Fabiano: Clio 3 RS

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Fabiano
Berichten: 7
Lid geworden op: di 17 nov 2015 21:27
Car: tbd

Hi allemaal,

M'n eerste post, maar zit al een aantal jaar mee te lezen op dit mooie forum :-)

Rij een zwarte clio RS uit 2007 die ik inmiddels 2 jaar in mijn bezit heb en kom uit de buurt van delft. Ben helemaal gek van het hothatch segment en ben nog elke dag onder de indruk van mn clio. Inmiddels is dit auto nummer 7 en heb hiervoor rondgereden in een Fiat Panda 100HP. Zal kijken of ik later een foto'tje kan toevoegen!

Nu ik ben bevangen door het RS gevoel, ben ik mij nu aan het oriënteren op een Megane RS waar ik dit forum handig bij kan gebruiken :-)
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22026
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Welkom Fabiano. Je zit hier op het goede adres mbt info, aankoopadviezen én de kenteken registers by Patrick. (Y)

Graag wat foto's van je huidige en voorgaande auto's.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Ik hoor wel als je iets wilt weten. Ik heb genoeg foto materiaal/ads van de megane rsjes in NL. Er zijn er slechts enkele waar ik niets van heb.
Gebruikersavatar
Rik Hamberg
Berichten: 2448
Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
Car: Clio IV R.S. (JS)
Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)

Welkom Fabiano!!
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Gebruikersavatar
Jonh
Berichten: 530
Lid geworden op: vr 15 mar 2013 20:09
Car: Twingo RS Gordini,R8
Locatie: Voorburg

Welkom hier.
Fabiano
Berichten: 7
Lid geworden op: di 17 nov 2015 21:27
Car: tbd

Dank allemaal! @ Patrick, je hebt me in ieder geval toen al goed geholpen met de aankoop van m'n clio :worship:
StephRS
Berichten: 218
Lid geworden op: za 21 nov 2015 9:28
Car: Megane RS

Welkom hier mede Delftenaar!
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14792
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Fabiano schreef:Dank allemaal! @ Patrick, je hebt me in ieder geval toen al goed geholpen met de aankoop van m'n clio :worship:
Oke TOP! Weet even niet meer met welke rs dit was :D

Je weet mij in ieder geval wel te vinden (Y) (Y) :p
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Ondanks dat je al zo'n tijd lid bent toch welkom! Foto's doen het inderdaad goed :)

Een Megane RS is een logische volgende stap als je met het RS virus besmet bent, of natuurlijk de motor van een Megane in je Clio bouwen :evil:
Plaats reactie