Wie is Wie?

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Gesloten
Gebruikersavatar
GJ
Berichten: 3720
Lid geworden op: do 30 sep 2004 18:50
Car: Megane 4 RS
Locatie: Nijmegen

Hallo allemaal,

Ik ben Geert-Jan, 22 jaar en ik kom uit Nijmegen.
Ik heb nu sinds gisteren ook een Renault.
Het is een zilveren Clio 2.0 16v RS uit 2000 die nu nog helemaal standaard is. Hij heeft alleen wel een nieuwe achterbumper nodig, dus als je me verder kunt helpen hiermee....
Hiervoor heb ik 1 auto gehad een Peugeot 106 1.4 XSi.
TMC16v
Berichten: 995
Lid geworden op: wo 6 okt 2004 20:51

Ik ben:

Christian Hofstde aka Chris
Woon in Drehthe,

En heb een R19 16v!

[img]http://www.sms-world.nl/Afbeelding%20001.jpg[/img]
[img]http://www.sms-world.nl/Afbeelding%20004.jpg[/img]
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

tja ik zal me ook maar eens een keer voorstellen

ik ben danny van duren
ben 19 jaar
ben 2e monteur
heb 6 renaults gehad
waarvan ik er nog 4 heb:
R5 GTE 1.8 MPI Bleu Sport
R5 1.7 carb. Baccara
R5 EBS Cabrio
Renault 4cv (r1062) bouwjaar 1953
jeroen_natas
Berichten: 166
Lid geworden op: zo 10 okt 2004 8:17
Locatie: Rotterdam

Hoi...

Nou wij zijn Jeroen (25) en Natascha (19)... en we komen uit Rotterdam.
We rijden nu in een Opel Corsa GSi en zijn sinds Natascha d'r rijbewijs heeft op zoek naar een Renault 5 GT Turbo...
Tja het kan maar niet hard genoeg gaan... >-)
En alles voor het meissie hè...
Want ja pappa heeft bij Renault gewerkt en dan zie je weleens een mooi wagentje, dus al vanaf klein meisje helemaal verkikkert op een vijffie gt turbo :)
Dus binnenkort hopelijk de trotse eigenaren van een gtt... en voorlopig maar even hier op het forum kwijlen... :p :p

Groetjes, Jeroen en Natascha
milan
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 26 nov 2003 21:04

ik ben milan ben al een tijdje lid maar was me wacht woord kwijt.

ik heb ook een turbootje
JoostT3
Berichten: 11
Lid geworden op: di 12 okt 2004 19:19

Nou, dan zal ik me maar even voorstellen zoals het hoort. Mijn naam is Joost en ben 27 jaar oud. Heb voorheen een R19 TXE gereden die mij erg goed beviel, heb deze helaas vanwege een lekke koppakking de deur uit moeten doen. Rijd nu een tijdje in een saaie VW en het wordt weer tijd voor een leuke Renault. Ben op zoek naar een leuke Clio (RSI, 16v ofzo) om weer eens een beetje plezier in het autorijden te krijgen. Ga zometeen mijn eerste topic openen omdat ik wat vragen heb naar aanleiding van een proefrit die ik zojuist heb gemaakt met een Clio 16V.
Skilpad
Berichten: 4
Lid geworden op: di 12 okt 2004 22:44
Locatie: Nij Beets
Contacteer:

Hee ppl Ik Ben Jelmer a.k.a > Pimpernel a.k.a > Skilpad

Ik ben nu 20 jaartjes oud en bij gebrek aan geld heb ik me rijbewijs NOG niet ben een keer gezakt en de tweede aanvraag is de deur al weer uit, Omdat mijn buurvrouw een 5je heeft gehad ben ik bekend geworden met de 5 ik vind het gewoon super bakjes!!

Dus graag koop ik starks ook zo snel mogelijk een 5je en daar dan leuk aan om prutsen, en waarschijnlijk aftrappenals een oud wijf om daarna weer helemaal op te lappen erg veel verstand van auto's heb ik niet aangezien ik in het dagelijkse werk meer met messen en pannen omga dat betekent dat ik kok ben.

Gellukig heb ik best wel technische vrienden die wel het een en ander van auto's af weten en mij ook altijd wel willen helpen.

Trouwens Frieslad is best wel een leuke provincie aangezien ik er woon
twingoboy20
Berichten: 87
Lid geworden op: do 14 okt 2004 18:29

Hallo allemaal.Even voorstellen.
Ik ben jeffrey en ik ben 20 jaar.
Heb sins mijn 18de het rijbewijs en ik rij
in een renault twingo 1.2i uit '95.
Ik kom uit limburg uit een klein dorpje in de buurt van roermond.Ik heb nog niet zoveel gedaan aan de auto van mij omdat ik hem pas heb.Hiervoor heb ik een hyundai scoupe 1.5i gt turbo gehad maar die was me een beetje erg duur in onderoudt.
Sinds kort rij ik dus renault.
Wat ik heb gedaan aan mijn auto is:
Booskijkers op de koplampen,jvc headunit met in de hoedenplank magnat boxen van elk 200 watt rms.
Verder heb ik nog 14 inch borbet velgen eronder,racegaas in de bumper en op de plaats van de luchthapper in de motorkap.Verder heb ik nog blauwe neon inside en onder de auto heb ik een remus eiddemper.In de toekomst wil ik nog sportstoelen erin en een sportstuur.Oke dat was het zo'n beetje over mijn auto,foto's volgen nog.

