hier de mijne, nog even.....
[img]http://images.kapaza.be/photolarge/3323251.jpg[/img]
[img]http://images.kapaza.be/photolarge/3323251_5.jpg[/img]
Renault 5 EBS cabrio register
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: vr 25 nov 2005 19:45
- Locatie: france
magnifique !!!
have you your ebs number kevinb ???
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: vr 25 nov 2005 19:45
- Locatie: france
ok kevinb and thanks haas for the translation ...
no problem
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: vr 25 nov 2005 19:45
- Locatie: france
for who want's to know his ebs number i have all the serial numbers with all info's for cab ..
give me your serial number and i'lll give you your ebs number ..( with a nam , pseudo and pic to remember who you are please ..)
i'll put it to a geant excel file ..
give me your serial number and i'lll give you your ebs number ..( with a nam , pseudo and pic to remember who you are please ..)
i'll put it to a geant excel file ..
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: vr 25 nov 2005 19:45
- Locatie: france
no more cabmen ????
so i put new pics of mine ..
[img]http://daguet.chez-alice.fr/mes%20voitu ... cab/67.jpg[/img]
[img]http://daguet.chez-alice.fr/mes%20voitu ... cab/66.jpg[/img]
and let see the job on tuning fashion ..http://daguet.chez-alice.fr/gt%20turbo%20maxi%20cab.htm
thanks !!!
so i put new pics of mine ..
[img]http://daguet.chez-alice.fr/mes%20voitu ... cab/67.jpg[/img]
[img]http://daguet.chez-alice.fr/mes%20voitu ... cab/66.jpg[/img]
and let see the job on tuning fashion ..http://daguet.chez-alice.fr/gt%20turbo%20maxi%20cab.htm
thanks !!!
ik zou nog steeds contact opnemen met een verkoper van Bochane hier, aangezien hij ook een ebs heeft, maar heeft er iemand hier interesse om als contactfig op te treden? Zo erg thuis ben ik ook weeer niet in de ebs'en... incl register enz
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: vr 25 nov 2005 19:45
- Locatie: france
thank a lot anthonyR ..
but i don't understand haas ....english ok but nothing else for me .. sorry ..
but i don't understand haas ....english ok but nothing else for me .. sorry ..
-
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: vr 19 mar 2004 14:18
- Locatie: Utrecht
It is beter to contact a salesman from the Bochane store in Holland, because he owns also an EBS, but is there someone here that would like to make contact with that guy ?Haas schreef:ik zou nog steeds contact opnemen met een verkoper van Bochane hier, aangezien hij ook een ebs heeft, maar heeft er iemand hier interesse om als contactfig op te treden? Zo erg thuis ben ik ook weeer niet in de ebs'en... incl register enz
Im not that good with the EBS's including the register and thinks...
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: do 28 jul 2005 18:38
Wat wil je weten dan ??????Haas schreef:ik zou nog steeds contact opnemen met een verkoper van Bochane hier, aangezien hij ook een ebs heeft, maar heeft er iemand hier interesse om als contactfig op te treden? Zo erg thuis ben ik ook weeer niet in de ebs'en... incl register enz
geef even een mailtje voor dat adres.
Ben er inmiddels al aardig in thuis wat EBS betreft.
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: vr 25 nov 2005 19:45
- Locatie: france
what's new cabmen ???
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: vr 25 nov 2005 19:45
- Locatie: france
Ik was hier Jacky's cabrio.
aangezien ik ander email adres inmiddels heb moest ik opnieuw aanmelden.
Inmiddels heb ik de Cabrio van Martijn Berkhout gekocht.
Die man heeft hem zo raar lopen verkloten, dat ik genoodzaakt was hem te slopen.
Gewoon delen in wielkasten uitslijpen, delen over rotte plekken lassen en niet inlassen.
al met al was hij dus zo slecht dat er nu geen papieren meer bij zijn en den eind april weggesloopt in onderdelen.
Ik heb tevens een oude stock opgekocht in België, met nieuwe onderdelen fase I en II.
daaruit heb ik een ruil gemaakt met een nieuwe Kap voor 2 Cabrio's.
Dus inmiddels heb ik 3 Cabrio's staan.
1 een GTX van 1987 wil ik gewoon netjes maken zodat hij rijden kan.
Dat wordt geen uitgebreid restauratie object dus.
Alles wordt wel gecontroleerd en nagekeken op roest.
De andere TL van 1986 wordt wel goed aangepakt en blijft in mij collectie alleen moet een Flash bekleding weer hebben om hem weer orgineel te maken tevens de stikkers weer zoeken.
en nartuurlijk heb ik de EBS No 114 nu in restauratie
aangezien ik ander email adres inmiddels heb moest ik opnieuw aanmelden.
Inmiddels heb ik de Cabrio van Martijn Berkhout gekocht.
Die man heeft hem zo raar lopen verkloten, dat ik genoodzaakt was hem te slopen.
Gewoon delen in wielkasten uitslijpen, delen over rotte plekken lassen en niet inlassen.
al met al was hij dus zo slecht dat er nu geen papieren meer bij zijn en den eind april weggesloopt in onderdelen.
Ik heb tevens een oude stock opgekocht in België, met nieuwe onderdelen fase I en II.
daaruit heb ik een ruil gemaakt met een nieuwe Kap voor 2 Cabrio's.
Dus inmiddels heb ik 3 Cabrio's staan.
1 een GTX van 1987 wil ik gewoon netjes maken zodat hij rijden kan.
Dat wordt geen uitgebreid restauratie object dus.
