ACT: 5 GT Turbo
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
misschien een idee om een apart stukje op de site te maken met deze topics?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ik zou em gewoon open laten, dat is een van de topics die nog wel ergens over gaat.
Kijk al die Algemene Chat en regiotopics boeien niet zo, hoewel de FNB wel de grondlegger van alles is... Zal Chris vast blij mee zijn
Kijk al die Algemene Chat en regiotopics boeien niet zo, hoewel de FNB wel de grondlegger van alles is... Zal Chris vast blij mee zijn
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
even voor de duidelijkheid, de oude topics blijven dus wel bestaan maar door het vele aantal bladzijden(en die altijd geladen worden) duurt laden op ten duur te lang (wat dus merkbaar was op de oude server).
-
- Berichten: 5070
- Lid geworden op: wo 14 apr 2004 6:52
- Car: Dodge RAM
- Locatie: Vleuten
- Contacteer:
*ZUCHT*
I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
Ja wat? Waarom laat je ACT: 5GTT niet gewoon doorlopen? Dat ene topic zal de wereld ooknie schelen en tis gewoon 1 doorlopende database.
Beter kieper je die nutteloze wistjedat topics er gewoon uit, dat is toch meer voor de mensen die vinden dat ze te weinig aandacht krijgen
Beter kieper je die nutteloze wistjedat topics er gewoon uit, dat is toch meer voor de mensen die vinden dat ze te weinig aandacht krijgen
-
- Berichten: 5070
- Lid geworden op: wo 14 apr 2004 6:52
- Car: Dodge RAM
- Locatie: Vleuten
- Contacteer:
I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Is altijd lastig denk ik, wat laat je staan en wat niet.
Als het de snelheid ten goede komt
Misschien eens met zijn allen brainstormen wat de beste oplossing is voor zulke t=opics?
sticky?
voordeel: bovenaan dus makkelijk te bereiken
nadeel: als je veel sticky krijgt wordt het misschien onoverzichtelijk
map met oude topics?
voordeel: niet meer in het zicht, wel bereikbaar
nadeel: niet iedereen zal het makkelijk kunnen vinden
en zo kan je nog veel meer verzinnen
Als het de snelheid ten goede komt
Misschien eens met zijn allen brainstormen wat de beste oplossing is voor zulke t=opics?
sticky?
voordeel: bovenaan dus makkelijk te bereiken
nadeel: als je veel sticky krijgt wordt het misschien onoverzichtelijk
map met oude topics?
voordeel: niet meer in het zicht, wel bereikbaar
nadeel: niet iedereen zal het makkelijk kunnen vinden
en zo kan je nog veel meer verzinnen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ja ik hou ook van jou... Sorry maar dit valt me toch tegen hoorMartijn van Leeuwen schreef:
Dat je onzintopics sluit, prima... Maar technische info die relevant is gewoon openhouden zeker omdat het topic nognie eens zo heel groot is...
Verder hebben we toch ook een nieuwe server?
Ja als iemand dat idee eens uitwerkt en voorkauwd, wil ik me best aanmelden om er wat inhoudelijke invulling aan te geven mbt de 5GT.dennisvr schreef:er was ooit eens een faq idee?
300x hetzelfde zeggen elke week is ook wat saai aan het worden en zo krijg je wel topicvulling ja
ER IS TOCH NIETS WEG ?????
nu breekt mij de klomp hoor. Terug naar post 1 en voila. 2 klikjes extra. Zelfs de search wordt relevanter.
Er is geen map met oude topics. Topics staan gewoon in het forum. Alleen de meest nieuwe is actief, de rest kun je gewoon inlezen.
nu breekt mij de klomp hoor. Terug naar post 1 en voila. 2 klikjes extra. Zelfs de search wordt relevanter.
Er is geen map met oude topics. Topics staan gewoon in het forum. Alleen de meest nieuwe is actief, de rest kun je gewoon inlezen.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Ik durf het bijna niet te zeggen maare JL heeft het gedaan in een 5 GT evo bleu krot ( van de donkere stevie) ...euh nu ik aan het tikken ben bedenk ik dat daar ook een 16v blok in is gegaan ...laat dus maar-jo- schreef:wie heeft er al een clio RS bak op zen 5 gegooid ?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
De 5 bak Jo of de 6 bak?Jochem de Haas schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen maare JL heeft het gedaan in een 5 GT evo bleu krot ( van de donkere stevie) ...euh nu ik aan het tikken ben bedenk ik dat daar ook een 16v blok in is gegaan ...laat dus maar-jo- schreef:wie heeft er al een clio RS bak op zen 5 gegooid ?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Die 6 bak gaat nie passen.Luco/Alpine-racer schreef:De 5 bak Jo of de 6 bak?Jochem de Haas schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen maare JL heeft het gedaan in een 5 GT evo bleu krot ( van de donkere stevie) ...euh nu ik aan het tikken ben bedenk ik dat daar ook een 16v blok in is gegaan ...laat dus maar-jo- schreef:wie heeft er al een clio RS bak op zen 5 gegooid ?
rev it like a rental
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
weet ik Menno
wat is het verschil tussen de rs JC5 en een andere JC5?
