan de A3. Gaat die Gastra aan de kant. Of ala RTC gas ik hem tijdens een meeting op een parkeerplaats de naastgelegen sloot in ;)
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Ow god ga je voor de 7x rollen? Of zou die beter zijn voor op rotondes... :p
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

BlauwMiddenWit 1 zou eventueel ook kunnen al verwacht ik dat we overgaan op VAG.

Rotondes doet die het denk ik wel beter, zeker de BMW :D Of niet Steve? Of zit ik dan aan een Toyota? ;)
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Whehe dat word geen rollen maar boompje vouwen :p
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Iets met eigen risico en doe maar nieuwe? :P :D
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Dat ze jou nog een auto durven mee te geven :@
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

:lol:
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Tom schreef:Dat ze jou nog een auto durven mee te geven :@
Mij hoor je toch ook niet over jouw rijstijl Tommie? ;)

Daarbij moet je niet alles zo serieus nemen als dingen gezegd en geschreven worden. Dat je geen leaser, geen voorstander of er gelukkig mee bent is wel bekend.
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31513
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Ik heb Tom nog geen auto's af zien schrijven de afgelopen jaren... :~
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Gelukkig niet :smile:

Nou Tim, als ik hoor wat jij kapot krijgt in een paar jaar tijd (uiteraard gebaseerd op verhalen) dan denk ik toch dat we niet enkel over pech of technisch falen praten.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Ik ga me hier niet op het forum uitlaten over hoe en wat en zeker niet op de manier waarop het commentaar gegeven wordt.

Mocht iemand de behoefte te hebben om z'n verhaal of gelijk te halen stuur maar een prive berichtje.
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Wie heeft die koffievlek in bed gemaakt in een van de caravans? :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Geef dan een caravannummer, dan kunnen we wat gerichter gaan wijzen.

Ik vermoed niet nummer 10, dus Ray, Reinier, Sjors, Timmie en ik zijn safe, denk ik :D
Plaats reactie