ACT: 5 GT Turbo.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
ja voor 300 euro zeker
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
mwa afzichtelijk, vind wel meevallen het heeft aan een kant ook wel iets.Merijn schreef:Jezus, wat een afzichtelijke dingen. En die prijs...
denk dat het met doorgelaste kap toech wel een aardig eruit kan zien.
Alleen die prijs
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
hm dat stukje heb ik dan gemist, want dat vind ik wel gaaf voor in de cabrio heldere koplampenAlex Los schreef:Maar der staat in de tekst dat er ook blank koplampen zonder angel eyes leverbaar zijn
Je kan beter kijken voor een setje losse ringen en die zelf in de koplamp inbouwen
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
koopje
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
daar heb je gelijk in, maarja heldere koplampen zonder angeleyesNiels-16v schreef:Je kan beter kijken voor een setje losse ringen en die zelf in de koplamp inbouwen
Wie houdt Rudo's, TD-30-GJ binnen de club?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Gekocht, dus hij blijft in de club
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
He verdorie...te laat
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Zat even een stapel Alpine Magazines door te nemen en kwam nog een aantal kentekens tegen die nog niet in het register staan en nog wel bij de RDW bekend zijn;
HN-GD-72 (eerste toelating 12-1987, eigenaar sinds 11-2007, APK tot 04-2008, kleur wit)
NT-JR-23 (eerste toelating 08-1986, eerste afgifte NL 03-1996, eigenaar sinds 06-2000, APK tot 10-1999, kleur wit)
NY-92-RF (eerste toelating 01-1986, eigenaar sinds 08-2000, APK tot 04-2002, kleur grijs)
Ook nog 3 doden die wel in het register staan, maar niet meer bekend zijn bij de RDW;
SY-44-LS
PB-67-GZ
YL-30-VR
Verder nog wel een hele lijst met kentekens die al bekend zijn in het register. Sommige recent nog op naam gezet maar verder niets spannends...
HN-GD-72 (eerste toelating 12-1987, eigenaar sinds 11-2007, APK tot 04-2008, kleur wit)
NT-JR-23 (eerste toelating 08-1986, eerste afgifte NL 03-1996, eigenaar sinds 06-2000, APK tot 10-1999, kleur wit)
NY-92-RF (eerste toelating 01-1986, eigenaar sinds 08-2000, APK tot 04-2002, kleur grijs)
Ook nog 3 doden die wel in het register staan, maar niet meer bekend zijn bij de RDW;
SY-44-LS
PB-67-GZ
YL-30-VR
Verder nog wel een hele lijst met kentekens die al bekend zijn in het register. Sommige recent nog op naam gezet maar verder niets spannends...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Ik had er ook nog 1:
[img]http://i29.photobucket.com/albums/c281/ ... 3ca6ea.jpg[/img]
Staat nog niet in het register
[img]http://i29.photobucket.com/albums/c281/ ... 3ca6ea.jpg[/img]
Staat nog niet in het register
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
pierre schreef:ik heb 6001007440 deze zit direkt aan de 16mm plug aan de turbo en het andere eind aan een stalen pijp naar beneden.Merijn schreef:Deze misschien?
R60 01 022 204 - Olie retour slangetje van de turbo - 19,33
Het gaat mij om de slang die vanonder op de turbo komt (16mm) en naar beneden loopt en op de stalen buis uitkomt.
Bij een faseI is die slang langer en 16mm, bij de faseII is ie 21mm dacht ik en is het maar een kort haaks bochtje omdat de stalen buis langer is.
Wie weet welk nr ik moet hebben??
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
Ik zoek een andere carb voor een GTT coupe, en heb Van den Tol gemail en die hebben er liggen, maar heb op dialogs gekeken en er schijnen op een gtt 3 verschillen de carb`s te zitten
Weet iemand wat het verschil is, bij de carb van de Phase 1 coupe is het nr plaatje vanaf gebroken
Weet iemand wat het verschil is, bij de carb van de Phase 1 coupe is het nr plaatje vanaf gebroken
maat niet uit eigenlijk, de laatse lopen het mooist iig. maar de behuizing en de aansluitingen zijn hetzelfdeDanny van Duren schreef:Ik zoek een andere carb voor een GTT coupe, en heb Van den Tol gemail en die hebben er liggen, maar heb op dialogs gekeken en er schijnen op een gtt 3 verschillen de carb`s te zitten
Weet iemand wat het verschil is, bij de carb van de Phase 1 coupe is het nr plaatje vanaf gebroken
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
dat is juist het probleem renault lever nog maar een co-stel schroef, en die heb ik erin proberen te draaien met resultaat dat de draad beschadigde en een andere CO stelschroef kunnen ze niet leveren, dus moet een carberateur met de co stelschroef er nog in hebben.Steven schreef:Er zit iig een verschil in CO-schroef-schroefdraad, maar verder is het idd wat Abel zegt.
er zit zo'n carburateur specialist in nederland, BCCP volgens mij........die zal de goeie vast nog wel kunnen leveren? zou er eens een belletje aan wagen, ff googlen dan vindt je em vast wel...Danny van Duren schreef:dat is juist het probleem renault lever nog maar een co-stel schroef, en die heb ik erin proberen te draaien met resultaat dat de draad beschadigde en een andere CO stelschroef kunnen ze niet leveren, dus moet een carberateur met de co stelschroef er nog in hebben.Steven schreef:Er zit iig een verschil in CO-schroef-schroefdraad, maar verder is het idd wat Abel zegt.
R 5 Convertible Rulezz
Heeft iemand een e-mail adres ofzo van KennyGTT?
Via pm gaat het allemaal niet zo snel.
Via pm gaat het allemaal niet zo snel.
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Zou iemand met een GTT op originele hoogte de afstand van de grond tot de voorkant van de skirt willen opmeten? Ik wil graag weten hoeveel de mijne is verlaagd.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!