RTOC National Day @ Santapod

Plaats reactie
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

De inschrijving voor 30 ans GTT is nog niet gesloten of het volgende evenement doet zich al aan.

Op 21 Juni 2015 organiseert de Renault Turbo Owners Club hun jaarlijkse National Day, ik als National Area Representative van de RTOC heb het genoegen om jullie hiervoor uit te nodigen.

Wat houdt het dan precies in hoor ik je denken?

Voor de genen die niet bekend zijn met Santa Pod, dit is de bekendste dragstrip in de UK. Op zaterdag de 20e is het een RWYB (Run What You Brung) dag, dit betekent dat er deze dag voor een prijs van 25pond ongelimiteerd gebruik mag worden gemaakt van de dragstrip, met welk merk/type auto dan ook. De zondag wordt er een onmisbare show georganiseerd waar de RTOC zich bij aansluit, namelijk de Retro Show.

Zoals de naam al impliceert is dit ook daadwerkelijk een retro dag, dit zal een dag zijn vol getunede, gestripte, circuit klaar gemaakte en in concoursstaat verkerende retro auto's die rijkelijk gebruik zullen maken van de dragstrip. Naast auto's kun je hier ook motorfietsen, scooters, en vrachtwagens tegen komen, succes gegarandeerd dus! Tijdens deze dag is er van alles aanwezig, live muziek, drifsthows, show and shine contest, etc. etc.

Voor meer info zie: http://www.retroshow.co.uk/index.html

Hoe dit weekend zal gaan verlopen is nog niet vast gelegd, wel weet ik zeker dat in ieder geval Jasper en ik aanwezig zullen zijn.

Ben je geïnteresseerd schroom dan alsjeblieft niet met vragen, het wordt tijd dat we ons weer eens internationaal gaan laten zien (Y)

Gr. Arthur
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Zijn er hier nog geïnteresseerden?

Mijn kaartjes liggen in ieder geval klaar :)
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

Tjee Tuur.. jij hebt lekker veel tijd dit jaar, volgens mij ga je overal heen. Ga je met je Neger? :D
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Wel een topevenement (Y) Eerst de GTE maar eens rijdbaar krijgen...
Plaats reactie