Festival Renault 20 & 21-09-2013!!LET OP!! Geannuleerd!!

ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Is echt balen zeg... Alles gewoon al geregeld.. dus nu weer een paar vrije dagen over om te plannen.
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

over is toch niet erg? Ik kom er altijd tekort.. :P
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Wat een flut actie...lekker motiverend voor volgend jaar (N) Je zal maar net je hele vakantie erom heen gepland hebben :beer:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Wel leuk dat ik mijn verjaardag in Frankrijk kan vieren volgend jaar :lol:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Dan ga je toch gewoon. Lekker rustig :p
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Haas schreef:over is toch niet erg? Ik kom er altijd tekort.. :P
Tja ik ook, maar deze zouden "erg goed" besteed zijn.. dus wel ff balen.. :)
Echt iets waar ik naar uit keek, en was ook nog mooi na de zomervakantie in gepland!

Nou volgend jaar maar eens kijken of het weer een beetje in te plannen is in de agenda.
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Tom schreef:Dan ga je toch gewoon. Lekker rustig :p
Ik ga ook.....een weekendje later mijn verjaardag vieren kan ook wel (Y)
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

ik kan zomaar begrijpen dat er mensen erg teleurgesteld zijn! Ik zit al tijden te twijfelen of ik zou gaan of niet, maar gelukkig is de keuze nu vóór mij gemaakt ;)
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

GVD!! :@

Nu moet ik weer uitzoeken hoe ik hotel kan annuleren :~

En een ander cadeau voor mijn vader bedenken :-(

Welke debiel verzint het om het midden in het vakantie seizoen te plannen in 2013. Dan komt er helemaal niemand. + De kosten van hotel tig x zo hoog (N) (N) (N)
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Lekker bezig weer, denk niet dat ik volgend jaar dit nog overweeg dan...
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

Mailtje sturen naar de organisatie met het aantal aanmeldingen alsook vermelden dat er reeds een groot aantal mensen accomodatie geregeld hebben.

kutaktie (N)
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

F*ck! Waar slaat dit nou weer op |:

Hoe kun je nu al concluderen dat er te weinig aanmeldingen zijn als de inschrijving pas over 2 maanden stopt?

K*t fransozen! Keek hier echt naar uit....
Of ik volgend jaar wel ga word bij deze een groot vraagteken!
Ed87
Berichten: 297
Lid geworden op: do 19 mei 2011 20:21

|: die fransen kunnen nog een hoop leren van het jaarlijkse gti treffen aan de worthersee (die nu ook in volle gang is).... die gaat wel gewoon altijd door
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

Das toch geen vergelijking ..
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Nee, da's geen vergelijking inderdaad! Dat loopt al meer dan 25 jaar en is 1 grote cotrmmerciële happening.
Dimitri2.0
Berichten: 428
Lid geworden op: zo 6 okt 2002 19:55
Locatie: Z-H

Haas schreef:Das toch geen vergelijking ..
Nederlanders zijn weer eens te actief.
gezien de huidige tijd (economie etc) beslissen veel mensen pas op het laatste moment, maar wij niet bij dit soort evenementen :grin:

volgend jaar in het hoogseizoen .... willen ze zeker de frans economie gaan stimuleren zodat je ook daar je vakantie viert.
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

dat gaat ze dan helaas niet lukken ;)
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Nou ik heb mijn hotel gelukkig kosteloos kunnen annuleren.

Ik zal er in 2013 denk ik niet bij zijn :-(
Case_RS
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 7 feb 2011 8:33
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Jammer dat Monthlery niet doorgaat. Maar er wordt in Nederland ook een groots evenement gehouden eind juni. Is het een idee om met een aantal van de Alpine Club, RTC en andere clubs Renault (Sport) en klassiekers te laten zien op het Concours d'Elegance op de voorterrein van Paleis het Loo? Dit tweejaarlijkse evenement is op 23 en 24 juni aanstaande.

Ik ga er in ieder geval heen. Wellicht kunnen we een rijtje maken op de ruimte parkeerplaats op het voorterrein. Dat zullen we dan wel aan de organisatie kenbaar moeten maken.

Het is een groots evenement: http://www.concourselegance.com/ met onder andere sprints van oude raceauto's. Zie ook de vorige edities op de website.

Helaas doet Renault dit jaar nog niet mee: speerpunt voor hen zijn dit jaar de elektrische Renaults. Wellicht als de nieuwe Alpine er komt?

Groet,
Kees_RS Trophy
Case_RS
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 7 feb 2011 8:33
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Nog een link naar het fotoalbum van twee jaar geleden: http://www.concourselegance.com/concour ... 0-pictures
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

héél mooi evenement, maar ik stel me de vraag...horen wij daar thuis ??? Dit is toch een heel ander soort auto's dan hetgeen wij mee bezig zijn, op de mensen na die een alpine in het bezit hebben dan.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

ik vind het er wel heel gaaf uitzien allemaal, maar ben inderdaad bang dat wij te jonge auto's helaas hebben voor een dergelijk evenement. Als ik zo de foto's zie, is een gemiddelde Alpine zelf al een zeer jonge auto.

