Wie werkt bij Renault (carkit inbouw Modus)

Post hier al je vragen over de Modus
Plaats reactie
Emiel
Berichten: 302
Lid geworden op: vr 7 feb 2003 7:57
Locatie: Twello

Ik heb een vraagje en dan in het specifiek aan mensen die bij een dealer werken.

Goede kennis van mij heeft een nieuwe Modus gekocht. Ik heb toegezegd hier een carkit in te bouwen.
Nu is ze zo slim geweest af fabriek vast een handsfree voorbereiding te bestellen. Alleen weet ik dus niet wat dit precies omdat, in ieder geval de antenne, maar ben benieuwd welke voorziening er nog meer meegenomen zijn en welke stekkers waar al liggen en waar alles uitkomt zodat een en ander op een module van de carkit is aan te sluiten.

Een paar vragen, maar ik hoop dat er vanuit Renault een produktblad /montagehandleiding aanwezig is wat door jullie monteurs ook gebruikt wordt bij de inbouw van een carkit. Als iemand hierover zou kunnen beschikken en zou een kopie kunnen ontvangen zou erg mooi zijn!
-PAZ-
Über-Spammer
Berichten: 11268
Lid geworden op: vr 11 jun 2004 16:55
Locatie: ijzendijke

neem anders even contact op met de dealer in de buurt, ik neem aan dat die je wel de info kunnen geven die je zoekt
viper
Berichten: 135
Lid geworden op: vr 31 dec 2004 19:32

ik kan je totaal ni zegge waar die stekker zou zitte, kheb er zelf ook nog ni achter gezocht, zelfs de antenne is me een raadsel Maar als je het zou weten laat mij dan ook iets weten :wink:
Plaats reactie