kwaal(en)(tjes) Espace 2007?

Post hier al je vragen over de Espace
Plaats reactie
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

Zijn er hier mensen bekend met deze auto's? ik zit te broeden op een andere auto en een espace zit een beetje hoog in mijn hoofd. Ik wil een auto waar ik met gemak 3 kinderen onder de 5 op de achter bank kwijt kan.
Ik kijk nu achter me en zie 2 meiden in een kinderstoel /verhoger daar kan ik niet nog een maxicosie bij zetten.. En ik heb nu een Megane Grand Tour uit 2007

qua breedte lijkt een Scenic niets breder en een Laguna 3 wel dus dar kijk ik ook wat naar. Avantime is al overruled helaas...
larsdijkstra
Berichten: 1364
Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
Locatie: Twello

Leuk dat je voor bv een espace of laguna gaat! Kijk ook even op het Renault forum, daar is ook veel kennis aanwezig van bv de Espace
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
FS1
Berichten: 327
Lid geworden op: zo 20 mar 2005 17:49
Locatie: beveren-waas, belgië

model 2007 zal niet echt nog kwalen hebben denk ik, dan was die al 5 jaar op de markt
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

is ook zo abel.
hoe lang nog?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

9 week
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

larsdijkstra schreef:Leuk dat je voor bv een espace of laguna gaat! Kijk ook even op het Renault forum, daar is ook veel kennis aanwezig van bv de Espace
Lars bedank dat je het zo leuk vind. Ik vraag het exclusief hier op RTC, de rest kan er nooit aan tippen >)
Niels V Dijk
Berichten: 1298
Lid geworden op: zo 11 mar 2007 20:53
Car: Clio III RS Lux 2008
Locatie: Berghem

Advies, zoek een fase 2, maar dat was je waarschijnlijk al van plan aangezien je iets uit 2007 zoekt ;-)
Kwaaltjes heeft ie een paar.. Maar niks dramatisch.

Achterveren breken wel eens
Stuurkogel/fuseekogel speling
Blaasjes op de portieren rondom de klink (wanneer dealer onderhouden vaak garantie)

Als je voor een diesel gaat, zoek weer een 2.0dci! ;-)
Allepinie
Berichten: 887
Lid geworden op: vr 30 sep 2005 13:19
Car: Clio III RS

Scenic staat erom bekend dat ze als een van de weinigen 3 kinderzitjes achterin kunnen herbergen. Dus schrijf deze niet af.
larsdijkstra
Berichten: 1364
Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
Locatie: Twello

Abel schreef:
larsdijkstra schreef:Leuk dat je voor bv een espace of laguna gaat! Kijk ook even op het Renault forum, daar is ook veel kennis aanwezig van bv de Espace
Lars bedank dat je het zo leuk vind. Ik vraag het exclusief hier op RTC, de rest kan er nooit aan tippen >)
Haha ! (Y) :grin:
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

okay scenic kan ook nog, dat zou mooi zijn want de maandelijkse lasten gaan flink omhoog met een espace.

een die kwaaltjes Niels, die vallen erg mee. Ik had graag weer een 2.0 dci gereden, maar dan word zo'n espace wel weer erg duur in de maand. Zo'n megane dci is al niet echt leuk qua wegen belasting. wel een geluk dat de dieselprijs zo lekker laag zit.. scheel weer een dikke 30 cent per liter tov een half jaar geleden....
Gebruikersavatar
Daan2D
Berichten: 2250
Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Locatie: Limburg

Aangezien je diezelt zal je ook wel meters maken ermee, fusee en stuurkogels vreten die dingen zeg :( Kaartlezers gaan ook nog wel eens stuk voor de rest heerlijke kilometervreters (Y)
Racing is the best way to convert money into noise
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

Daan2D schreef:Aangezien je diezelt zal je ook wel meters maken ermee, fusee en stuurkogels vreten die dingen zeg :( Kaartlezers gaan ook nog wel eens stuk voor de rest heerlijke kilometervreters (Y)
nou ja kilometer vreter? 20k gereden in de Megane in 14 maanden, ik heb er ook nog een Fiat Doblo voor werk bij. Daar rijd ik ook zo'n 20K mee in het jaar, en dan nog een 5je 1k in het jaar.
Ik gebruik de Megane ook vaak voor werkzaamheden voor mijn zaakje, dan heb ik gewoon kilometer vergoeding. En die worden denk ik een stuk minder aantrekkelijk in een Espace, nu denk ik dus aan een benzine uitvoering, en gewoon meer kilometers maken in mijn Fiat. Die dan op termijn vervangen voor een Traffic enkel of dubbele cabine moet ik gewoon uitzoeken, want ik weet niet of ik in een dubbele cabine net zo veel ruimte kan hebben als in mijn lange Doblo. Mocht een dubbele cabine een optie zijn dan gaat de espace er weer uit natuurlijk. Dan wordt die werk/gezins bak. dan weer een megane hb er voor terug ofzo.

ach,, misschien pas het wel en verandert er niets. is zou de huidige auto graag willen blijven rijden :D
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

Het word toch een Grand Scenic, een uit 2012 en een 1.6 DCI :D
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

ben benieuwd al gekocht?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

bijna ;-)
Plaats reactie