Groetjes jeffrey
Mike (spitsoor)
Berichten: 6419
Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

nou bij deze zal ik me ook netjes voorstelle: Ik ben mike de bone en ben in ut trotse bezit van un clio 1.2 16v billabong (model 2003) heb er al ut 1 en ander aan gedaan en probeer elke x weer iets verder te verfraaie groetjes mike :)
nadas
Berichten: 36
Lid geworden op: vr 15 okt 2004 12:16
Locatie: Buren (GLD)

Ha! Ik ben Daan van der Ham, woon in Buren (ergens in gelderland), van beroep bar medewerken in een pannekoekenhuis, 2de jaars sound&vision media-technologie student
18 jaren, en sinds gister (mede)eigenaar van een zwart Renaultje5 GTR :) (mn pa is de andere eigenaar, en dat scheelt in de kosten)het renaultje stond in nieuwegein te koop, misschien een bekend auto'tje voor een aantal van jullie?

gegroet!
Daan
Edward
Berichten: 3930
Lid geworden op: ma 18 okt 2004 20:03
Car: Laguna RTI 2.0 S
Locatie: Hardenberg, NL
Contacteer:

Zojuist geregistreerd op jullie forum, nu maar even voorstellen dan.

Ik ben Edward Laskowski, woonachtig in Coevorden, 21 jaar oud, en nu al ruim een jaar (14 maanden ofzo) de trotse eigenaar van een RENAULT 19 Phase 2 RT 1.8i uit 1993. De teller hangt op het moment van schrijven op 227.nogwat, heb de auto gekocht met 202.974, en al het nodige ermee beleefd.

Ik ben al een tijd lang op zoek naar een goede Renault (19) club op internet, wat ik tot nu toe gevonden had was allemaal voor de sportievere modellen, 16-kleppers en turbo's enzo. Aangezien ik een R19 1.8i heb (8-klepper) mag je dan niet lid worden van zo'n club. Puur Discriminatie vind ik het. :)

Ben dan ook zeker van plan om lid te worden van de Renault Tuning Club, zo gauw ik financieel iets ruimer zit. Al was het alleen maar voor de kentekenplaathouder en de merchandise die ik dan kan gaan bestellen.....

Ik heb niet echt extreme dingen veranderd aan m'n lieve negentientje, eigenlijk alleen als dingen minder worden. (steekassen e.d.) Op het gebied van prestaties heb ik alleen een open luchtfilter van CarStyle (net zo goed als K&N maar flink goedkoper.., en dat ook pas toen de standaard luchtfilter me in de steek liet, ik was het al wel langer van plan), en de remmen voor zijn iets :D beter geworden, toen de standaard remblokken kaputt gingen en daarmee m'n schijven gingen beschadigen heb ik gelijk het hele zwikkie vervangen door EBC sportspul. Dat wil zeggen EBC schijven + Green Stuff remblokken die stukken minder vuil achterlaten op m'n 15" OZ Racing velgen (=makkelijker schoonmaken), en ook nog eens 10x beter remmen!


Hiervoor had ik 2 Peugeotjes 205 1.9 GTI, dat was destijds m'n grote droom, de eerste ('92er met katalysator, RH-PH-72) was een schade auto die achteraf nogal wat duurder dan gedacht bleek om op te gaan knappen, en de tweede (89'er zonder katalysator dus meer pk's, JH-FT-44) heb ik welgeteld 5 weken in rondgereden, deze was nogal moeilijk om onder controle te houden, als ik die door de APK had willen halen had dat ook weer fors geld gekost.... (Lang verhaal.....)

Deze beide GTI-tjes had ik al voordat ik uberhaupt m'n rijbewijs had gehaald. . . . . . . .
Dus ingeruild op de Renault 19, zat een leuke spoiler achterop, en sportvelgjes e.d. Kan er net geen GTI mee bijhouden, door het iets lichtere motortje. Toch zou ik hem voorlopig voor geen goud kwijtwillen, zeker niet voor een Japanner ofzo.

De 19 is dus eigenlijk veel meer m'n eerste auto, omdat ik er kleine en grote dingen aan vervangen heb, Hij heeft zo z'n kuren en kwalen, en ik heb er soms ook gewoon puur pech mee. De auto heeft me al meerdere malen in de steek gelaten, ik steek er geld in en hij kan weer, een gloednagelnieuwe dynamo zal bijv. niet snel weer kapotgaan..

Ik heb raar genoeg nog geen goede foto's van m'n 19, wel de volgende gemaakt met een wat dubieus cameraatje:

[img]http://home.tiscali.nl/trucking/1001.jpg[/img]
[img]http://home.tiscali.nl/trucking/1002.jpg[/img]
[img]http://home.tiscali.nl/trucking/1003.jpg[/img]
[img]http://home.tiscali.nl/trucking/1005.jpg[/img]
[img]http://home.tiscali.nl/trucking/1006.jpg[/img]

Ik hoop dat ik hier wat inspiratie kan opdoen om m'n wagentje nog mooier te maken, en met technische problemen moet ik nog wat meer op internet zoeken, misschien is dit dé site.

Met vriendelijke groet, Edward Laskowski
dennisvr
Über-Spammer
Berichten: 10115
Lid geworden op: za 20 apr 2002 0:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

We gaan iets nieuws doen ;)


Voortaan mag iedereen hier:
http://www.renault-tuning.com/viewforum.php?f=70
een nieuw topic maken om zich voor te stellen.
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Wil je WIE IS WIE in de latest, stel dit in onderaan je profiel!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gesloten