ojee66 nu met lag 2 ph 1½

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
ojee66
Berichten: 6
Lid geworden op: di 19 apr 2011 18:14
Locatie: waddinxveen
Contacteer:

Nou mijn nick is dus hier en overal ojee66. Ik heb laatst mijn bedrijfswagen opel astra total los gereden en kon hierdoor de nieuwe bedrijfswagen bestellen. Een renault clio estate is het geworden. Scheelt toch weer een stukkie in de bijdrage. Deze ga ik zo ophalen want hij was er al met 5 weken na bestelling (collega zit al vanaf augustus te wachten??)

Ga hem ook weer net als de opel een beetje verfraaien.

Raamfolie en windabweisers liggen al klaar. zijn besteld en straks nog ff het embleem uitknippen uit raamfolie en die op de ruiten plakken.

Verder zie ik het allemaal wel. Er zit in de auto geen nav. en ik wil dus mijn eigen tomtom met link erin bouwen. (weet iemand of er een A styl houder beschikbaar is?) Zag op dit forum nog geen goede handleiding wat betreft het uitbouwen van het dashboard. Ook de telefoon houder moet ik er nog in zetten. De parrot carkit zou al wel af dealer erin zitten.

Mooi, ga de verhalen hier eens lezen en kijken of ik een repo kan maken van het dashboard.

Groet
Ojee66
Laatst gewijzigd door ojee66 op do 22 mar 2018 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

welkom hier! maak eens een foto :smile:

leuk dat je je lease wagen toch een beetje opleukt, zo word het toch enigszinds je eigen auto (Y)
Hessel
Über-Spammer
Berichten: 12383
Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
Car: renault 5gt turbo
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Welkom op t forum Nick, geef eens wat specs van je Clio...enne :foto: :foto: doen het altijd goed hier :smile:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
ojee66
Berichten: 6
Lid geworden op: di 19 apr 2011 18:14
Locatie: waddinxveen
Contacteer:

Ondertussen ander werk, eigen auto op lpg.
Lid en voorstel bij de conculega's van het lagunaclub forum.

[img]https://photos.app.goo.gl/2grOPfGUhepAdyCr1[/img]
Plaats reactie