kan er me iemand vertellen of er in nederland ook zoveel probleme is ivm het keuren van een modus ?
(kben een beetje nieuwsgierig want hier kunne ze niet gekeurd geraken)
keuring modus
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Hoe bedoel je?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Wat moet er dan gekeurd raken?
Ding heeft toch gewoon een EU keur?
Ding heeft toch gewoon een EU keur?
-
- Berichten: 5384
- Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
- Locatie: Noordwijk
Als je een Modus een afleveringsbeurt geeft moet je een lijst met extra controlepunten uitvoeren,omdat er nogal wat probleempjes zijn als haperende electronica, lekage lichtunit LA, vlekken op de ongespoten bumpers allemaal dat soort dingen.
Greetz.
Robert-Jan
Greetz.
Robert-Jan
aha..das duidelijke taal.
Maar dan nog...die zaken die je opnoemt, das toch standaard bij renault
Maar dan nog...die zaken die je opnoemt, das toch standaard bij renault
nee nee, het zit hem zo.
we hebbe een aantal demo auto's rondrijden en als je die wil verkopen dan moeten die eerst gekeurd worden voor verkoop maar omdat het chassisnummer niet is ingeklopt geraken de moduskes hier niet gekeurd voor verkoop.
maar denk niet dat jullie daar zoveel probleme bij hebbe he
we hebbe een aantal demo auto's rondrijden en als je die wil verkopen dan moeten die eerst gekeurd worden voor verkoop maar omdat het chassisnummer niet is ingeklopt geraken de moduskes hier niet gekeurd voor verkoop.
maar denk niet dat jullie daar zoveel probleme bij hebbe he
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Zoals ik het nu begrijp:
Jullie in België hebben een aantal Demo-Modi rijden,
Die willen jullie verkopen, maar dat lukt niet. Dus je kunt ze eigenlijk niet invoeren.
(waarschijnlijk omdat het chassisnummer niet ingeslagen is, maar ergens op een soort etiketje zit?)
Hoe doen jullie dat dan bij de verkoop van nieuwe, bestelde Modi?
P.s. Het blijft een onduidelijke zaak, misschien dat je iets meer letters kunt intikken bij een post, want tot nu toe gaat dit topic nog nergens over, behalve het raden wat je nu bedoelt
Jullie in België hebben een aantal Demo-Modi rijden,
Die willen jullie verkopen, maar dat lukt niet. Dus je kunt ze eigenlijk niet invoeren.
(waarschijnlijk omdat het chassisnummer niet ingeslagen is, maar ergens op een soort etiketje zit?)
Hoe doen jullie dat dan bij de verkoop van nieuwe, bestelde Modi?
P.s. Het blijft een onduidelijke zaak, misschien dat je iets meer letters kunt intikken bij een post, want tot nu toe gaat dit topic nog nergens over, behalve het raden wat je nu bedoelt
dat is dus het probleem met de verschille tussen belgië en nederland heErik Olijnsma schreef:Zoals ik het nu begrijp:
Jullie in België hebben een aantal Demo-Modi rijden,
Die willen jullie verkopen, maar dat lukt niet. Dus je kunt ze eigenlijk niet invoeren.
(waarschijnlijk omdat het chassisnummer niet ingeslagen is, maar ergens op een soort etiketje zit?)
Hoe doen jullie dat dan bij de verkoop van nieuwe, bestelde Modi?
P.s. Het blijft een onduidelijke zaak, misschien dat je iets meer letters kunt intikken bij een post, want tot nu toe gaat dit topic nog nergens over, behalve het raden wat je nu bedoelt
yep, die auto's wille we dus verkopen (maar omdat die dus al km's hebben moeten die gekeurd worden voor verkoop)
het chassisnummer zit dus op een plaatje geklopt in de koffer en dat plaatje is op het chassis vast gemaakt met laspuntjes en klinknagels maar dat mag hier dus niet.
een nieuwe bestelde modus kan dus verkocht worden zonder problemen omdat die niet gekeurd moet worden. (ik werk dus in een renault garage)
het is natuurlijk niet gemakkelijk om dit uit te leggen want we verschillen zo te zien toch behoorlijk van elkaar
toch bedankt voor de moeite om het te begrijpen
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Wat een gare zooi dan,
dus als je weer een modus als demo wilt hebben, eerst op naam zetten en dan gebruiken
dus als je weer een modus als demo wilt hebben, eerst op naam zetten en dan gebruiken
ma da is het juist, je weet nooit op voorhand wie die auto gaat kopen heErik Olijnsma schreef:Wat een gare zooi dan,
dus als je weer een modus als demo wilt hebben, eerst op naam zetten en dan gebruiken
momenteel is er ene aant rondrijden zonder keuring (maar hopen da die niks aan de hand krijgt of z'n verzekering denkt niks
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
ik bedoel op naam zetten van de garage,
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
dus alle eigenaren die momenteel een modus kopen, krijgen die problemen ook?
Raar land dat België
Raar land dat België
nee, alle eigenaars die een occasie modus willen kopen hebben problemen.Erik Olijnsma schreef:dus alle eigenaren die momenteel een modus kopen, krijgen die problemen ook?
Raar land dat België
de nieuwe auto's moeten niet gekeurd worden maar de tweedehands auto's wel en daar heeft de modus da probleem van z'n chassisnummer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
gare shit.
Er zit toch een europese goedkeuring op, dus theoretisch zou er geen probleem mogen zijn
Er zit toch een europese goedkeuring op, dus theoretisch zou er geen probleem mogen zijn
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Alleen als er weer vuurwerk te krijgen is, anders gebruik ik het alleen maar om in Calais te komen
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Ik weet het
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12383
- Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
- Car: renault 5gt turbo
- Locatie: Zevenbergen
- Contacteer:
Waren het niet nederlanders die een paar dagen geleden gepakt zijn met 80 gestolen belglische verkeersborden???1nsane schreef:kan je beter vliegtuig nemen, bebording in belgie is ook niet je van hetErik Olijnsma schreef:Alleen als er weer vuurwerk te krijgen is, anders gebruik ik het alleen maar om in Calais te komen
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
welke?
einde rotonde??
einde rotonde??
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18299
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"