1-4 Juli, 2016. CS/TR Festival en RTOC Retroshow

Plaats reactie
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Ik vind het wel weer tijd dat we eens internationaal ons gezicht laten zien, hopelijk dat er meer zijn die er hetzelfde over denken.

Op Zaterdag 2 Juli organiseert Cliosport hun Festival waar Turborenault zich ook bij aangesloten heeft, dit alles vind plaats op/bij het Blyton park circuit. Toevallig organiseert de RTOC ook dit weekend hun National day, dit vind plaats op Santa pod waarbij ze zich aansluiten bij Retro show.

Mijn plan is het volgende:

Op vrijdag 1 Juli om 12:00 de ferry pakken van Duinkerken naar Dover, de rit naar het noorden maken om vervolgens ergens rond etenstijd het terrein op te kunnen. Bij een weekendticket zit kamperen op de vrijdag en zaterdag inbegrepen. De Zaterdag zal een dag vol animatie, bulderende motoren, piepende remmen en verbrand rubber/remblokken zijn.

Vervolgens zondag ochtend de spullen pakken om weer af te dalen naar Santa pod om hier te genieten van al het Retro spul wat Engeland te bieden heeft, wat uiteraard tot uiting wordt gebracht op de dragstrip.

Afsluitend weer een stuk zuidwaarts rijden om vervolgens een hotel te pakken. Zodat we de volgende ochtend fris en fruitig weer huiswaarts kunnen.

Voor verdere info over de meetings verwijs ik jullie naar:
http://www.cliosport.net/threads/cliosp ... ow.784634/
http://www.retroshow.co.uk/index.html

De precieze planning moet nog nader bepaald worden, wat ik tot zover weet gaan er in ieder geval weer een aantal Fransozen heen, vergezeld door Jesus the 2nd en Jesus the 3rd. Ben ik bezig met het paaien van een aantal duitsers en bij deze dus ook jullie.

Schroom niet als je vragen hebt, het zou leuk zijn als we met een gezellige groep heen kunnen!

Gr. Tuur
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Damn, dat gaat m echt nét niet worden. Moet maandag de 4e weer op tijd vertrekken voor vakantie...

Engeland staat nog zeker wel op mijn wensenlijstje >)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Smoesjes, elk jaar weer :beer:
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Begint inderdaad wel op te vallen nu... :lol:

Serieus de moeite waard, alleen de trip er naartoe al. (Y) (Y) (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Dus je gaat mee Chris? :D
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Haha ja, het is inderdaad elk jaar hetzelfde liedje :X Dat viel me ook al op... :smile:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

tutuur schreef:Dus je gaat mee Chris? :D
Ben er nu twee keer geweest, 2002 & 2014. Ik er vast en zeker nog eens heen, maar dit hoeft voor mij niet jaarlijks/twee-jaarlijks, dat begreep je vast al uit mijn eerste zin... ;-)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Ik had het door hoor, moet je toch proberen over te halen natuurlijk :P
Gaatze
Bestuurslid
Berichten: 652
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 10:07
Car: 5AT,12TS
Locatie: Leeuwarden

Lijkt me ook wel gaaf (Y)
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Het lijkt er op dat ik alleen die kant op ga rijden, gelukkig tref ik Jasper daar dus zijn er toch nog 2 hollanders....
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

De Clio staat er klaar voor, bepakt en bezakt reis ik over ongeveer 7 uur af richting Duinkerke

[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... ntdf0t.jpg[/img]
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee4 ... lhv8zk.jpg[/img]

Jammer dat er wéér geen Nederlanders zijn die mee gaan (op Jasper na uiteraard) 8)
okido
Berichten: 387
Lid geworden op: vr 27 feb 2015 13:32
Car: Renault Rodeo Turbo
Locatie: Alkmaar

Ik vind het ook jammer, heel veel plezier gewenst (Z)
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Veel plezier Arthur! Maak wat foto's! (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Gebruikersavatar
Jonh
Berichten: 530
Lid geworden op: vr 15 mar 2013 20:09
Car: Twingo RS Gordini,R8
Locatie: Voorburg

Veel plezier daar. :)
m1n1 (Jasper)
Berichten: 787
Lid geworden op: do 31 mei 2007 12:51
Car: R5 GT Turbo PH1
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Het was weer een super leuk weekend!
Vrijdag vroeg op, om 4u richting Duinkerke, 13u later in Blyton.
Weer heerlijk slap geouwehoerd, bier, BBQ en ander (smerig) eten plus wat rondjes op het circuit en als afsluiter naar de RetroShow op Santa Pod (aanrader)
Waar Turbo Ted (Robbie) de dag ervoor als éérste binnen de 10 sec (9,93 en ik geloof met 147 mph) de 1/4 mile heeft gereden met een 5je (Y)

Tracktime mix filmpje:
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Ik heb geen zin om een hele review te gaan schrijven gezien de interesse toch laag lijkt te zijn, het enige wat ik kwijt wil is dat jullie geen id hebben wat jullie mislopen!



Oja, bijna vergeten, Robbie (Turboted) heeft afgelopen Vrijdag historie geschreven:

okido
Berichten: 387
Lid geworden op: vr 27 feb 2015 13:32
Car: Renault Rodeo Turbo
Locatie: Alkmaar

Die interesse is er wel Tuur, zeker van mijn kant, maar druk op het werk en daarbij opgeteld een kapotte turbo helpt niet echt.

We hebben zeker wat gemist, bedankt voor de filmpies.
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

tutuur schreef:Ik heb geen zin om een hele review te gaan schrijven gezien de interesse toch laag lijkt te zijn, het enige wat ik kwijt wil is dat jullie geen id hebben wat jullie mislopen!
Lekkere dooddoener.

Juist voor de thuisblijvers hier kan het een trigger zijn om de volgende editie tóch mee te gaan.

Overigens kan je niet van iedereen verwachtten om deze trip te ondernemen?! Iedereen heeft zo zijn eigen reden om niet of juist wél te gaan.

In ieder geval goed om te proeven dat het geslaagd was. Over een jaartje of wat ga ik er zekers weer eens heen. :worship:
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Wat betreft de dooddoener heb je gelijk, maar na al 3 jaar op rij mensen proberen mee te krijgen zit het mij wel goed. Als iemand het graag mee wilt maken moeten ze de afweging maken, voor vragen etc. Zijn diegenen altijd welkom, maar mensen opzwepen heb ik geen zin in.
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Tussen opzwepen en een kort verslag achterlaten zit een groot verschil Arthur.

Juist door onze roadtrips/meetings/ervaringen te delen houden we het forum leuk en interactief.

Door jouw post/opmerking zou ik als eventuele geïnteresseerde niet echt geprikkeld worden... :p

Maar dat is mijn mening, en laten we er verder geen punt van maken. :biertjuh:

Over afgelopen weekend, er zijn bijvoorbeeld ook 2 Nederlandse GTTurbo's naar Goodwood afgereisd, en anderen waren weer naar Apeldoorn. Zo maakt iedereen zijn eigen keuze. Prima. (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Plaats reactie