Hallo allen!
Ik ben Ryan, woonachtig in Dordt.
Dit is mijn auto geschiedenis:
Ooit ben ik begonnen met een VW Polo GTi (6N2 model), maar dat was technisch 1 brok ellende. Desondanks voor een 1e auto'tje wel genoeg plezier aan beleefd.
[img]https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/ ... e=597F8267[/img]
Eind 2011 leek het de familie beter als ik eens iets goedkopers ging rijden; zuinig en wegenbelastingvrij. Ik meen me te herinneren dat ik toen als eerste naar de VW Up ben gaan kijken. Maar nadat ik een verkoper een aantal vragen had gesteld en ik steeds naar het internet doorverwezen werd ben ik er snel weggegaan.
Toen ben ik bij de Renault dealer binnengestapt en nog geen week later (op 31 december 2011 ) had ik daar een Twingo 1.2 eco2 besteld.
Foto'tje van kort na de aankoop. Gelijk een tripje naar de UK gemaakt met een maat die er ook net 1 gekocht had Hier de gehele foto
Via de TwingoClub m'n huidige vriendin leren kennen, die ook in het bezit was van een Twingo. Toentertijd nog eens een klein shootje wezen maken met z'n drieën:
De linkse was van mij en zo zag hij er uiteindelijk ook uit Hier de gehele foto
In 14 maanden tijd ruim 47.000 km op de teller gezet. Nooit problemen met het auto'tje gehad en veel plezier aan beleefd. Toch wilde ik wat meer pit onder de kap en ben ik verder gaan zoeken.
Ik kwam toen uit bij een MINI Cooper JCW van 2009:
Net na de aanschaf
Na heel wat maandjes modden:
[img]https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/ ... e=5982672F[/img]
[img]https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/ ... e=597B78B9[/img]
Ondanks dat dit m'n gaafste auto tot toen toe was, was hij motorisch bar en bar slecht. Hij liet me nooit in de steek, maar ik heb gigantisch veel problemen gehad met het blokje; brandstofpomp vervangen, turbo inclusief leidingen en slangen vervangen, magneetventiel vervangen, distributieketting + spanner vervangen, 2x kleppendekselpakking vervangen, carterpanpakking vervangen, 2x regelunit vervangen. Gelukkig alles onder garantie. Maar ik kon elke week het oliepeil bijvullen. Hij bleef roken en stinken.
Uiteindelijk een carrièreswitch gemaakt. Van vrachtwagenchauffeur naar 'meester' op de trein. Toen vond ik het ook tijd worden voor een andere auto en heb ik met pijn in m'n hart de MINI weggedaan en ben ik toch weer teruggekomen bij Renault.
[img]https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8 ... e=59968DA9[/img]
[img]https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8 ... e=598BC251[/img]
Ik heb nog wel de nodige dingen die ik wil modden aan de Clio, maar daarover meer hier.
Clio 4 RS
- Rik Hamberg
- Berichten: 2448
- Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
- Car: Clio IV R.S. (JS)
- Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)
Gaaf zeg, maar ohw wat een dikke Mini zeg .
Dit beloofd nog iets voor je Clio IV RS. Ben erg benieuwd!!
Dit beloofd nog iets voor je Clio IV RS. Ben erg benieuwd!!
Welkom! Dikke Clio RS zeg!!
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
En dat kleiner maken doe je door het formaat in juiste verhouding achter de [img ] (zonder spatie) te zetten. Die laatste foto is origineel 1024x683
Halveer je hem dan krijg je 512x342
In je tekst moet je dus even neerzetten
Halveer je hem dan krijg je 512x342
In je tekst moet je dus even neerzetten
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90