Erwin heeft er een JC 5 in zitten
wat is het verschil tussen de rs JC5 en een andere JC5?
Erwin heeft er een JC 5 in zitten
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ff een vraagje voor de gt-kenners:
dat hok van mij stinkt van binnen echt als de hel naar benzine. Vooral als ie een tijdje stil gestaan heeft. Als je rijdt lijkt het te verdwijnen (of m'n reuk sterft gewoon af). Volgens mij komt het niet uit de motorruimte, de leidingen naar voor toe zijn okay, en ze zitten ook goed op de tank. Iemand enig idee?
dat hok van mij stinkt van binnen echt als de hel naar benzine. Vooral als ie een tijdje stil gestaan heeft. Als je rijdt lijkt het te verdwijnen (of m'n reuk sterft gewoon af). Volgens mij komt het niet uit de motorruimte, de leidingen naar voor toe zijn okay, en ze zitten ook goed op de tank. Iemand enig idee?
rev it like a rental
Bij mij was het een slecht afsluitende achterkleprubber ...Menno schreef:ff een vraagje voor de gt-kenners:
dat hok van mij stinkt van binnen echt als de hel naar benzine. Vooral als ie een tijdje stil gestaan heeft. Als je rijdt lijkt het te verdwijnen (of m'n reuk sterft gewoon af). Volgens mij komt het niet uit de motorruimte, de leidingen naar voor toe zijn okay, en ze zitten ook goed op de tank. Iemand enig idee?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Ja inderdaad, of het rubber ertussen is kapotSteven schreef:Die dop onder de achterbank wil nog wel es slecht sluiten...
Gewoon je tank tot de nok toe vol doen, dan kan je goed zien of die daar eventueel lekt.
Aan de andere kant zou die dan juist niet moeten lekken als die lang stil heeft gestaan.
Bij mij lekte die zo hard dat het er net zo snel uitliep als dat je er benzine ingooide
En ik maar tanken, hee 60 liter, dat kan niet
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Ja sorry
Steven bedoelde het losse kapje in de carroserie en ik inderdaad de afdichting van de tank zelf
Steven bedoelde het losse kapje in de carroserie en ik inderdaad de afdichting van de tank zelf
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
mijn cup cliko heeft hetzelfde probleem menno.
ik heb ook geen idee hoe dat kan.
heb eigenlijk ook geen zin om die ring los te gaan halen misschien kans op beschadigingen?
is die ring trouwens los te bestellen?
ik heb ook geen idee hoe dat kan.
heb eigenlijk ook geen zin om die ring los te gaan halen misschien kans op beschadigingen?
is die ring trouwens los te bestellen?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
die ring is meestal het probleem niet, maar de rubberen ring erondermark 5t schreef:mijn cup cliko heeft hetzelfde probleem menno.
ik heb ook geen idee hoe dat kan.
heb eigenlijk ook geen zin om die ring los te gaan halen misschien kans op beschadigingen?
is die ring trouwens los te bestellen?
en je hebt een speciale sleutel nodig om die ring netjes los en vast te draaien ivm scheef draaien of breken
volgens mij ook los te bestellen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
Twee schroevendraaiers tegenover elkaar rechtop achter de randjes plaatsen, 1 schroevendraaier daar haaks tussen en je draait hem zo los. Die ring wil inderdaad wel gaan lekken.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Ook niet met en volle óf lege tank doen (wat was t nou), dan vervormt t gat en krijg je die ring er nooit meer op .
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
zo kreeg ik hem niet fatsoenlijk vast met een nieuw rubber ertussenMartijn schreef:Twee schroevendraaiers tegenover elkaar rechtop achter de randjes plaatsen, 1 schroevendraaier daar haaks tussen en je draait hem zo los. Die ring wil inderdaad wel gaan lekken.
dealer heeft er een sleutel voor, 2 sec werk
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.