Maar goed, laten we eens kijken wat het exact is.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Kunnen we beter naar deze gaan met z'n allen

http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=29936
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

RCB heeft zich daar reeds voor ingeschreven ;-)
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Case_RS
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 7 feb 2011 8:33
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Op het voorterrein staan ook 'nieuwe' klassiekers. Van de allerlaatste Spyker tot Peugeots 404, 504, alle types Alfa, BMW, je kan het niet zo goed bedenken of het staat er. Dus ook auaot's uit de jaren 70, 80 en 90.

Niet zo bedeesd dus!

Ik vond Renault in 2010 al zo ondervertegenwoordigd! Op het middenterrein stond alleen een nieuwe Clio RS. Daar ontmoette ik ook Bjorn voor het eerst. Ik stelde hem voor samen met Renault Sport dit jaar eens uit te pakken. Maar Renault Nederland heeft als speerpunt dus de elektrische auto's. Kan me wel voorstellen, maar jammer is het wel.

Dus laat maar even bezinken. Dit is ook maar een 'idee'..

Groet,
Case-RS
renault15.17
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 7 nov 2005 11:27
Locatie: Uden
Contacteer:

Tja, ik moet dan ook maar even reageren namens het "comité du festivals". Eerder lukte me niet vanwege de verbazing, het ongeloof en de boosheid om deze actie van Renault..... |:
Als comité hebben we er veel moeite gestopt in het motiveren van mensen om mee te gaan en om zaken voor de deelnemers te faciliteren (overnachtingen, gezamenlijke heenreis). Deze moeite is nu, voorlopig althans, voor niks. Voor mij is het onbegrijpelijk dat de mensen die zich ingeschreven hebben, nog geen directe reactie van Renault gehad hebben, dat had toch netter geweest. Nu heeft iedereen (is dat zo, iedereen???) het maar via de diverse fora en via, via moeten vernemen. Maar ook ondergetekende, die de deelname van de gezamenlijke Renault clubs heeft aangemeld, heeft niks direct van Renault vernomen.
Uiteraard vinden wij het vooral vervelend voor de mensen die al zaken geregeld hebben en ook al kosten gemaakt hebben. Ik heb de vele reacties op de diverse fora ook gelezen en SAeRIN zal het ongenoegen van de Renault fans zeker kenbaar maken. Ook zullen we vragen wat Renault van plan is om de mensen die al kosten gemaakt hebben die niet meer terug te krijgen zijn, te compenseren.

Zodra SAeRIN meer weet over het vervolg, kom ik er op terug.
Dave
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Volgend jaar zullen de aanmeldingen terughoudend zijn....dat hebben ze nu voor elkaar gekregen met dit besluit.
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Precies! Ik vrees dat ook. Vooral de aanmeldingen vanuit NL en GB zullen drastisch minder zijn. Zeker ook gezien het beroerde tijdstip. Volgens mij is het midden in de bouwvak...


Gelukkig hebben wij ons geld van de camping inmiddels terug gekregen.
Nu de 40 euro entreegeld nog.... ik vrees dat dat lang wachten wordt.

Ook erg vreemd dat er totaal geen 'officiële' terugkoppeling is gekomen, of een welgemeend excuus.
Als je leest wat Engelsen voor bakken geld kwijt voor overtocht, hotelreserveringen enz.
Beschamend!
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

Heeft er inmiddels al iemand zijn inschrijfgeld terug ontvangen? Ik iig nog niet (N)

Voorlopig zitten de heren lekker een aantal maanden van ons inschrijfgeld rente te trekken (N) (N)

Erg triest allemaal!
Adrian
Berichten: 1383
Lid geworden op: wo 25 apr 2007 11:37
Car: Clio V6, 5 AlpineT
Locatie: Brouwershaven
Contacteer:

In Frankrijk waren de terugstortingen al binnen :(

Beetje jammer/onprofessioneel dat het zo loopt...
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Nog niets terug gehad. Zelfs geen mail (N) (N) (N)
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

Ik ga d'r nog een mailtje aan wagen.

Ik krijg wel lekker updates en aankondigingen van andere festivals daar....

Anders haal ik die 40 euro zelf wel op. Kom over 5 weken toch langs Parijs. :p
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Idd wel mail van andere dingen... |:
Xabre
Berichten: 5508
Lid geworden op: ma 17 jan 2005 20:18
Car: 19 16V

Ik heb uberhaupt nog niet eens een mail gehad dat 't is genannuleerd, voor 't zelfde geld stond ik vrolijk in parijs in september, stelletje pruts0rs daar :p
Trust me. I know what I'm doing.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Dat is wel wat slecht ja. En dan verwachten ze dat iedereen volgens jaar nog op komt draven zeker (N)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Plaats reactie