Alles wordt wel gecontroleerd en nagekeken op roest.
De andere TL van 1986 wordt wel goed aangepakt en blijft in mij collectie alleen moet een Flash bekleding weer hebben om hem weer orgineel te maken tevens de stikkers weer zoeken.
en nartuurlijk heb ik de EBS No 114 nu in restauratie
Ik ben al achter de ebs nummer aan geweest van mijn Cabro's
Ik heb dus:
GTS, EBS nummer 89 voor onderdelen , geen kenteken
GTS, EBS nummer 114 in restauratie , 1987
TL, Flash EBS nummer 348, kenteken van 1986, ombouw tot Cabrio is later
GTX, EBS nummer 466, 1987
Ik heb dus:
GTS, EBS nummer 89 voor onderdelen , geen kenteken
GTS, EBS nummer 114 in restauratie , 1987
TL, Flash EBS nummer 348, kenteken van 1986, ombouw tot Cabrio is later
GTX, EBS nummer 466, 1987
-
- Berichten: 830
- Lid geworden op: di 23 okt 2001 0:00
- Locatie: Lutjewinkel !
- Contacteer:
ik was bezig hem om te bouwen naar maxi, dat gaat niet passen met standaard wielkasten.... dat laswerk was niet van mij, dus modder gooien doe je maar ergens anders......EBS Cor schreef:Ik was hier Jacky's cabrio.
Inmiddels heb ik de Cabrio van Martijn Berkhout gekocht.
Die man heeft hem zo raar lopen verkloten, dat ik genoodzaakt was hem te slopen.
Gewoon delen in wielkasten uitslijpen, delen over rotte plekken lassen en niet inlassen.
al met al was hij dus zo slecht dat er nu geen papieren meer bij zijn en den eind april weggesloopt in onderdelen.
jammer dat hij weg is maar het is niet anders
Hey Cor, hoe kom je aan die nummers dan van de cabrio's... is er een mogelijkheid om mijne te tracen?EBS Cor schreef:Ik ben al achter de ebs nummer aan geweest van mijn Cabro's
Ik heb dus:
GTS, EBS nummer 89 voor onderdelen , geen kenteken
GTS, EBS nummer 114 in restauratie , 1987
TL, Flash EBS nummer 348, kenteken van 1986, ombouw tot Cabrio is later
GTX, EBS nummer 466, 1987
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
- Berichten: 830
- Lid geworden op: di 23 okt 2001 0:00
- Locatie: Lutjewinkel !
- Contacteer:
kijk op je typeplaatje, daar staat een nummer op, dit is het productienummer van ebs (kijk op je veerpoot of tegen je schutbord)
Sorry hoor Martijn indertijd gaf jij me aan bij het ophalen dat je de bodum had gerestaureerd ( dat blijk nu door iemand anders te zijn gedaan).Martijnberk schreef:ik was bezig hem om te bouwen naar maxi, dat gaat niet passen met standaard wielkasten.... dat laswerk was niet van mij, dus modder gooien doe je maar ergens anders......EBS Cor schreef:Ik was hier Jacky's cabrio.
Inmiddels heb ik de Cabrio van Martijn Berkhout gekocht.
Die man heeft hem zo raar lopen verkloten, dat ik genoodzaakt was hem te slopen.
Gewoon delen in wielkasten uitslijpen, delen over rotte plekken lassen en niet inlassen.
al met al was hij dus zo slecht dat er nu geen papieren meer bij zijn en den eind april weggesloopt in onderdelen.
jammer dat hij weg is maar het is niet anders
Was gewoon prutswerk 1e klas, plaatwerk erover heen lassen.
Tevens gewoon waar de verzwaringen achter zijn was niets aan gedaan op het laswerk EBS doorgerot.
Heb zeer lang de papieren gehouden om hem te kunnen restaureren. Na opsturen van de papieren kon in een partij plaatwerk kopen, dus dat was te laat.
Nu ben ik bezig om deze cabrio netjes uit elkaar te halen wat plaatwerk betreft wat nog goed is.
Achterklep met Kap heb ik al bestemd voor de GTX
Oh ja dat heb je ook niet gedaan, ruitmechanismes gewisseld en vergeten het voor de EBS aan te passen, dat was ook een ander.
was Super lastig slopen.
Maar goed door jou EBS ga ik wel verder komen in mijn onderzoek wat betreft de EBS.
Kan nu mooi 1 verrotte deur open slijpen en zien wat er is veranderd.
Dat is ook wel wat waard
HEB GEEN SPIJT VAN DEZE AANKOOP HOOR MARTIJN
Laatst gewijzigd door EBS Cor op wo 21 apr 2010 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet in elke Cabrio zit zon EBS Type plaatje.Martijnberk schreef:kijk op je typeplaatje, daar staat een nummer op, dit is het productienummer van ebs (kijk op je veerpoot of tegen je schutbord)
In de inmiddels 5 Cabrios die ik gehad heb ben ik alleen die in die zwarte tegen gekomen.
Alleen was wel mooi bij ACT zeggen ze het is nummer 89 en op het plaatje staat 84
Denk dat die plaatjes er alleen in zaten bij Duitse en eventueel voor Franse Cabrios
In iedergeval niet voor Nederlandse en Belgische cabrios
Verder kan je het nagaan via het chassis nummer met bouwjaar (tot Cabrio) en dan de lijst van EBS ernaast leggen.
Ik heb wel een deel van deze lijst, maar lang niet alles.
Verder op de Franse EBS forum is er 1 die wel deze complete lijst heeft.
Die kan het zo wie zo nagaan voor jou